Gå til innhold

Familien M underveis. Morris, mannen og mamma i farta.


rhubarb

Anbefalte innlegg

Hehe, dere får kose deg med tosomheten til lillemannen kommer. Det er en ganske stor - og vidunderlig - omveltning. Plutselig endrer alt seg, helt fantastisk! :) Kanskje dere kan dra på date før den lille kommer? Eller kino eller noe slik? Til oss i starten var det i alle fall mest at vi dro ut en og en etter barnet kom, så fint å gjøre litt ting sammen :).

Edit:skrivefeil.

Endret av Aud Long
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier noe Aud Long! Vi driver mye med "voksenting" for tida :tommelopp: Kino, spiser ute, gjør ting spontant uten å planlegge, sover lenge/spiser frokost i senga... Bare fordi vi kan :fnise: Skulle bare ønske at været var litt mer på vår side :sol:

Må bare :hoppe: litt. Vi fikk kjøpt ny Medela elektrisk punpe til 800 kr i dag! Hadde egentlig tenkt å kjøpe brukt, men med så stor rabatt ville vi nesten ikke tjent noe på det.

Men nå roper mannen, middagen er klar :hjerte:

Fin dag til dere som kikker innom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, så flott at du fant pumpa på tilbud! :tommelsmil: Jeg pumpet litt en kveld før vi dro for å ha i frysen, og den er virkelig super, den Swingen. :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, så flott at du fant pumpa på tilbud! :tommelsmil: Jeg pumpet litt en kveld før vi dro for å ha i frysen, og den er virkelig super, den Swingen. :Nikke:

:klemmer:

Ja, føltes virkelig som et kupp :hoppendeglad: Fint at du er fornøyd, da tenker jeg liksom at jeg også blir det :fnise:

Nå er både mannen og jeg (endelig?) kommet i redebyggemodus. For å rydde plass til alt som trengs i leiligheten, måtte vi visst rydde litt i boden :rodme: Hele dagen i går forsvant til å sortere, kaste og effektivisere, og nå nærmer det seg at vi kan begynne å få ting ut fra leiligheten :tommelsmil: Mannen henger opp noen siste hyller, mens jeg tar en bekkenhvil i sofaen. Om noen strakser skal jeg i gang med å sortere bittesmå, ørsmå og små plagg fra hverandre, putte i plastbokser (i bod) eller vaske (brukes første tiden)

Oi oi, nå er det virkelig kort tid igjen :hjerte:

Er 38+6 i dag og synes kroppen stadig blir mindre medgjørlig :blink: Ikke så overraskende, men stadig irriterende... Samtidig må jeg si at det er lenge siden jeg har følt meg så opplagt som de siste to ukene. Kvalmen forsvant da magen sank, mannen er hjemme fulltid og gjør alt praktisk for meg, og ikke minst ser jeg enden på det hele innenfor et par uker :strix: Da er vonde og hovne armer og ben, ømt bekken og tusen turer opp hver natt helt ok. Og da gjenstår bare alt praktisk som vi har skjøvet foran oss hele veien :tunge1:

JM på onsdag. Kjenner at jeg er spent. Fikk beskjed om at de ville sjekke modning og slikt, har et lite håp om at de røsker såpass oppi der at det blir fødsel før helga... (Hva man kan gå rundt å håpe på. I en hver annen situasjon hadde det vært skrekken :biggrin: )

Om et par timer får vi besøk av en liten skatt på to uker. Gleder meg til å snuse inn babylukt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurten : hug: Nå er det jammen snart din tur til å ha en liten i armene :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurten : hug: Nå er det jammen snart din tur til å ha en liten i armene :strix:

:strix: JA! Helt fantastisk å tenke på :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi, nå kan det ikke være lange tida igjen! Maks noen uker nå, er det ikke rart å tenke på? Deilig å få jobbet med boden nå å gjort ting klart.

Hvordan var det å snuse baby da? Snart er deres lille også her! :)

Hvilke tanker gjør du deg om fødselen? Lykke til hos jordmor i morgen, og kanskje du og mannen kan få til litt modning selv? :sengekos::icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klemmer: Håper jeg får levert teppet før han kommer, da! Vi har fortsatt ikke funnet veien hjem igjen, men drar nok i løpet av de nærmeste dagene.

Høres godt ut med litt rydding og organisering før han finner veien ut. Blir ikke altfor mye tid til sånt etterpå. :fnise:

Blir spennende å høre om JM-besøket! :hoppe: Du har jo uansett ikke lenge igjen nå, men det er jo ikke så dumt å vite noe om hvor man er i prosessen. Lykke til! (Og nevner forsiktig at jeg synes sånne sjekker er heller ubehagelige... :eeeh:)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt fantastisk å snuse på bitteliten baby :hjerte:

Aud:Ja, nå er det veldig kort tid igjen :strix: Mannen synes :sengekos: er skummelt for tida, så ikke så mye håp der... Og jeg er så tung i kroppen at jeg ikke vet om jeg orker, uansett :fnise: Det skal bli godt å komme tilbake til etter fødsel :briller2:

*Joyce* Håper dere koser dere masse! Fikk beskjed at hodet ikke var festet, og ble ikke sjekket mtp modning. Blir gjort neste gang, dvs uke 40+1. Fikk inntrykk av at det nok ikke er trolig med fødsel før termin... Æsj, altså ;) Men,men er jo ikke lenge igjen uansett :strix:

Boden er så ryddig og oversiktlig :hoppe: Vi var på ikea og kjøpte plastbokser for mer enn 2000 kr, så nå kan vi se hva som finnes i hyllene :biggrin: Resultatet er at vi fikk blod på tann og har ryddet i leiligheten også :tommel: Kjøkkenskapene, klesskap og hyllene på kontoret, i tillegg til alle skuffer i kommoder og skap. Lykke!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, bokser for 2000 kroner på IKEA, og der så dere får så mange kroner for pengene. Tror vi kunne fylt hele stua med bokser for en slik sum, hehe. Har ikke så veldig stor leilighet ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aud: Vi har en kjempestor bod :nigo: Nå er det orden, altså!

*Joyce* :klemmer:

----

Dagen i dag er skikkelig kontrastfylt, kjenner jeg. Jeg er mer emosjonell nå enn ellers, må jeg bare innse. Kontrasten mellom Oslo og Utøya i fjor, og ventingen på nytt liv er så stor. To ytterligheter som begge egentlig er for store å ta inn over seg. Aller helst ønsket jeg å være på minnekonserten i kveld. Men kroppen gjør at jeg følger den på TV, dessverre. Sitter her i sofaen og snufser litt :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos JM i dag. Ble litt røsking og tøying (riktig så ubehagelig :overrasket: ) og 1 cm. Har murret godt siden. Håper på at det blir action nå, hvis ikke blir det pga div igangsatt i morgen. Hjælp! :fnise:

Det er fantastisk spennende :hoppendeglad: og skummelt :sjenert: på samme tid.

Så kvelden skal vi bruke på å spise god mat, sløve på sofaen og se en god film :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, ja, røsking er ubehagelig. :redd: 1 cm er jo ikke så galt, da! Greit at det har skjedd litt av seg selv. :jepp: Masse, masse lykke til i morgen, håper det går greit og, ikke minst, relativt raskt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 6 måneder senere...

*Børster støv av boka* :sjenert:

Hvordan går det med flyttingen? :)

Haha, har tenkt på å skrive noe her, men kommer liksom ikke så langt... Men nå måtte jeg jo svare deg ;) vi står på hodet i kasser, har fått ordnet oss mellomlagring så har begynt å tømme leiligheten. Men hvor alle ting kommer fra er en gåte :ler: gleder meg til å komme i orden i nytt hus!

Livet er fullstendig snudd på hodet, og det er fantastisk å få bli stadig mer kjent med gutten min :hjerte:

Og der våknet han fra sin usedvanlig sene lur. Kommer sterkere tilbake! *løper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vi står på hodet i kasser, eller det var vel ikke helt sant- eskene står i underetasjen og vi har ikke gjort noe med de siden oktober :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...