Silfen Skrevet 31. mars 2012 #81 Skrevet 31. mars 2012 Jeg syns det virker som om TS og hans like har litt manglende sosiale antenner, rett og slett. Jeg antar han også er usikker på sin egen fortreffelighet og dermed ikke ønsker at kvinnen skal vite om hvordan han er i edru tilstand, siden han mest sannsynlig ikke er kapabel til å holde en noenlunde oppegående samtale. Det er de som ikke kan snakke med andre mennesker uten å virke dum og som må drikke seg til mot, for ellers er de bare patetiske som tullinger. Muligens TS er en av disse. Eller kanskje han bare har liten tiss, slik at han ikke ønsker at en ONS ønsker at TS skal få edru bekreftelse på dette. Selv er jeg av den oppfatning av at ONS er mellom to mennesker som har en eller annen form for kjemi, om den så bare er seksuell art. Og har man en seksuell tiltrekning til noen, så finner jeg det merkelig at den MÅ avsluttes etter en utløsning. For noe som er godt vil man jo ha mer av, eller hva. Jeg er også fan av lengre ONS. Lengste jeg har hatt varte i 3 døgn. Hvorfor ikke nyte noe som er godt, sier nå jeg. 3
Elibo Skrevet 31. mars 2012 #82 Skrevet 31. mars 2012 Dette har jeg aldri forstått. Hvorfor tror enkelte jenter det er helt greit at de blir værende hos meg langt utpå dagen etter et ons? Etter sexen har vi gjort vårt. Vår transaksjon er avsluttet. Jeg har fått mitt, kanskje du har fått ditt. Uansett er "forholdet" vårt over. Gå hjem! For å ikke være alt for drittsekk, spør jeg jenta om jeg skal bestille henne en taxi når jeg våkner. Tar hun ikke hintet ber jeg henne gå. Neste gang du får problemer med dette kan du si: "Nå må du gå, kona mi kommer hjem om 20 min. Lukk døra etter deg!" 1
Jolene Skrevet 31. mars 2012 #83 Skrevet 31. mars 2012 Til TS: jeg tvinger ingen mann til å fortelle meg at jeg er en gudinne i senga, de forteller meg det selv. Veldig enkelt det der, er da dame nok til å kunne klare å tilfredsstille en mann uten problemer. Kommunikasjon er en fin ting når det kommer til sex, uavhengig om det er ONS eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #84 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror jenta av og til blir fordi hun er emosjonelt knyttet til deg og håper det kan utvikle seg til noe mer. 1
mammamora90 Skrevet 1. april 2012 #85 Skrevet 1. april 2012 TS: Kan du ikke bare si til dama(damene) før de blir med deg hjem at ¨du kan ikke bli lenge¨ eller ¨du må dra tidlig i morgen altså, senest kl xx.xx¨? Da skjønner de nok at de må gå enten rett etter sex eller tidlig på morgenen, og hvis de hadde forventet mer da så kan de i hvertfall si nei, men da VET jo de at det ikke kommer til å bli noen morgensex eller noe etter det.. 1
makkapakka Skrevet 1. april 2012 #86 Skrevet 1. april 2012 det er nok fordi du var så klønete i senga, og hadde så liten pikk at jeg rett og slett må komme meg litt før jeg drar. 1
Miss Independent Skrevet 1. april 2012 #87 Skrevet 1. april 2012 TS: Kan du ikke bare si til dama(damene) før de blir med deg hjem at ¨du kan ikke bli lenge¨ eller ¨du må dra tidlig i morgen altså, senest kl xx.xx¨? Da skjønner de nok at de må gå enten rett etter sex eller tidlig på morgenen, og hvis de hadde forventet mer da så kan de i hvertfall si nei, men da VET jo de at det ikke kommer til å bli noen morgensex eller noe etter det.. Agreed!!! Jeg lurer litt ts; Hvordan skjekker du opp ONS'ene dine? 1
Dove Skrevet 1. april 2012 #89 Skrevet 1. april 2012 Dette er helt ukjent for meg. De gangene jeg har blitt med noen hjem har jeg fått bonusrunde på morgenen, kledd på meg og gått. (Jeg har derimot fått tilbud om både film og frokost dagen derpå, og takket pent nei). Stort sett har jeg tatt med menn hjem til meg for å slippe walk of shame, og et par av disse (gjerne de som var kjipest i senga) har jeg måttet be pent om å gå. Så jeg tror nok ikke dette er et kvinneproblem, kjære deg.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #92 Skrevet 1. april 2012 Agreed!!! Jeg lurer litt ts; Hvordan skjekker du opp ONS'ene dine? Hva mener du med hvordan? Som regel når jeg ser en pen jente på byen posisjonerer jeg meg strategisk litt ved siden av henne. Gir en kort, småfrekk kommentar over skuldra til henne. Hun blir interessert, jeg flørter, tar henne med på dansegulvet, tar på henne og kysser henne litt. Sier til slutt "kom vi drar" og så drar vi hjem til meg. Ikke noe hokus pokus, men det handler om å ha en bra vibe. Slik at dama kan etterrasjonalisere for seg selv at "det bare skjedde". Nærmest som skjebnen. Da kan jeg ikke bryte inn med rasjonelle advarsler. Det vil bryte stemningen.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #93 Skrevet 1. april 2012 Dette er helt ukjent for meg. De gangene jeg har blitt med noen hjem har jeg fått bonusrunde på morgenen, kledd på meg og gått. (Jeg har derimot fått tilbud om både film og frokost dagen derpå, og takket pent nei). Stort sett har jeg tatt med menn hjem til meg for å slippe walk of shame, og et par av disse (gjerne de som var kjipest i senga) har jeg måttet be pent om å gå. Så jeg tror nok ikke dette er et kvinneproblem, kjære deg. Det er et kvinneproblem. At du har dratt med deg hjem et par patetiske og klengete typer sier kanskje mer om deg...
