Gå til innhold

Kevin fikk bare leve i fem dager


mammo

Anbefalte innlegg

Gjest Vimserud

Hei,

Jeg er nok mann og det innrømmer jeg, men det var vanskelig å ikke tørke tårene når jeg leste dette.

Håper alt går bedre med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Utrolig vondt å lese.... Min dypeste medføelse..... Ingen kan vite hvordan det er å miste et barn hvis man ikke har opplevd det selv så jeg vil bare gi deg en god klem.... Måtte minnene fra den alt for korte tiden dere fikk med deres elskede sønn gi styrke på dager sorgen smerter som verst. Ønsker deg og din familien alt godt i fremtiden.....

Stor klem fra Sissi :klem::klem::klem::klem::klem:

Endret av Sissi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest historien din om Kevin i dag og føler sånn med deg. Har også sett på de nydelige bildene. Gratulerer så veldig med vesle Lasse. Håper alt går fint med dere. Stor klem fra Pauline.

PS. Takk for at du delte historien din med oss. Blir helt ydmyk

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Så trist... :tristbla:

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, ble helt sjokkert over den triste hendelsen... :grine: Takk for at du tok deg tid til å skrive dette, og jeg håper at dere kommer dere igjennom den tøffe tiden selvom et liv er uerstattelig! :tristbla:

Ønsker deg og familien din alt hell i fremtiden, for dere har opplevd noe av det verste en mor kan oppleve!

Såg de fine bildene av gutten din...

R.I.P Kevin!

Stor trøsteklem fra meg :klem::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Kjære dere, en nydelig sønn og et stort tap..!

Takk for at dere deler dette, en sterk påminnelse om at ingen kjenner dagen før solen er gått ned, og at vi må ta vare på og sette pris på dem vi er glad i.

Mange tanker til dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_lillea_*

Kjære deg. Jeg leste innlegget ditt i sted og jeg gråt for dere og lille Kevin. Så nydelig en gutt! Var inne å så på bildene av ham med storesøsknene, en skikkelig going! Håper det går bra med dere, etter forholdene. Jeg kommer til å huske på Kevin alltid. Denne historien gjorde uutslettelig inntrykk på meg.

Stor klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en meget trist historie å lese.. Så vanskelig og vondt livet av og til skal være? Og vi kan ikke gjøre noe med det heller.. vi må bare stå og se på at slike ting skjer.

Tappert av deg og dele historien med oss, jeg tror nok det gjør godt for deg også.

varme hilsener fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...