Silfen Skrevet 2. april 2012 #101 Skrevet 2. april 2012 Lurer på hvorfor kvinner ofte drar inn dette argumentet når de opplever uenighet med en mann. For meg sier det mer om den som benytter denne hersketeknikken enn den som kanskje har vært flåsete i første omgang. Hadde det vært et argument i en skikkelig diskusjon, så hadde det selvsagt ikke blitt brukt. Men iom at dette er pisspreik så syns jeg det er helt kurant å kontre med pisspreik, det viser bare hvor dumt det hele er. 1
Gjest Bandit Skrevet 2. april 2012 #102 Skrevet 2. april 2012 Hadde det vært et argument i en skikkelig diskusjon, så hadde det selvsagt ikke blitt brukt. Men iom at dette er pisspreik så syns jeg det er helt kurant å kontre med pisspreik, det viser bare hvor dumt det hele er. Enig i at trådstarter er her for å provosere, men å kjøre dritt mot dritt fører bare til mer dritt. Så har man noen intetanende som forviller seg inn her og har komplekser fra før, og så får man ENDA fler av disse penistrådene. Det ER faktisk ikke så ille å ha en liten penis.
Silfen Skrevet 2. april 2012 #103 Skrevet 2. april 2012 Enig i at trådstarter er her for å provosere, men å kjøre dritt mot dritt fører bare til mer dritt. Så har man noen intetanende som forviller seg inn her og har komplekser fra før, og så får man ENDA fler av disse penistrådene. Det ER faktisk ikke så ille å ha en liten penis. Nå vet jeg ikke hvordan det er å ha liten penis, men det er ikke alltid så ille å være mottager av liten penis heller. Men herlighet, hvor mange ganger må man si at det er greit, før man skal kunne mobbe et troll?
Gjest Bandit Skrevet 2. april 2012 #104 Skrevet 2. april 2012 Nå vet jeg ikke hvordan det er å ha liten penis, men det er ikke alltid så ille å være mottager av liten penis heller. Men herlighet, hvor mange ganger må man si at det er greit, før man skal kunne mobbe et troll? Kall ham gjerne et troll, men du skjønner at det å bruke penisstørrelsen for å mobbe ikke fører særlig godt med seg? Dersom jeg er uenig med kvinner på dette forumet, vil jeg da ikke tillegge dem små pupper bare fordi jeg synes de oppfører seg dust. Jeg skjønner ikke helt tankegangen til kvinner når dere benytter slike virkemidler.
Silfen Skrevet 2. april 2012 #105 Skrevet 2. april 2012 Kall ham gjerne et troll, men du skjønner at det å bruke penisstørrelsen for å mobbe ikke fører særlig godt med seg? Dersom jeg er uenig med kvinner på dette forumet, vil jeg da ikke tillegge dem små pupper bare fordi jeg synes de oppfører seg dust. Jeg skjønner ikke helt tankegangen til kvinner når dere benytter slike virkemidler. Du trekker inne enig vs uenig og jeg syns simpelthen det ikke gjelder her. Hvem som helst kan diskutere på hver sin side og likevel ikke enes, uten å trekke inn verken det ene eller det andre. Slik som her. Men jeg forbeholder meg retten til svada som svar, når det er svada som utgangspunkt. Så får du være helt uenig, uten at jeg sier det spøtt om verken deg eller din penis.
Gjest Bandit Skrevet 2. april 2012 #106 Skrevet 2. april 2012 Du trekker inne enig vs uenig og jeg syns simpelthen det ikke gjelder her. Hvem som helst kan diskutere på hver sin side og likevel ikke enes, uten å trekke inn verken det ene eller det andre. Slik som her. Men jeg forbeholder meg retten til svada som svar, når det er svada som utgangspunkt. Så får du være helt uenig, uten at jeg sier det spøtt om verken deg eller din penis. Du gjør selvsagt som du vil her inne. Jeg bare er uenig i virkemidlene, og forstår ikke hvorfor mange kvinner gjør nettopp dette.
Silfen Skrevet 2. april 2012 #107 Skrevet 2. april 2012 Du gjør selvsagt som du vil her inne. Jeg bare er uenig i virkemidlene, og forstår ikke hvorfor mange kvinner gjør nettopp dette. Spott og spe er en fin ting. Ikke så mye et virkemiddel, mer som et HAW-HAW, Nelson style.
Gjest Bandit Skrevet 2. april 2012 #108 Skrevet 2. april 2012 Spott og spe er en fin ting. Ikke så mye et virkemiddel, mer som et HAW-HAW, Nelson style. Det er nå et virkemiddel i debatten. En hersketeknikk. I samme drag som "lille venn". Jeg bare konstanterer at vi er veldig forskjellige på det området. Jeg kunne aldri stått og peke på små pupper og si "HAW-HAW", Nelson style. Selv om bæreren hadde oppført seg som en idiot.
Silfen Skrevet 2. april 2012 #109 Skrevet 2. april 2012 Det er nå et virkemiddel i debatten. En hersketeknikk. I samme drag som "lille venn". Jeg bare konstanterer at vi er veldig forskjellige på det området. Jeg kunne aldri stått og peke på små pupper og si "HAW-HAW", Nelson style. Selv om bæreren hadde oppført seg som en idiot. Det er nå veldig mange her inne som står og ler, helt seriøst, av feite mennesker. Du kan jo ta turen innom dem nå, siden du er så opptatt av at folk skal føle seg vel her inne. Alltid greit med en ridder som fyker rundt og passer på.
Dove Skrevet 2. april 2012 #110 Skrevet 2. april 2012 Menn og kvinner er forskjellige. Hva jeg drar med meg hjem fra byen sier ingenting om meg som person. La meg se om jeg forstår... Hvis en kvinne drar med seg en patetisk mann hjem fra byen, så sier det mye om henne som person. Hvis en mann drar med seg patetiske kvinner hjem fra byen (for så å klage på dem i et forum), så sier det ingenting om ham som person. Gratulerer, du presenterte nettopp ditt hittil mest meningsløse argument. 1
Gjest Bandit Skrevet 2. april 2012 #111 Skrevet 2. april 2012 Det er nå veldig mange her inne som står og ler, helt seriøst, av feite mennesker. Du kan jo ta turen innom dem nå, siden du er så opptatt av at folk skal føle seg vel her inne. Alltid greit med en ridder som fyker rundt og passer på. Hvorfor vrir du dette rundt til å gjelde noe helt annet? Jeg tok opp noe jeg vet mange gutter lurer på, og det er hvorfor mange av dere drar inn penis i debatter dere synes er teite. Og siden du gjorde nettopp dette, så tenkte jeg at jeg kanskje fikk litt konstruktiv informasjon her. Du må jo vite hvorfor du gjør dette? Er det å ha en liten penis det verste en mann kan oppleve?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #112 Skrevet 2. april 2012 La meg se om jeg forstår... Hvis en kvinne drar med seg en patetisk mann hjem fra byen, så sier det mye om henne som person. Hvis en mann drar med seg patetiske kvinner hjem fra byen (for så å klage på dem i et forum), så sier det ingenting om ham som person. Gratulerer, du presenterte nettopp ditt hittil mest meningsløse argument. Det er ikke meningsløst, kun fordi du ikke forstår det. Det handler om menn og kvinners forskjellige syn på hva som er potensielle langvarige forhold og hva som kun er 1-nattspartnere.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #113 Skrevet 2. april 2012 Du har lest for mye FHM, gutt. Hør nå på oss som har ligget med flere menn enn deg, det å være kåt dagen derpå og å synes det er greit med selskap er ikke forbeholdt kvinner. Menn liker også å spoone! Men det krever kankje en mann som er litt selvsikker og trygg, ikke en som deg som streber etter å være tøff og å skille seg fra kvinner. Jo eldre og mer erfarne menn blir, jo mer avslappende er de å ha ONS med. Stiller de med pannekaker, skuldermassasje og sjarmen skrudd på fullt om morgenen så vet du at du har blitt med en Don Juan hjem som har hatt kjæreste lenge eller pult et tresifret antall Å få panikk av besøk selv om man er i god form (kraftig bakrus er for min del en helt kosher unnskyldning for å ikke fyre opp egg og bacon til gjesten) er vel forbeholdt de guttene som drakk seg til mot kvelden før og synes det er stressende å prate med ei dame i edru tilstand fordi de ikke er særlig gode på det. Slapp av, når du blir voksen så er det kanskje ikke like skummelt å våkne med en dame i sengen lengre. Det er helt greit å spoone/kose med kjæresten min, men å gjøre det med et fremmed kvinnemennske jeg aldri skal snakke med igjen er bare latterlig. Jeg er, i motsetning til enkelte i denne tråden, ikke desperat etter litt mellommennskelig kontakt. Ons er til for sex. Ikke kos/klem/prat etc. Da får jeg meg heller kjæreste. Jeg har heller overhodet ikke noe behov for å imponere eller overbevise jenta jeg drar med meg hjem om noe som helst. Jeg har fått pult. Jeg har fått mitt. Hva hun måtte mene om meg i ettertid er uinteressant. Pannekaker får hun heller få hos mamman sin.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #114 Skrevet 2. april 2012 Det er helt greit å spoone/kose med kjæresten min, men å gjøre det med et fremmed kvinnemennske jeg aldri skal snakke med igjen er bare latterlig. Jeg er, i motsetning til enkelte i denne tråden, ikke desperat etter litt mellommennskelig kontakt. Ons er til for sex. Ikke kos/klem/prat etc. Da får jeg meg heller kjæreste. Jeg har heller overhodet ikke noe behov for å imponere eller overbevise jenta jeg drar med meg hjem om noe som helst. Jeg har fått pult. Jeg har fått mitt. Hva hun måtte mene om meg i ettertid er uinteressant. Pannekaker får hun heller få hos mamman sin. Ja ja - med det synet på sex - som noe fullstendig uten følelser for den du ligger med - så kommer dine sexuelle opplevelser med kvinner til å bli nokså tamt , og kjedelig og forutsigende.Du vil gå glipp av de store virkelig gode sexopplevelsene. Det sier seg selv at for å få det beste ut av en kvinne/mann sexuelt - så må det være følelser inne i bildet.De rette følelsene,. Ingen kvinne eller mann - gir av seg selv fult og helt - til en som behandler dem iskaldt og som et kjøttstykke... Sexen blir da deretter mindre lidenskapelig og mindre ORGASMISK. For å våge å få de STORE orgasmene - trenger mange spesielt damer - å føle seg noenlunde kjent og trygg med den personen de ligger med. Og jeg tror mange menn som er vant til å komme samtidig med kvinnen i eks parforhold og vant med et godt sexliv. Vil finne det utilfredsstillende og kjedelig å komme alene ved ONS... Kunn menn som ikke er vant til å ha et virkelig prima godt par-sexliv - kan finne ONS tilfredsstillende uten noen følelser inni bildet.Bruk og kast av mennesker. Da kan man likesågodt runke.
Lykkelii Skrevet 6. april 2012 #115 Skrevet 6. april 2012 Holy shitt! Du hørtes ut som en skikkelig storsjarmør altså!!
mammamora90 Skrevet 6. april 2012 #116 Skrevet 6. april 2012 Hva mener du med hvordan? Som regel når jeg ser en pen jente på byen posisjonerer jeg meg strategisk litt ved siden av henne. Gir en kort, småfrekk kommentar over skuldra til henne. Hun blir interessert, jeg flørter, tar henne med på dansegulvet, tar på henne og kysser henne litt. Sier til slutt "kom vi drar" og så drar vi hjem til meg. Ikke noe hokus pokus, men det handler om å ha en bra vibe. Slik at dama kan etterrasjonalisere for seg selv at "det bare skjedde". Nærmest som skjebnen. Da kan jeg ikke bryte inn med rasjonelle advarsler. Det vil bryte stemningen. Men da kan du vel heller ikke forvente så mye at de skal stikke hjem neste morning..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #117 Skrevet 6. april 2012 Det er ikke bare sex man savner når man er singel, det hender man savner å ha noen å ligge inntil og kose på også. Jeg vet i hvert fall om en del gutter som syns det er kjempekos å stryke på en myk og varm jentekropp, selv om de ikke har følelser for jenta! Slutt å tenke på jenter som et hull du skal dyppe staken i og begynn å se at det er mer å like med jenter 1
Gjest tancos Skrevet 7. april 2012 #118 Skrevet 7. april 2012 Det er ikke bare sex man savner når man er singel, det hender man savner å ha noen å ligge inntil og kose på også. Jeg vet i hvert fall om en del gutter som syns det er kjempekos å stryke på en myk og varm jentekropp, selv om de ikke har følelser for jenta! Slutt å tenke på jenter som et hull du skal dyppe staken i og begynn å se at det er mer å like med jenter For meg er det unaturlig å kose naken med en jente jeg ikke vil noe mer med. Nakenkos, sex, elsov, klining og kyss er et uttrykk om at dere elsker hverandre og hengir seg til hverandre. Forpliktelser. Jeg har respekt for de som gutter og jenter som liker å gjøre de tingene uten videre forpliktelser. Jeg ser ikke på kvinner som et objekt og et hull tvert i mot, men nå var vel svaret ditt rettet mot en annen. Når en først vil ha ONS på byen er det jo bare for sexens skyld. Da ser jo jenta like mye på gutten som en sexdukke og et objekt som vica versa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå