Gå til innhold

JA til langt hår


ssecret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv shampoo uten SLS! Pleide også å klø i hodebunnen, men etter jeg kjøpte shampoo uten SLS klør det ikke lenger. Moroccainoil, Alterna, John Masters Organics og Pureology vet jeg har. Verdt et forsøk kanskje :)

Den jeg bruker nå er uten sls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 år senere...

Annonse

På 21.3.2013 den 19.12, Radon skrev:

Denne tråden skal jeg følge med på! Driver å sparer mitt hår ut. Det når meg nøyaktig til brystvortene, haha. Sletter av og til panneluggen og føner det ganske ofte - på kald luft vell og merke. Skal gå til innkjøp av ordentlig shampo, balsam og hårkurer. Noen som har tips, har tykt, farget og bølgete hår? Det er ikke så veldig slitt. :) Har hørt en del bra om FAST.

 

Har lest hele denne tråden og vurderer om jeg skal begynne på noe kosttilskudd og!

 

Mine tiltak:

- Skal hive alle strikk med metallkant og kjøpe slike.

- Begrense bruk av fliseklemmer - denne blir vanskelig.

- Slette og føne håret minst mulig.

- Finne en god shampo, balsam og hårkur.

- Kjøpe tangler teezer.

- Kjøpe Moroccanolje.

- Sove med håret i flette.

- Bruke minst mulig shampo og prøve å ikke vaske håret hver dag.

Så artig at denne tråden dukket opp igjen, for jeg har faktisk fulgt alle disse tiltakene i 7 år (bortsett fra moroccanoil, bruker «bedre» hårprodukter enn det)! Tar i tillegg B vitaminer. Har hatt sunt og langt hår helt ned til hoftene en stund, men nå klipper jeg det så det aldri vokser lengre enn navlen. 
 

Det skal sies at jeg har gener for langt hår, men disse tipsene har virkelig holdt håret veldig sunt, fyldig og blankt. Er så fornøyd med mitt eget hår nå, verken farger eller varmebehandler det. 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Radon skrev:

Så artig at denne tråden dukket opp igjen, for jeg har faktisk fulgt alle disse tiltakene i 7 år (bortsett fra moroccanoil, bruker «bedre» hårprodukter enn det)! Tar i tillegg B vitaminer. Har hatt sunt og langt hår helt ned til hoftene en stund, men nå klipper jeg det så det aldri vokser lengre enn navlen. 
 

Det skal sies at jeg har gener for langt hår, men disse tipsene har virkelig holdt håret veldig sunt, fyldig og blankt. Er så fornøyd med mitt eget hår nå, verken farger eller varmebehandler det. 🥰

Kan du fortelle hvilke produkter du bruker? 😮 ❤️ 

Anonymkode: 9df87...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...