Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp stusset mitt eget hår for første gang hehe. Sånn er det for en fattig student.

Jeg har dessuten begynt på DETTE , da jeg har hørt manges erfaringer om at håret vokser som ugress av proteinshaker. Håper det fungerer :)

Skrevet

Nå har jeg nettopp stusset mitt eget hår for første gang hehe. Sånn er det for en fattig student.

Jeg har dessuten begynt på DETTE , da jeg har hørt manges erfaringer om at håret vokser som ugress av proteinshaker. Håper det fungerer :)

Hold oss oppdatert da :) ER så lei av at håret mitt vokser så sakte... :sukk:

Skrevet

Jeg har hatt både kort og langt hår. Det lengste jeg har hatt var ned til rompa. Gjorde ingenting spesielt med det, stusset det en gang i året, sov med det løst eller i fletter og har brukt head&shoulders i mange år pga flass. Men nå er det jo tykt hår, tynt hår, stritt hår, mjukt hår osv.. Tror det kommer helt ann på hva en har.. JEG tror det er lettere for en som har tykt mjukt hår å spare til langt fint hår enn en person som har tynt stritt hår? Selv har jeg utrolig tykkt og glatt hår.. Mulig jeg tar feil :P

Skrevet

Jeg har hatt både kort og langt hår. Det lengste jeg har hatt var ned til rompa. Gjorde ingenting spesielt med det, stusset det en gang i året, sov med det løst eller i fletter og har brukt head&shoulders i mange år pga flass. Men nå er det jo tykt hår, tynt hår, stritt hår, mjukt hår osv.. Tror det kommer helt ann på hva en har.. JEG tror det er lettere for en som har tykt mjukt hår å spare til langt fint hår enn en person som har tynt stritt hår? Selv har jeg utrolig tykkt og glatt hår.. Mulig jeg tar feil :P

Ja, er jo lettere å holde håret sterkt når det er tykt? Du har jo SINNSYKT tykt hår da, og det vokser jo kjempefort også!

Noen som har prøvd sånn shampo for å få håret til å vokse? Hvordan blir kvaliteten på håret når man bruker sånn shampo? Jeg må ha shampo for krøller og krus, og er redd for at en slik shampo vil føkke opp strukturer på håret mitt. Noen som har erfaring?

Skrevet (endret)

jeg har lyst til å stusse meg i dag, gjøre det selv. Men jeg tør ikke. Har jo litt forskjellige lengder. Og hvordan skal jeg få til å stusse "luggen", altså det håret fremst der? uten at det blir mega-mislykka..

Endret av Vodka
Skrevet

jeg har lyst til å stusse meg i dag, gjøre det selv. Men jeg tør ikke. Har jo litt forskjellige lengder. Og hvordan skal jeg få til å stusse "luggen", altså det håret fremst der? uten at det blir mega-mislykka..

Jeg sjekka YouTube i går, ligger masse do-it-yourself-videoer der ute. Søk på How to trim your hair at home eller noe :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, er jo lettere å holde håret sterkt når det er tykt? Du har jo SINNSYKT tykt hår da, og det vokser jo kjempefort også!

Noen som har prøvd sånn shampo for å få håret til å vokse? Hvordan blir kvaliteten på håret når man bruker sånn shampo? Jeg må ha shampo for krøller og krus, og er redd for at en slik shampo vil føkke opp strukturer på håret mitt. Noen som har erfaring?

Ja, det høres liksom logisk ut det da ;P Ja, jeg må igrunn tynne det ut opptil flere ganger i året :/

For meg å spare fra kort til langt hår tar det ca 2-4år alt etter som.

Da jeg var 13år hadde jeg håret til rett under øreflippen, og når jeg gikk ut av ungdomskolen (nesten 16år) hadde jeg helt ned til rompesprekken.

Tålmodighet er en dyd ;)

Skrevet (endret)

Her er håret mitt for ca 3 år siden . Jeg var så dum og klippet meg og nå prøver jeg å spare til like langt.

Endret av Curlyme
  • Liker 2
Gjest PinkLeaf
Skrevet (endret)

Jeg valgte å klippe håret i går fordi det var så tørt i tuppene, men det er heldigvis fortsatt langt. Imidlertid skal jeg ikke si at jeg ikke angrer litt på det, fordi når jeg ser på bildet nå savner jeg det.. Hehe :fnise:

post-40602-0-85041200-1334781956_thumb.j

Endret av PinkLeaf
Skrevet

Jeg valgte å klippe håret i går fordi det var så tørt i tuppene, men det er heldigvis fortsatt langt. Imidlertid skal jeg ikke si at jeg ikke angrer litt på det, fordi når jeg ser på bildet nå savner jeg det.. Hehe :fnise:

post-40602-0-85041200-1334781956_thumb.j

Fortsatt langt og fint! :)

Skrevet

Her er håret mitt for ca 3 år siden . Jeg var så dum og klippet meg og nå prøver jeg å spare til like langt.

Wow! Nydelig hår!

• Liker 1
Skrevet

Her er håret mitt (fra bryllupet i august):

post-73-0-31081100-1334783007_thumb.jpg

post-73-0-29347000-1334783019_thumb.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 4
Skrevet

Her er håret mitt (fra bryllupet i august):

post-73-0-31081100-1334783007_thumb.jpg

post-73-0-29347000-1334783019_thumb.jpg

Blir ikke noe misunnelig liksom! Gaaaah, hvorfor vokser hår så sakte når man nistirrer på at det skal vokse? :P

Skrevet

Blir ikke noe misunnelig liksom! Gaaaah, hvorfor vokser hår så sakte når man nistirrer på at det skal vokse? :P

Hehe. Vel, jeg kan jo si det at jeg faktisk klipte jeg nesten guttekort på vgs, før det hadde jeg relativt langt hår. Angret som en hund i flere år etterpå. ;)

Annonse
Skrevet

Tusen takk! :)

Skrevet

Wow! Nydelig hår!

takk:)savner det veldig.

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære sparer på håret. Hun har sluttet å vaske med shampoo, sluttet med glattejern og begynt å stappe i seg med magnesium, kelp og b-vitaminer.

Jeg vet ikke men hun sier det vokser fortere da.

Det hadde vokst litt.

Men her om dagen dro hun , uten å si noe, bort og klippet av en masse nederst.

Så sier hun "Det var siste gangen jeg har klippet håret."

Nå mener hun det er en jevn kant nederst og ingen tupper som er slitne, så nå skal det vokse som en gressplen fram til sommeren.

Men jeg fikk stålullhår og kløende hodebunn av å bruke opp resten av hennes renseshampoo. Sånn kan det gå. Så nå driver jeg og lurer på hvordan man får normalt hår igjen, som ikke klør og blir fettete på én dag. :sjenert:

Hilsen en mann som ikke ville kaste dyr shampoo.

Gjest Stronger
Skrevet

Klippet meg for ca 2 mnd siden. Til tider savner jeg det lange håret skikkelig mye :tristbla: men samtidig var det litt deilig med en forandring! Slenger meg med her, for nå skal det slippes ut igjen :D

post-43482-0-93876100-1334791036_thumb.p

Skrevet (endret)

Klippet meg for ca 2 mnd siden. Til tider savner jeg det lange håret skikkelig mye :tristbla: men samtidig var det litt deilig med en forandring! Slenger meg med her, for nå skal det slippes ut igjen :D

synes det korte håret hadde mye finere frisyre hvertfall. :)

Endret av Vodka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...