Gå til innhold

Kevin fikk bare leve i fem dager


mammo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Helt ufattelig. Kan ikke trøste deg, men vil bare si at dere må ta vare på hverandre i denne tunge stunden. Ingenting er viktigere i livet enn de kjæreste man har rundt seg.

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Tårene bare renner og renner... Jeg har ikke ord..Bare en så indelig medfølelse for dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tilbakemeldinger...det er veldig rørende at så mange tar seg tid til å skrive...det varmer :)

Nå begynner det å nærme seg et halvt år siden Kevin døde. Tiden har gått ufattelig fort...Sorgen er fortsatt tung og savnet etter han er enormt stort....men vi klarer å komme oss videre...vi øver oss på å leve med sorgen...for den vil alltid være her. Dette er ikke noe vi noen gang kommer til å "komme over" ...Kevin lever videre i oss...Vi vil for alltid ha et barn forlite...

Tusen takk for at dere har tatt dere tid til å lese om Kevin...det betyr enormt mye

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du ønsket å dele denne historien med oss, satt faktisk å grein så tårene silte da jeg leste denne historien. Så ufattelig urettferdig livet kan være. Ta vare på deg selv og din familie. Kevin var en nydelig gutt. Stor klem fra meg :cry: :cry: :-? :-? :-) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese ditt innlegg i to omganger.slik at tårene fikk tørke innimellom..... ord blir fattige. :grine: :dagensrose:

Men jeg synes det er utrolig sterkt av deg å dele din historie med andre...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Er så lei meg for deres tap..Er selv fra Os så det blir litt"nærmere" da, og har selv en sønn som heter Kevin.Ta godt vare på tiden og minnene.Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er snart ni mnd siden Kevin døde. Livet går fortsatt opp og ned , noen dager er vanskligere enn andre men jeg føler jeg kan begynne å si at "det går bra med oss" tross alt.

Savnet er fortsatt enormt og det er jeg innstillt på at det alltid vil være....

Nå er jeg gravid igjen....vi er utrolig glade for det og det er helt etter planen. Vi skal bli firebarns foreldre :) ....tenk det :)

Markus , Othilie og Kevin skal få en lillesøster eller lillebror i mars 2005....nå er jeg 11 uker på vei.

Kevin er nok en stolt storebror oppi himmelen :)

"Our familiy chain is broken,

and nothing seems the same.

But as God call us one by one,

the chain will link again."

Godt å tenke på at hele familien vår blir samlet til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow!!! Gratulerer!!!! Godt å høre at livet går videre selv om det går opp og ned. Det er mange mnd siden jeg leste disse innleggene så det var godt å høre denne gledelige nyheten. Ønsker dere masse lykke til!!!!

Varme tanker fra smile :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Birgitte!

Nå har jeg lest meg gjennom alle sju sidene her, gråt med deg da jeg leste innlegget ditt :-( . Tusen takk for at du ville og orket dele historien med oss. Så nydelige barn du har!

Så kom jeg til slutten da, der du skriver at du er gravid igjen. Gratulerer så mye! :dagensrose: Godt å høre at dere har noe å se framover mot.

Mange varme klemmer fra *nora* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at jeg er gravid igjen.....men nå må jeg med et knust hjerte si at idag så aborterte jeg. Begynte å blø igår. Dro da til legen som henviste oss videre til ultralyd. Ble fortalt at dette kunne gå begge veier , så vi hadde et lite håp om at dette kunne gå bra...

Men natt til idag og i hele dag har jeg hatt voldsomme blødninger og sterke rieaktige magesmerter. Ringte til lege pga magesmertene , og da vi kom dit ikveld fikk bekreftet at det ikke lenger er noen baby i magen min....

Dette er så trist....vi var så klar for dette svangerskapet. Denne babyen skulle hjelpe oss litt på veien med sorgen over kevin....

Nå føles dette ufattelig tungt.....urettferdig

Markus og Othilie har begynt å glede seg...Markus sier ofte at vi må passe godt på denne nye babyen så den ikke får aua magen slik som Kevin....

Nå må vi igjen fortelle dem at det ikke kommer noen baby.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...