Stueloff Skrevet 30. desember 2014 #3001 Del Skrevet 30. desember 2014 Herlig! Skulle ønske jeg kunne gjøre noe slikt når jeg skal i rettsalen og tolke Du får prøve og se hva som skjer Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. januar 2015 #3002 Del Skrevet 1. januar 2015 100 days of makeup, dag 1. Jeg tok Gjest sitt tips og heiv meg med på denne utfordringen. Håpet er at jeg er flinkere med sminke på denne tiden til neste år. Jeg kommer ikke til å poste alle bildene i denne tråden naturligvis (De som vil se hele utviklingen kan følge meg på Instagram: julieanie ), men ett og annet dukker nok opp her På dag én ble det en "oldie, but goodie", jeg ble ikke helt fornøyd, har fått den til bedre før, men har aldri prøvd den med bare én sirkellinse, jeg liker det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2015 #3003 Del Skrevet 1. januar 2015 100 days of makeup, dag 1. Jeg tok Gjest sitt tips og heiv meg med på denne utfordringen. Håpet er at jeg er flinkere med sminke på denne tiden til neste år. Jeg kommer ikke til å poste alle bildene i denne tråden naturligvis (De som vil se hele utviklingen kan følge meg på Instagram: julieanie ), men ett og annet dukker nok opp her På dag én ble det en "oldie, but goodie", jeg ble ikke helt fornøyd, har fått den til bedre før, men har aldri prøvd den med bare én sirkellinse, jeg liker det Steinherlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. januar 2015 #3004 Del Skrevet 1. januar 2015 Steinherlig. Takk, Gjest! Nå venter jeg spent på ditt første bidrag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2015 #3005 Del Skrevet 1. januar 2015 Takk, Gjest! Nå venter jeg spent på ditt første bidrag :D Blir ikke i dag, mangler renseservietter, q-tips og bomull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. januar 2015 #3006 Del Skrevet 1. januar 2015 Blir ikke i dag, mangler renseservietter, q-tips og bomull. Åja, nei da kommer man ikke langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. januar 2015 #3007 Del Skrevet 1. januar 2015 100 days of makeup, dag 1. Jeg tok Gjest sitt tips og heiv meg med på denne utfordringen. Håpet er at jeg er flinkere med sminke på denne tiden til neste år. Jeg kommer ikke til å poste alle bildene i denne tråden naturligvis (De som vil se hele utviklingen kan følge meg på Instagram: julieanie ), men ett og annet dukker nok opp her På dag én ble det en "oldie, but goodie", jeg ble ikke helt fornøyd, har fått den til bedre før, men har aldri prøvd den med bare én sirkellinse, jeg liker det Herregud, kjempetøft !! Veldig flink syns jeg du er, rett og slett. Bruker du linser på det ene øyet? Øyet var bare litt mørkere. Kjempe kult ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 1. januar 2015 #3008 Del Skrevet 1. januar 2015 1. Uten sminke - hverdag, slik jeg går på jobb og hjemme. Bruker litt concealer for å dekke kviser om jeg har det, eller mørke ringer under øynene. 2. Concealer, maskara, eyeliner - fest/selskap/av og til til hverdags, men sjeldent. 3. Maskara, litt concealer - hverdag, når jeg føler for det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. januar 2015 #3009 Del Skrevet 1. januar 2015 Herregud, kjempetøft !! Veldig flink syns jeg du er, rett og slett. Bruker du linser på det ene øyet? Øyet var bare litt mørkere. Kjempe kult ! Takk! :D Ja, har en svart sirkellinse på det ene øyet, syns det ga litt mer liv til looken Kjøttmeis: Flotte bryn! Tegner du dem opp eller er de sånn naturlig? Ble litt misunnelig kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 1. januar 2015 #3010 Del Skrevet 1. januar 2015 100 days of makeup, dag 1. Jeg tok Gjest sitt tips og heiv meg med på denne utfordringen. Håpet er at jeg er flinkere med sminke på denne tiden til neste år. Jeg kommer ikke til å poste alle bildene i denne tråden naturligvis (De som vil se hele utviklingen kan følge meg på Instagram: julieanie ), men ett og annet dukker nok opp her På dag én ble det en "oldie, but goodie", jeg ble ikke helt fornøyd, har fått den til bedre før, men har aldri prøvd den med bare én sirkellinse, jeg liker det Åh, så kule bilder! Jeg kommer til å sjekke instragramen din jevnlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2015 #3011 Del Skrevet 1. januar 2015 Åja, nei da kommer man ikke langt. Enig, jeg får hetta hvis jeg ikke får vasket fjeset skikkelig etter en dag med sminkebruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harley Skrevet 1. januar 2015 #3012 Del Skrevet 1. januar 2015 Gårdagens fjes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harley Skrevet 1. januar 2015 #3013 Del Skrevet 1. januar 2015 Hver gang vi har lagt en makeup vi er fornøyd med så tagger vi med #100daysofmakeup på instagram. Målet er 100 fine sminkninger iløpet av året. Ååh, det skal jeg hive meg med på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2015 #3014 Del Skrevet 1. januar 2015 Ååh, det skal jeg hive meg med på :D Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 2. januar 2015 #3015 Del Skrevet 2. januar 2015 Åh, så kule bilder! Jeg kommer til å sjekke instragramen din jevnlig! Takk! Så artig! Du får hive deg med på utfordringen du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 2. januar 2015 #3016 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Første bidrag(?): Mitt nyttårsaftenøye. Endret 2. januar 2015 av Hattifnatten 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. januar 2015 #3017 Del Skrevet 2. januar 2015 Første bidrag(?): Mitt nyttårsaftenøye. Veldig fin!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 2. januar 2015 #3018 Del Skrevet 2. januar 2015 Veldig fin!! Takktakk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. januar 2015 #3019 Del Skrevet 2. januar 2015 Første bidrag(?): Mitt nyttårsaftenøye. Kjempefint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 3. januar 2015 #3020 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Kjempefint! Nå ble jeg glad, takk . Og i like måte forresten! Nydelig Endret 3. januar 2015 av Hattifnatten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå