Gå til innhold

One night stands

Fremhevede innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet

Nei, fordi da har han ikke forstått reglene vi har satt på forhånd. Jeg er såpass klar på at jeg skal komme også, at fyren bør være ineforstått med dette. Dessuten kommer jeg ganske lett i enkelte stillinger ved egen hjelp, at det er mer synd i fyren dersom han kommer så fort.

Hva om fyren bruker lang tid på å komme da? Lar du ham peise på videre da eller stikker du når du selv er fornøyd?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal svare på denne på vegne av jenter jeg, jeg har alltid stukket rett etter "transaksjonen" er ferdig.

Klarer ikke å sove sammen med folk, og hater å våkne bakfull og jævlig i en annens seng.

Om jeg mot formodning slokner av utmattelse hos noen etter en lang natt så våkner jeg alltid før hanen galer og sniker meg ut.

Har jeg han med hjem så kan han få sove hos meg hvis det er lang vei hjem, men han må ut så fort han våkner. Da har jeg jo ikke sovet den natta og trenger søvnen min.

Felles for alle er at de alltid tigger og ber om at jeg skal bli, eller om at de får bli hos meg. Så hva er det med dere gutter? Skal ikke dere liksom være sånn "tøm og røm"? :fnise:

Neida.. jeg skjønner hvorfor folk vil bli og jeg skjønner hvorfor folk vil hjem, ingen store mysterier der vel? Noen vil bli fordi de liker å sove med folk, liker morgensex, liker frokost eller kanskje til og med liker deg. Noen vil gå fordi de ikke liker å sove med folk, ikke liker morgensex, kommer til å spy til frokost eller kanskje til og med egentlig ikke liker den de lå med.

Mitt tips er som nevnt før her å bli med de hjem heller, det er jo uendelig mye kvikkere og mer smertefri prosess å stikke enn å kaste noen ut på en skånsom måte! Walk of shame er jo for de som blir til langt utpå dagen derpå, trodde ikke du var en av dem? Går du hjem før morgengry så er det bare et par fugler å bekymre seg for.

Eller så kan du hoppe i en taxi, vips så er alle dine problemer i livet løst.

Gjest Maruwan
Skrevet

Så hva er det med dere gutter? Skal ikke dere liksom være sånn "tøm og røm"? :fnise:

De få gangene jeg har hatt ONS, så har jeg villet ha hele pakka. Vi skal snakke, le, pule, kose, sove sammen, pule igjen og spise frokost sammen neste morgen. Altså en slags "kjærestepar i 12 timer" - greie.

Ikke helt "tøm og røm", men fortsatt litt "tøm og røm" siden det ikke er ment å vare noe lengre enn akkurat de timene det pågår.

"Elsk og røm" kanskje. Det er det jeg vil ha i en eventuell ONS. Det med å fortsette litt neste morgen syns jeg også er greit fordi da blir hele greia mindre kleint og ingen trenger å føle at de skal skamme seg over noe. En skilles som venner og hadde det hyggelig, men noe mer enn det er det ikke.

Også greit at det er en vennskapelig tone der uten noe stress dersom en f.eks. plutselig treffes på puben igjen. Bare hei og takk for sist og det var hyggelig og alt det der. Ingen pinlig stillhet og haugevis med elefanter i rommet.

Sånn liker jeg det.

• Liker 7
Skrevet

De få gangene jeg har hatt ONS, så har jeg villet ha hele pakka. Vi skal snakke, le, pule, kose, sove sammen, pule igjen og spise frokost sammen neste morgen. Altså en slags "kjærestepar i 12 timer" - greie.

Ikke helt "tøm og røm", men fortsatt litt "tøm og røm" siden det ikke er ment å vare noe lengre enn akkurat de timene det pågår.

"Elsk og røm" kanskje. Det er det jeg vil ha i en eventuell ONS. Det med å fortsette litt neste morgen syns jeg også er greit fordi da blir hele greia mindre kleint og ingen trenger å føle at de skal skamme seg over noe. En skilles som venner og hadde det hyggelig, men noe mer enn det er det ikke.

Også greit at det er en vennskapelig tone der uten noe stress dersom en f.eks. plutselig treffes på puben igjen. Bare hei og takk for sist og det var hyggelig og alt det der. Ingen pinlig stillhet og haugevis med elefanter i rommet.

Sånn liker jeg det.

Kunne ikke vært mer enig! Og "elsk og røm" er herved inkorporert i mitt vokabular!

• Liker 2
Skrevet

Her var det mange som aldri burde ha ONS! Om man blir såret og fornærmet over at noen vil sove i fred så burde man heller få seg kjæreste. Når jeg fremdeles var singel og hadde ONS så ble jeg alltid med mannen hjem. På den måten kunne jeg selv styre når jeg ville gå hjem - som regel rett etter sexen. Syns heller ikke det er kleint å møte folk igjen på byen senere av den grunn.

Skrevet

Fordi sex er utelukkende en fysisk greie ved ons. Dersom dama ser ok ut, er sex som regel helt greit. Det handler om å få dyppet penis litt. Hverken mer eller mindre. Jeg er overhodet ikke interessert i å bli bedre kjente med dama eller høre hva hun har å si.

At det går an i bli så inn i hælvetes kald. Jeg grøsser av slike mennesker som deg. Heldigvis har jeg aldri truffet slike som deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å unngå misforståelser bør trådstarter alltid informere de som han inviterer med hjem om at han forventer at de forsvinner så snart han har ejakulert.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er forsåvidt helt kurant at du vil at dama skal stikke så fort som mulig dagen etterpå. Jeg tar aldri med meg noen mann hjem til meg, nettopp fordi jeg ikke vil bli sittende og tørrprate med de til klokken 16 neste dag (Ja, det har skjedd flere ganger. For mange ganger til at det er en morsom historie lenger :fnise:) Da tar jeg heller ansvar og tar den jævla walk of shamen neste dag, til tross for at jeg er ufresh og bakfull og helt vil ligge å sove.

Men det er en forskjell på å bli værende i timesvis og på å løpe ut døren straks man våkner med skoa i den ene hånden og skammen i den andre. Alle mine ONSer har vært hyggelige dagen derpå; en liten prat, en runde nr. 2(eller 3 :lur:), kanskje en dusj, og så farvel. Det er normalt og hyggelig for alle parter.

• Liker 1
Gjest Jim Jones
Skrevet

ONS er til for å ha seg et avansert runk, hverken mer eller mindre. Om en skal ha pusk og kos så får en finne seg en kjæreste eller en samleievenn der følelser ikke er for sentralt.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn liker jeg det.

Dette er det mest patetiske og stakkarslige jeg har lest på lenge. "Elsk og røm"? Er det mulig å bli mer desperat etter litt mellommennskelig kontakt...

Dog, jeg tviler vel på at hverken du eller de guttene du tar med deg hjem er verdens beste catch, så dere passer sikkert godt sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er det mest patetiske og stakkarslige jeg har lest på lenge. "Elsk og røm"? Er det mulig å bli mer desperat etter litt mellommennskelig kontakt...

Dog, jeg tviler vel på at hverken du eller de guttene du tar med deg hjem er verdens beste catch, så dere passer sikkert godt sammen.

Maruwan er mann.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Maruwan er mann.

Love them and leave them...

I`ts sometimes really hard to be a women : )

Når jeg bare vet at jeg vil ha mer av dette, mer av han, jeg vil seg deg igjen, kose med deg igjen - du er helt min type mann...

Ofte finner jeg det ikke ut - før dagen etterpå : )

DET er walk of shame for meg...

Skrevet

Hva om fyren bruker lang tid på å komme da? Lar du ham peise på videre da eller stikker du når du selv er fornøyd?

Kommer helt an på hvor god jobb han gjør in the first place

AnonymBruker
Skrevet

Love them and leave them...

I`ts sometimes really hard to be a women : )

Når jeg bare vet at jeg vil ha mer av dette, mer av han, jeg vil seg deg igjen, kose med deg igjen - du er helt min type mann...

Ofte finner jeg det ikke ut - før dagen etterpå : )

DET er walk of shame for meg...

Helt OT, men engelsken din er ikke noe særlig :fnise:

• Liker 5
Gjest Maruwan
Skrevet

Meh...tidene hvor jeg knulla rundt på ting jeg fant i kjøleskapet hos foreldrene mine er forbi. Hvis jeg først skal ha noen med meg hjem må jeg kunne se på dem som litt mer enn en levende melon for at det skal være gøy.

Kommer helt an på hvor god jobb han gjør in the first place

Hvor god jobb han gjør? Sånn tenker damer som er dårlige i senga.

• Liker 1
Skrevet

Sånn liker jeg det.

Kudos, brother.

Du satte ord på det jeg mente, men mye bedre. Bortsett fra at det trenger ikke om å slutte etter 12 timer for min del, selv om det gjerne kan gjøre det.

Jeg lurer på om det er min forholdsvis normale og i periodevis lave sexlyst som har holdt meg unna trøbbel hittil, men jeg har til gode å angre på noen jeg har vært intim med. Vel, jeg angrer kanskje litt på noen gutter jeg har kysset, men det var ikke særlig alvorlig.

:)

• Liker 1
Skrevet

Meh...tidene hvor jeg knulla rundt på ting jeg fant i kjøleskapet hos foreldrene mine er forbi. Hvis jeg først skal ha noen med meg hjem må jeg kunne se på dem som litt mer enn en levende melon for at det skal være gøy.

Hvor god jobb han gjør? Sånn tenker damer som er dårlige i senga.

Det vet du da virkelig ingenting om :lur: Har ikke fått noen klager enda :lur:

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Det vet du da virkelig ingenting om :lur: Har ikke fått noen klager enda :lur:

Så klart. Vi menn er gode mennesker så vi sier ikke til dama at hun er dårlig i senga, men lar henne heller leve i fantasien om at hun er et bra ligg. Hvis hun er lykkelig med det, så kan vi heller ofre topp sex for at hun skal ha det godt med seg selv. Vi er som sagt flotte mennesker, vi menn.

Men du skal få lov til å motbevise det, dersom du vil :-)

Endret av Maruwan
Gjest Eurodice
Skrevet

Så klart. Vi menn er gode mennesker så vi sier ikke til dama at hun er dårlig i senga, men lar henne heller leve i fantasien om at hun er et bra ligg. Hvis hun er lykkelig med det, så kan vi heller ofre topp sex for at hun skal ha det godt med seg selv. Vi er som sagt flotte mennesker, vi menn.

Men du skal få lov til å motbevise det, dersom du vil :-)

Og alle menn er guder i sengen, selvsagt :lur: .

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Og alle menn er guder i sengen, selvsagt :lur: .

Nei, så klart ikke. Men det er jo en etablert sannhet.

Ironien din blir litt absurd i og med at den etablerte sannhet er at alle kvinner er gudinner i senga og dersom sexen er dårlig så må det være mannens skyld.

Dessuten var mitt tilsvar til Gitte, som kommer med "dersom han gjør en god job...". Det er liksom null fokus på at kanskje det er litt hennes ansvar også at det blir bra for begge.

Og det er ganske så sammfunstypisk, egentlig. Det tror jeg ikke du kan nekte for heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...