Gjest Nuppdupp Skrevet 1. april 2012 #94 Skrevet 1. april 2012 (endret) Fyllesex er helt kurant det, så jeg har overhodet ingen behov for å moderere mitt alkoholinntak i helgene. Når jeg har fått mitt (før jeg sovner) er jeg fornøyd. Om jenta vil ha morgensex, kos, dusj, kaffeprat etc får hun finne seg en kjæreste. Om jenta blir skuffet er da ikke mitt problem, da jeg aldri kommer til å snakke med henne igjen. Poenget med denne tråden er dog hvorfor jenter forventer mer enn et kjapt ligg ved ons? Hvorfor går dere ikke bare hjem? Hvorfor er det slik at jeg må be dere gå? sikkert fordi mye vil ha mer og faen vil ha fler ett ligg? du har ikke mye sexlyst Endret 1. april 2012 av Nuppdupp 1
Miss Independent Skrevet 1. april 2012 #95 Skrevet 1. april 2012 Det riktige er "sjekke". Åja, der kan du se Fort gjort.. akkurat som TS vil ha det.
Dove Skrevet 1. april 2012 #96 Skrevet 1. april 2012 Det er et kvinneproblem. At du har dratt med deg hjem et par patetiske og klengete typer sier kanskje mer om deg... Ah... Så at du har dratt med deg hjem et par patetiske og klengete kvinnfolk sier ingenting om deg? Hvordan forklarer du det? Jeg har opplevd litt klengete mannfolk to ganger, du har åpenbart opplevd innmari mange klengete kvinnfolk. Har du hatt ONS med mange menn ettersom du umiddelbart tror at dette er et kvinneproblem?
Eleutheria Skrevet 1. april 2012 #97 Skrevet 1. april 2012 Det faktum at du til stadighet ender opp med disse jentene som ikke gidder å dra hjem sier vel igrunn alt om deg ... Normale, oppegående mennesker skjønner når det er god stemning og de gjerne kan bli noen timer til, og når det er på tide å komme seg hjem. At du ender opp med desperate, sosialt tilbakestående jenter ... Vel, det er ditt valg, men ikke kom her og påstå at alle jenter er sånn
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #98 Skrevet 1. april 2012 Ah... Så at du har dratt med deg hjem et par patetiske og klengete kvinnfolk sier ingenting om deg? Hvordan forklarer du det? Menn og kvinner er forskjellige. Hva jeg drar med meg hjem fra byen sier ingenting om meg som person.
Gjest Cuntzilla Skrevet 2. april 2012 #99 Skrevet 2. april 2012 Det er et kvinneproblem. At du har dratt med deg hjem et par patetiske og klengete typer sier kanskje mer om deg... Du har lest for mye FHM, gutt. Hør nå på oss som har ligget med flere menn enn deg, det å være kåt dagen derpå og å synes det er greit med selskap er ikke forbeholdt kvinner. Menn liker også å spoone! Men det krever kankje en mann som er litt selvsikker og trygg, ikke en som deg som streber etter å være tøff og å skille seg fra kvinner. Jo eldre og mer erfarne menn blir, jo mer avslappende er de å ha ONS med. Stiller de med pannekaker, skuldermassasje og sjarmen skrudd på fullt om morgenen så vet du at du har blitt med en Don Juan hjem som har hatt kjæreste lenge eller pult et tresifret antall Å få panikk av besøk selv om man er i god form (kraftig bakrus er for min del en helt kosher unnskyldning for å ikke fyre opp egg og bacon til gjesten) er vel forbeholdt de guttene som drakk seg til mot kvelden før og synes det er stressende å prate med ei dame i edru tilstand fordi de ikke er særlig gode på det. Slapp av, når du blir voksen så er det kanskje ikke like skummelt å våkne med en dame i sengen lengre. 3
Gjest Bandit Skrevet 2. april 2012 #100 Skrevet 2. april 2012 Eller kanskje han bare har liten tiss, slik at han ikke ønsker at en ONS ønsker at TS skal få edru bekreftelse på dette. Lurer på hvorfor kvinner ofte drar inn dette argumentet når de opplever uenighet med en mann. For meg sier det mer om den som benytter denne hersketeknikken enn den som kanskje har vært flåsete i første omgang. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå