Neytiri Skrevet 19. oktober 2012 #161 Skrevet 19. oktober 2012 Dette var da trist å lese. Hva sa du når han sa dette.......sa du at det var fordi han ikke orket pga sykdom? En tredjeparti skal jo ikke ta noen sider, men de skal jo kunne skjønne begge partier og forsøke få harmoni igjen i forholdet. Ble ikke flere saker tatt opp en at han savner alenetid? For å være helt ærlig, så burde de vel ha sagt at det følger rett og slett med når man får barn at alene tid er ikke en selvfølge. Du er jo høygravid snart, og dere har en 1-2 åring liksom.....hva er det han forventer, hver kveld eller et par kvelder i uka? er han villig å gi deg samme alenetiden da? Nå har alle forhold det forskjellig, men her er det sjeldent vi har alenetid, vi nyter tiden sammen som familie......men klart vi hadde hatt godt av et par dager i MÅNEDEN som var bare våres liksom.......mer en det trenger ikke vi, men andre vil kanskje trenge mer. Snakker av erfaring, man kan ikke dømme terapi etter kun en gang. Gå igjen og igjen og utvikle både relasjonen med terapauten(e) og få ut det DU også føler han ikke gir deg som du trenger..... sender en god klem snuppa mi
Luremegpå Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #162 Skrevet 19. oktober 2012 Takk jenter..vel jeg tåler endel, men nå er jeg bare helt nedfor, bare griner, det gjør jeg jo aldri egentlig, og synes at alt bare er dritt. Han er ærlig i sin sak, men jeg trodde virkelig ikke at han synes at han har det så grusomt. Jeg holdt tilbake litt idag,sånn at jeg kunne være litt grei, det skulle jeg aldri ha gjort, får aldri noe tilbake av alt det jeg gjør hver dag. De var virkelig IKKE partiske de vi var hos. Jeg følter meg helt oppbrukt, og som et null. Jeg som hver dag rydder, vasker klær,rydder alle rommene, kjøkkenet skinner, stuen er ryddig, alltid klær til theo, osv osv, så mener erlend han gjør neste for mye. Ikke kom vi til noe punkt å jobbe med heller, vi skal bare tilbake om to uker liksom. Piss og lort og brenn en viss plass,sorry meg, men jeg er bare så skuffet, og jeg går ikke inn oå det kontoret igjen.. Jeg skal ha time hos familieVERNkontoret.
Gjest Marmot Skrevet 19. oktober 2012 #163 Skrevet 19. oktober 2012 Det er ikke sikkert de er noe bedre på familievernkontoret, men ring og bestille time der på mandag. Det er dessverre lang ventetid, men... Dette var dumt.
Luremegpå Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #165 Skrevet 21. oktober 2012 Ny natt..alltid like spennende! I natt var baby så urolig i magen,jeg hadde spist 4 plommer,og var helt gåen i magen,off! Nå plutselig får jeg skikkelig gakke gange, og kynnere bare jeg går et par meter..wæææ! Noen som har tips til gode bind? kremt..føler jeg tisser på meg hele tiden.kan ikke fordra bind i utg.punktet. hehe Måtte på apoteket for mamma i dag,snill som jeg er..,sä fikk jeg parkeringsbot på 500kr,kyss meg i fua.ble forbanna!! Tar natta,og satser på natt uten beinkramper og rolig baby!
Ninnin86 Skrevet 21. oktober 2012 #166 Skrevet 21. oktober 2012 Huff, så trist å lese at samtalen dere hadde ikke gikk bra Hva skjer nå? Skal dere på flere samtaler? Håper virkelig det ordner seg for dere på et vis!! Har du sovnet? Håper du får sove
Luremegpå Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #167 Skrevet 22. oktober 2012 Nei,jeg drar ikke dit igjen uansett..ble jo helt feil når man havner oppi fagfolk som tar parti. Jeg vet at kanskje noen av dere tenker at jeg kanskje bare føler det slik,men jeg dake skikkelig latterligjort..what to do..vi har jo gode dager og,og jeg fär heller bare finne en annen lösning etterhvert. Nå er det T og helsen min som går først gitt! Med T i hus er det alltid lite søvn,men i natt er jeg ikke trøtt på en måte.hmhm,slitsomt
Ninnin86 Skrevet 22. oktober 2012 #168 Skrevet 22. oktober 2012 Nei,jeg drar ikke dit igjen uansett..ble jo helt feil når man havner oppi fagfolk som tar parti. Jeg vet at kanskje noen av dere tenker at jeg kanskje bare føler det slik,men jeg dake skikkelig latterligjort..what to do..vi har jo gode dager og,og jeg fär heller bare finne en annen lösning etterhvert. Nå er det T og helsen min som går først gitt! Med T i hus er det alltid lite søvn,men i natt er jeg ikke trøtt på en måte.hmhm,slitsomt Huff, nei det skjønner jeg! Er kanskje ikke noe vits i å gå noe annet sted heller? Ta vare på deg selv, T og babyen i magen!!
