Gå til innhold

Familien M underveis. Morris, mannen og mamma i farta.


rhubarb

Anbefalte innlegg

Heia Morris! :heia: Det er så herlig når de lærer seg noe nytt. Dagens fra Snorkfrøken har vært å reise seg opp ved terskelen til badet og vinke med en arm mens hun ikke har klart å finne ut hvordan hun skal komme seg videre (hverken opp eller ned), samtidig som hun prøvde å holde styr på to stive og strake bein som skle ut som hos Bambi på isen. Uhyre komisk å se på. :ler: Man burde vel ikke le, men... :fnise:

Kjenner meg igjen i det du skriver om å huske lite, har det akkurat sånn med Turneroses fødsel, jeg også. Helt annerledes med Snorkfrøken, og det er vel pga at det ble vaginal fødsel helt uten medikamenter, tipper jeg. Og kanskje litt at jeg tross alt hadde gjort det før? :vetikke: Uansett er det godt å ha en man kan minnes sammen med, så kan man utfylle hverndre. :hjerte:

Søte snuppa di :hjerte:

Rart hvordan noe bare forsvinner fra hukommelsen. Men med tanke på hvor glemsk jeg er nå er det kanskje ikke så rart likevel :fnise: håper ammetåka letter snart :P men som du sier, er glad jeg har noen å dele opplevelsen og tankene med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye skjer og oppdateringene er få.

Vi har hatt veldig hyggelig besøk av*Joyce*familien, Morris og jeg har vært på besøk der, begge sett besteforeldre har vært innom og vi har vært i begravelse. Hvertfall forsøkt begravelse :P M holdt ut i 20-30 min så helt akseptabelt :jepp: det var ingen nær slekt eller venn, men slik e settinger er alltid vemodig. Vi kjenner sønnen til avdøde, og det føltes rett å gå, selv om seremonien bleaavkortet for min del.

I dag er planen å kjøpe dingser til stikkontakter og dørstopper. Det går vilt for seg om dagen :ler: i går fant jeg M i gangen i dyp konsentrasjon mens han iherdig prøvde å gnage på stikkontakten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

De vokser fort disse sjarmørene våre! :hjerte:

Går det bra med dere? Noen planer for 17.mai? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, litt forskjell på våre ja, lita var 71,5 og 7.300 da hun var 9 mnd i beg av april. Tynne stilken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser fort disse sjarmørene våre! :hjerte:

Går det bra med dere? Noen planer for 17.mai? :)

Ja, tiden fyker og babyen min er jo blitt en liten gutt :hjerte:

Vi har besøk i dag, kjempe koselig! En venninne av oss kom i går og blir til i morgen. Hun har med en liten hund, Morris var veldig usikker på den til å begynne med. Men rett før soving i dag tik jeg ham i å jage den rundt en stol på kjøkkenet :ler: hunden var betraktelig raskere enn ham, så ingen fare for at hunden skulle lide i noen særlig grad :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, litt forskjell på våre ja, lita var 71,5 og 7.300 da hun var 9 mnd i beg av april. Tynne stilken :fnise:

Å, plutselig forsvant alt jeg skrev. Æsj!

Litt forskjell, ja :fnise: regner med at han automatisk vil slankes litt nå, han har begynt å bevege seg masse mer! Og i dag har han virkelig skjønt hvordan han reiser seg :strix: han har vært oppe på knærne i en ukes tid, og reist seg et par ganger. Men i dag har han reist seg masse, og vært tydelig stolt på egne vegne. Prøvde bla å klappe for seg selv da han stod. Det gikk ikke så bra :ler: merkelig nok lander han på rompa når han detter, regner med det er mye tilfeldigheter :P Han er på nippet til å krabbe nå, ålingen er blitt en blanding av begge, og for en fart :dane: han er borte på et blunk om jeg ser en annen vei et øyeblikk. Synes det er en vidunderlig tid, noe nytt skjer hver dag :hjerte: Gleder meg veldig til at han skal sove hele natta igjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg var skikkelig dårlig til å hjelpe til med å holde liv i dagboken din. Skal skjerpe meg. :ler: Går det bra med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...