Gå til innhold

Kevin fikk bare leve i fem dager


mammo

Anbefalte innlegg

Kjempegode bilder..

Takk for at jeg fikk lov til å lese historien din. Skulle ønske jeg hadde noe trøstende å si, men ord blir for fattige..

Pass godt på degselv og dine! Og husk at det er lov til å sørge, lov til å være svak! Nåden fullendes i svakheten.

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg! Takk for at du ville dele din historie med oss, og bilder av en nydelig liten gutt. Jeg var her inne å leste innlegget ditt for en tid tilbake, men jeg klarte ikke å skrive så mye der og da. Det ble litt "nært" på en måte, for jeg bor der som lille Kevin ble begravet...Jeg er omtrent nærmeste nabo med kirken, og tanken på at det var en helt vanlig dag for meg og mine, mens det må ha vært den tyngste dagen i deres liv..Og for alt jeg vet, så stod jeg den dagen og tok oppvasken, mens jeg så folk komme fra begravelse..Du har fått så mange fine ord fra folk som er flinkere til å uttrykke seg, jeg kan ikke si annet enn at jeg tenker, og har tenkt mye på dere.

Regner med at du har familie her, men om du en gang savner et større nettverk, så må du gjerne sende meg en pm. Jenta di ser ut som om hun er på alder med min eldstemann..

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg står ved stranden. Et skip sprer sine hvite seil i morgenbrisen og seiler ut over havet. Hun stråler ut styrke og skjønnhet, og jeg står og ser til det til sist kun er en liten hvit flekk der hvor himmel og hav møtes. Da sier en mann ved min side: ”Der er hun borte.” Borte hvor? Borte for mine øyne, det er alt. Hun er like stor i mast og seil som da hun seilte herfra, og hun er like i stand til å bære sin last til sitt mål. Hennes minkende størrelse er i meg, ikke i skipet. Og akkurat samtidig som en ved min side sier ”der er hun borte” er det andre øyne som venter henne komme og andre stemmer som er klare til å juble: ”Der kommer hun!”

Og dette er å dø.

Det var en utrolig fin måte å fortelle om døden på....jeg ble helt satt ut jeg...

Fred over Kevins minne :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten din var helt nydelig :trøste:

Det var utrolig fint at du ville dele dette med oss!

Tankene mine går til deg og dine! Ønsker dere alt godt videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har skrevet så fint om deres opplevelse. Sitter som de andre her med tårer. Holdt på å miste vår lillegutt. Husker igjen følelsen, fortvilelsen og maktesløsheten. Det gjør vondt å ikke kunne gjøre noe. Tenker på dere. :cry:

Husk det viktigste av alt - å ta vare på hverandre. Noe jeg er sikker på at dere gjør. Takk for at du ville dele historien, vi trenger vel alle en påminnelse av og til.:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tårene triller og triller! Husker jeg leste annonsen i RB og jeg tenkte gud, så fælt det må være å oppleve noe slikt! Takk for at du delte din historie!

*Trøsteklem* til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller og triller! Husker jeg leste annonsen i RB og jeg tenkte gud, så fælt det må være å oppleve noe slikt! Takk for at du delte din historie!

*Trøsteklem* til deg

Det var meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene trilla ned kinnet mitt....trengte å bli påminna kor skjørt livet er, er så viktig å sette pris på mennesker som er her no.

Tusen takk for at du ville og orka å dele historien din med oss. Håpar de går litt bedre med deg og dine, og at deke finn trøst hos kvarandre.

Har lyst til å gje deg ein stor klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si som alle de andre her inne, at jeg føler virkelig med deg og din familie. Ord blir så fattig i en slik situasjon. Tusen takk for at du ville dele din historie om lille Kevin med oss alle. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En service fra Bromm

Jeg vil med dette gi dere min dypeste medfølelse. Livet er skjørt og vi skjønner ikke hvorfor i så mange sammenhenger. Da er det viktig å se det dyrbare i livet vi lever i sanntid, og det er det dere har gjort nå.

Gjennom å dele dette med meg her inne, har dere beriket mitt liv fordi jeg fikk møte Kevin. Og han lever i disse menneskene som har lest historien deres, og jeg tror at mange aldri vil glemme historien om Kevin deriblant jeg.

Jeg vil takke dere for historien om Kevin, og i sorgen er medfølelse og deltagelse en varm og nær kilde.

Med dyp respekt

Brommservice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du vil dele din historie om Kevin. Det satte virkelig livet i et perspektiv. Ord blir fattige......

Husk at mange tenker på deg og dere!

Gud velsigne deg og din familie!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Birgitte, englemammaen til Kevin.

Vil bare si til deg at det er bra for oss andre som har friske barn å få lese ditt innlegg her.

Det gir oss ettertanke og takknemlighet for våre barn.

Jeg skal i begravelse til ei lita jente som bare fikk leve i 6 mnd, før Gud ville hente henne.

Gud plukker alltid de vakreste og minste blomstene først,,,

Klem fra Helena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke klarer å lese hele innlegget ditt, men jeg skal gjøre det senere. Tårene triller sånn. Du må ha det helt forferdelig og jeg føler meg deg. Måtte gå å se om min lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...