Luremegpå Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #169 Skrevet 22. oktober 2012 Huff, nei det skjønner jeg! Er kanskje ikke noe vits i å gå noe annet sted heller? Ta vare på deg selv, T og babyen i magen!! Foreløpig lar jeg det ligge det var så mentalt vondt, at jeg orker ikke. Nå var jeg syk natt til søndag, og samboer er fantastisk når det gjelder, det er det viktigste, han er superflink med gutten vår, og som pappa sa,jeg visste jo litt hvordan samboer var når vi ble sammen, så eg får bare svelge de kamelene en periode. Jeg kan ikke legge skjul på at jeg er ganske hormonell , det er forferdelig å føle seg så ond!
Luremegpå Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #170 Skrevet 22. oktober 2012 Kjenner jeg kommer til å sove bort timene fram til to, da er det mt time. I natt sa det bare stopp når T våknet første gang kl 04, deretter 05, lysvåken, men da tok samboer han, vi prøver å bare la han ligge i sin seng, nå som vi ikke har antibiotikaen å tenke på, vært en tøff periode for alle, men nå ser det ut som han iallefall sovner om kveldene, så da får vi jobbe på spreng med nettene Sykehuset skal kalle oss inn, forhåpentligvis før termin, så skal vi få med ph-verdi måler, slik at vi kan få sjekket om han har reflux. (Problemer med lukkemekanismen i spiserøret).. Ellers er jeg fremdeles gravid...hoho, jeg synes ikke det er så aller verst, men gleder meg til jm time i morgen, få snakket litt Merker at lårene har vokst iallefall med 5cm, og rompen, gud bedre, jeg hater å legge på meg, uansett om det går av, dét tar TID!!! Har heldigvis ikke noen strekkmerker enda..., og som jeg merker, har jeg kun det sjeldne symptomet vann i ørene, og ikke i andre deler av kroppen..Sånn ellers kan jeg ikke forstå hva appen mener med mindre plass i magen dene uken, og mindre liv..inne i denne magen er det ihvertfall ei partydronning,og jeg tviler på det blir stille med dét første!! Bør vel tenke på å pakke min fødebag etterhvert, kjenner det er greit å ha den klar, så det ikke blir panikk og pakking når det skjer Ha ein fine dag, nå,slokker øynene her, YES!
Luremegpå Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #171 Skrevet 23. oktober 2012 JM time i dag, fantastiske time, og bare gode nyheter Gått ned et kilo, symfysemålet e akkurat der det skal være, hjerte slo i perfekt rytme, hun ligger fremdeles med hode ned, og jm mener hun er lang, for bena e laaaamgt oppe ved ribbeinene mine allerede..zoooombie baby dette
Ninnin86 Skrevet 23. oktober 2012 #172 Skrevet 23. oktober 2012 JM time i dag, fantastiske time, og bare gode nyheter Gått ned et kilo, symfysemålet e akkurat der det skal være, hjerte slo i perfekt rytme, hun ligger fremdeles med hode ned, og jm mener hun er lang, for bena e laaaamgt oppe ved ribbeinene mine allerede..zoooombie baby dette Herlig Er så deilig når alt er som det skal!!
Luremegpå Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #174 Skrevet 23. oktober 2012 Så har jeg laget meg indsk Alene i kveld, sambo jobber med oppgave, på jobb med kolega, men T nektet å sove, så middag ble halv ti...freeees! Hehe Med en gang pappaen er vekke danser T på bordet tydligvis..hehehe
Luremegpå Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #177 Skrevet 25. oktober 2012 Det er ikke sikkert de er noe bedre på familievernkontoret, men ring og bestille time der på mandag. Det er dessverre lang ventetid, men... Dette var dumt.
Luremegpå Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #178 Skrevet 25. oktober 2012 Ordne seg! Nå som T endelig begynner og sove om nettend,er vi mer tålmodige og greie med hverandre..fingers crossed!
Luremegpå Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #179 Skrevet 25. oktober 2012 Etter en natt med self mye nattevåk,merker jeg at 3 puter hjelper en god del på søvnen i forhold til andre netter.der jeg blir kvalm. Garantert fordi jeg er borti pulsåren på ryggen. Synes det er skummelt at jeg er så langt på vei..to barns mamma om ikke altfor lenge..det blir HEKTISK! Mä få skrudd opp tripp trapp stol,har kjøpt sånn babysete til og Lekegrinden må skrues opp,den nye søskenvognen osv. Vil ikke at Samboer plutselig skal sitte aleine me alt ,mä få brødrene mine til litt dugnad..hehe Blir rart å bruke søskenvognen etterhvert.har kjøpt Easywalker duo..tenker det blir en god vogn på slafse,snø,isføre etterhvert:)
Luremegpå Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #180 Skrevet 26. oktober 2012 Kjeder meg....aaaaah, og T har begynt med hosting igjen, legger meg igraven hvis det helsikke begynner igjen altså,,,mvh FATSO! Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå