AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #341 Del Skrevet 11. april 2012 Enig i at hun er penere uten sminke, men heks var vel litt å ta i. Ja, det var å ta litt vel i, det er jeg enig i. Men det var det første jeg tenkte på, i mangel på bedre beskrivelse. Og det har som nevnt av noe andre, at det er for lys foundation. Samt veldig markant eye-liner. Uten sminke så hun veldig bra ut, sammenlignet med den sminkede versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 11. april 2012 #342 Del Skrevet 11. april 2012 Utrolig mange flotte folk her! Syns ikke dere skal endre på noenting så lenge dere er fornøyd selv. Blir sikkert å få mye kritikk her siden jeg ikke sminker meg etter normen som tydeligvis er her på kg, men det får så være. Har mange forskjellige sminkestiler, og jeg legger den sjeldent likt to dager på rad, men fant et par bilder av de som blir brukt mest. Holy crap, du var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #343 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, ja, dere skal se det blir jul i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #344 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, ja, dere skal se det blir jul i år også. Det er forøvrig vanskelig å sammenligne de sminkede bildene, siden du på det første bildet i starten av tråden tilter hodet bakover og på det nyeste tilter det forover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #345 Del Skrevet 11. april 2012 Det er forøvrig vanskelig å sammenligne de sminkede bildene, siden du på det første bildet i starten av tråden tilter hodet bakover og på det nyeste tilter det forover. Men du ser det er meg, ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #346 Del Skrevet 11. april 2012 Neida, hun ser ikke ut som en heks, det er bare founfationfargen som er altfor lys. Gjest - hvorfor sminker du vekk den fine, naturlige hudfargen din? Er den egentlig for lys? Hun er jo lys på brystet også. Jeg tenker mer det at hun bør markere brynene sine enda mer og kanskje ha på mer maskara? For nå blir eyelineren det som synes best, mens vippene ikke synes så godt. Men du var uansett veldig fin med den nye sminken, gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 11. april 2012 #347 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Kanskje ikke helt etter reglene her, men jeg lurer på en ting. Hvordan ville dere sminket meg? Hvilke farger ville dere ha brukt? Endret 11. april 2012 av Anon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #348 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg ville gått for retro på Anon, tyvetallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 11. april 2012 #349 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg ville gått for retro på Anon, tyvetallet. Typ sånn her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #350 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg ville gått for retro på Anon, tyvetallet. Kan du sminke deg igjen som på bilde nr 2 i det siste bildeinnlegget ditt, bare uten eyeliner på våtlinjen? Syns du er flott jeg! Dere er alle flotte her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #351 Del Skrevet 11. april 2012 Typ sånn her? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #352 Del Skrevet 11. april 2012 HunterLady: Det ble kjempefint på siste bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. april 2012 #353 Del Skrevet 11. april 2012 Det ble MYE finere, her ser sminken kjempefin ut! Pluss for fine markerte bryn også. Hvordan mascara bruker du på dette bildet? Tusen takk (Og til alle dere andre) Maskaren er Loreal Volume million lashes. Den er ikke den beste jeg bruker, men helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #354 Del Skrevet 11. april 2012 Kan du sminke deg igjen som på bilde nr 2 i det siste bildeinnlegget ditt, bare uten eyeliner på våtlinjen? Syns du er flott jeg! Dere er alle flotte her inne! Beklager, setter alltid det mørkeste mørke på nederste våtlinje, så det er alltid liner der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #355 Del Skrevet 11. april 2012 Beklager, setter alltid det mørkeste mørke på nederste våtlinje, så det er alltid liner der. Men prøv å la være å gjøre det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #356 Del Skrevet 11. april 2012 Men prøv å la være å gjøre det Nei, da blir sminkningen kjedelig. Trikset får frem øyefargen så det suser etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 11. april 2012 #357 Del Skrevet 11. april 2012 Men L'Oreal tester vel på dyr? Utvalget er dessverre litt begrenset for meg siden jeg ikke bruker sminke som er testet på dyr. Det vet jeg ikke. GOSH er vel det eneste merket jeg klarer å komme på i farta som du får kjøpt i vanlige make-up-butikker som ikke tester på dyr, men kvaliteten på GOSH sine produkter er jo ikke alltid å rope hurra for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #358 Del Skrevet 11. april 2012 Gosh er glimrende for drugstoremerke å være. Eyelinerne, lebestiftene og monoskyggene er sinnsykt gode. Primerne også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 11. april 2012 #359 Del Skrevet 11. april 2012 Det vet jeg ikke. GOSH er vel det eneste merket jeg klarer å komme på i farta som du får kjøpt i vanlige make-up-butikker som ikke tester på dyr, men kvaliteten på GOSH sine produkter er jo ikke alltid å rope hurra for... L'Oreal tester på dyr ja. Kommer på et par til som ikke gjør det i farta, for eksempel Clinique og MAC. Det er mange flere og. Anbefaler igjen; www.dyrevern.no/kampanjer/dyretesting Ganske god oversikt over produsenter som tester på dyr, og de som ikke gjør det. Håper flere blir med på å styre unna dyretesting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 11. april 2012 #360 Del Skrevet 11. april 2012 HL, du har akkurat de fargene i fjeset jeg synes er så utrolig vakkert. Er du helt norsk? Tenker på hudfargen, øyenbrynsfargen og øyenfargen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå