Gå til innhold

Kevin fikk bare leve i fem dager


mammo

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Uffameien... Utrolig trist å høre. Jeg leste for første gang historien om lille Kevin i går, og tårene trillet. Det var ufattelig vondt å lese, og det tok faktisk lang tid før jeg fikk sove natt til idag,fordi jeg lå og grublet og tenkte hvor urettferdig livet kan være!

..og nå dette!?

Alle mine varmeste tanker går til dere nå, det skal du vite! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære mammo! :-(

Jeg har ikke ord jeg.......... ingen ord kan trøste - ingen ord kan hjelpe.

Sender deg og dine mange varme tanker!

Klem fra

Usikker :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Følger sånn med dere. For aldel ikke gi opp. Neste gang dere eventuelt blir gravid, vist dere tenker på det, ville jeg ventet med å sagt ifra til ungene før etter 3 mnd.

Og tapet over lille Kevin kan ikke erstattes, så ta godt vare på hverandre, og for alldel. GI IKKE OPP.

Selv var jeg gjennom 6 aborter, men lykkes til slutt. Idag er min sønn 5 år gammel. Ikke at dette skulle være en trøst, men vil bare du skal vite at du ikke er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og griner og griner nå...har selv en veldig syk sønn som vi ikke vet hvor lenge har igjen.

Bra dere fikk tatt masse bilder av ham, føler så utrolig med dere...

Klem Toni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Anonymous

Kjære dere.

Sender dere alle en stor varm klem.

Takker deg samtidig for at du delte historien din med oss andre.

Jeg er mamma til lille Sarah på ett år.

Har grått meg gjennom hele innlegget ditt og alle mine varmeste tanker går til deg.

Det gjør vondt, vondt langt inne i mammahjertet når jeg leser din beretning om gullgutten din.

En nydelig liten baby.

Kevin vil alltid leve inne i dere.

Plei minnene og hold ham levende inne i mammahjertet.

Du er en stolt og sterk kvinne.

All min beundring går til deg.

Kjærlig hilsen fra Helene i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en varm :klem: og en :dagensrose: til dere. Tiden leger sår, men de vil aldri bli glemt. Jeg håper dere har det bedre nå.

Historier som dette minner oss på hvor mye flinkere vi må bli til å sette pris på våre nærmeste og nyte den tiden vi har sammen.

Ha en kjempefin pinsehelg og 17.mai feiring alle sammen og nyt fridagene med de dere er glade i :hjerte::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svelger, svelger og svelger, mens tårene triller. Jeg ønsker deg og dine alt godt i fremtida og føler med dere alle i den dype sorgen.

Livet kan være grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg

For en sterk historie! Jeg gikk inn og så bildene av gutten deres, en nydelig liten gutt. Jeg føler at jeg ikke har ord som kan hjelpe p ånoen måte. Jeg beundrer deg som forteller din historie på den måten du gjør, du er en sterk mamma...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille deg.

Du må skjønne, Kevin trenge en søster eller bror der oppe. Det er fremdeles en stund til dere kommer til han, og derfor måtte han ta den lille fra deg. Dersom det tanken ikke hjelper dere, kan det hende dine to andre små barn forstår det slik.

Alt skjer for en grunn.

:trøste:

Jeg tror ikke man forstår sånt før om mange år, kanskje aldri. Og det man ikke forstår må man prøve å godta og leve med så godt man kan.

Har dere vurdert adopsjon? Det er ufattelig mange barn der ute i verden som bare lengter etter en mor og far, noen som kan elske dem, holde dem.

Holde dem varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet her og lest historien din. Det er det mest gripende jeg har lest noen gang tror jeg. Tårene mine trillet og jeg kjente klompen i magen. Har selv en liten datter på 7 mnd og kan jo bare tenke meg hva dere må ha følt og fremdeles føler!

Det var utrolig sterkt å se bildene av han - en nydelig liten gutt. Fikk en voldsom trang til å sende deg en god klem etter dette.

Håper det går bra med dere alle sammen.

Takk for at du delte historien om Kevin med oss alle. Det gjør at mange aldri vil glemme han. :dagensrose:

Varm klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at deler historien din med oss. Ein veldig trist historie, som har gjort eit sterkt inntrykk på meg. Las historien din før eg vart mor og etter, og forsjellen var stor! Synast du er utruleg sterk og flott, som klara å fortelle historien og legge ut bilder.

Historien din gir meg ein viktig påminnelse om kor sjørt livet er. Det er veldig viktig at ein ikkje tar ting for gitt, og at ein viser folk at ein bryr seg og kor mykje dei betyr for ein.

Vil sende deg mange store :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller her også...

Som Barbie sier; ingenting vi sier kan trøste, derfor gir jeg deg også en god klem  :trøste:  og takker det for at du minner oss på hvor skjørt livet er!

klare ikkje slutte å grine.... :trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Er så fryktelig lei meg for det du og familien din har vært gjennom. Stakkars lille, tapre, vakre Kevin. Det er helt umulig for meg å sette meg inn i hvordan dere har hatt det og hvordan dere fortsatt må ha det..

Ønsker deg og familien din alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Andre gangen jeg leser historien din, og måtte tørke tårer denne gangen også!

Jeg har ikke barn selv, så jeg kan liksom ikke tenke meg inn i din situasjon, men synes det var utrolig tøft av deg å legge ut historien her.

Kikka på bildene ab han, han var kjempenydelig!

:dagensrose: for Kevin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest marthepia

Tårene stoppet ikke å trille da jeg leste historien din...

Så utrolig trist! Blir helt våt i øynene bare jeg tenker på det!

Jeg så bildene av Kevin! For en perfekt nydelig gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei allesammen og tusen takk for tilbakmeldingene .

Nå er det 1 år og 8 mnd siden Kevin døde. Ufattelig så fort tiden går. For meg er det fortsatt som om det skjedde i forrige måned , det føles veldig nærmt enda.

Men Kevin har blitt storbror siden sist jeg var her inne å skrev. For to og en halv måned siden kom lille Lasse til verden. Han er så herlig....vi er så stolte :)

Er så stolte av våre 4 flotte barn...Markus,Othilie,Kevin og Lasse :)

Det går bra med oss. Kevin er med oss i hjerte og han er med oss i tankene hver eneste dag. Har så smått begynt å innse at sorgen over Kevin er en del av oss som vil følge oss resten av livet....Det kommer fortsatt dager innemellom som er veldig vonde og som stikker dypt i hjerterota...men det er visst slik det er å leve med sorg....så slik kommer det alltid til å være for oss. Disse dagene må vi bare ta som de kommer....

God klem til dere allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Leste først den utrolige historie din i dag... snufs snufs. Har ikke helt ord til deg. Men dere er sterke begge to høres det utsom. Hold fast på hverandre!! Og ikke minst gratulere så mye med Lasse.

Ser på bildene at jeg har gått på samme skole som mannen din.Vi gikk i Nordheimsund sammen. Hils han så mye å si jeg tenker på han. Jeg og har fått meg en lite en og historien din var veldig gripende. Si at jeg er samboer nr to til Elisabeth så vet han hvem jeg er.....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at Lasse er kommet til dere. Kos dere med alle ungene deres.

Takk for at du forteller til oss - godt å høre at livet smiler til dere igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!!! :klem:

Og gratulerer så mye med Lasse! :babysmokk:

Dere unner jeg virkelig denne gleden det er å oppleve å få et barn til etter det forferdelig triste som skjedde med Kevin.

Da jeg leste historien din første gang, gråt jeg så ille at jeg klarte ikke å sende deg noen ord.

Jeg ønsker Lasse velkommen til verden og jeg vil gratulerer dere med deres fjerde barn. Kan tenke meg storesøsknene er stolte. :velkommen:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...