AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Dette har jeg aldri forstått. Hvorfor tror enkelte jenter det er helt greit at de blir værende hos meg langt utpå dagen etter et ons? Etter sexen har vi gjort vårt. Vår transaksjon er avsluttet. Jeg har fått mitt, kanskje du har fått ditt. Uansett er "forholdet" vårt over. Gå hjem! For å ikke være alt for drittsekk, spør jeg jenta om jeg skal bestille henne en taxi når jeg våkner. Tar hun ikke hintet ber jeg henne gå.
Blondyp Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 ehmm... Å dere er enig i att det er en Ons på forhånd da eller? 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 ehmm... Å dere er enig i att det er en Ons på forhånd da eller? Enige? Dersom jeg møter en jente på byen og vi har sex samme dag vi møtes, så forventer jeg at hun er såpass oppegående at hun forstår det er snakk om ons. Hvis ikke synes jeg oppriktig synd i henne. 5
Utropstegn Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Er jo veldig mange jenter som går da.. Kommer vel litt an på hva hun synes relasjonen deres er, og kanskje håpet om morgensex er der. Selv synes jeg ONS er bortkastet uten morgensex eller "tidlig-sex" før man våkner ordentlig. Men dette er kanskje uaktuelt for deg? Det er dessuten mange gutter som er ræva på å kjenne sin besøkstid også. Da skal jeg alltid på skolen klokka 10 gitt. Det er et lurt tips, nevn for henne på kvelden at du skal noe dagen etterpå. Så kanskje hun er borte når du våkner! Endret 28. mars 2012 av hybelkanina 3
Gjest ann.k Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Hadde du vært oppegående nok, så hadde du kanskje dratt hjem til jentene istedet for å gå inn på kvinneguiden sitt forum, og klage på de stakkars jentene som fant (underlig nok) den altfor lille sjarmen hos deg kvelden før. Da er det ikke noe problem. Dra hjem når du vil. 34
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Er jo veldig mange jenter som går da.. Kommer vel litt an på hva hun synes relasjonen deres er, og kanskje håpet om morgensex er der. Selv synes jeg ONS er bortkastet uten morgensex eller "tidlig-sex" før man våkner ordentlig. Men dette er kanskje uaktuelt for deg? Det er dessuten mange gutter som er ræva på å kjenne sin besøkstid også. Da skal jeg alltid på skolen klokka 10 gitt. Det er et lurt tips, nevn for henne på kvelden at du skal noe dagen etterpå. Så kanskje hun er borte når du våkner! Synes ikke noe om å lyve... Og relasjon? Dersom vi møttes samme kveld, er vår relasjon sex. That's it. Ons skjer jo som regel etter en tur på byen, så bakfull morgensex er ikke akkurat prioritert. Greit nok om hun vil gi meg en blowjob, men aller helst ser jeg bare at hun går.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Er jo veldig mange jenter som går da.. Kommer vel litt an på hva hun synes relasjonen deres er, og kanskje håpet om morgensex er der. Selv synes jeg ONS er bortkastet uten morgensex eller "tidlig-sex" før man våkner ordentlig. Men dette er kanskje uaktuelt for deg? Det er dessuten mange gutter som er ræva på å kjenne sin besøkstid også. Da skal jeg alltid på skolen klokka 10 gitt. Det er et lurt tips, nevn for henne på kvelden at du skal noe dagen etterpå. Så kanskje hun er borte når du våkner! Morgensexen er som regel mye bedre enn fyllesexen midt på natta når man er trøtt. Utrolig digg å pule når man er litt fyllesyk på morgenen. Blir skikkelig skuffa om hun bare blir borte uten en runde 2. 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Synes ikke noe om å lyve... Og relasjon? Dersom vi møttes samme kveld, er vår relasjon sex. That's it. Ons skjer jo som regel etter en tur på byen, så bakfull morgensex er ikke akkurat prioritert. Greit nok om hun vil gi meg en blowjob, men aller helst ser jeg bare at hun går. Det er superdigg å pule når man er fyllesyk så her er jeg uenig med deg. La jenta sove til hun våkner og behandle henne pent. Du virker som en dust, og dersom det er et problem så kan du bli med jenta hjem for å kunne bestemme når du skal dra. 18
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 Det er superdigg å pule når man er fyllesyk så her er jeg uenig med deg. La jenta sove til hun våkner og behandle henne pent. Du virker som en dust, og dersom det er et problem så kan du bli med jenta hjem for å kunne bestemme når du skal dra. Nei. Bakfull walk of shame dagen derpå er helt jævlig. Det får jenta gjøre. Behandle henne pent? Jeg har jo sex med henne. Hva mer forventer hun?
Crazyparrotwoman Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 de venter kanskje på at de skal få nr dit og et "ringer deg senere søtnos" haha 2
womenwomen Skrevet 28. mars 2012 #12 Skrevet 28. mars 2012 Synes ikke noe om å lyve... Og relasjon? Dersom vi møttes samme kveld, er vår relasjon sex. That's it. Ons skjer jo som regel etter en tur på byen, så bakfull morgensex er ikke akkurat prioritert. Greit nok om hun vil gi meg en blowjob, men aller helst ser jeg bare at hun går. Bakfull morgensex ? Drikker du så voldsomt mye ute da ? Ved min siste ONS fikk jeg morgensex. Har aldri tenkt på at jeg fikk " extra-service " fra han.Før nå...når jeg leste ditt innlegg. Da må han jo ha likt meg utrolig godt - siden han orket " bakfull morgensex " med meg. Noen damer er kanskje bare mye mer sosiale enn deg og liker å prate litt osv. Sikkert irriterende for en a-sosial mann som deg. Som bare skal ha de fortest ut døra straks de våkner. Har selv hatt menn med hjem. Og de går skjelden straks de våkner. Bruker alltid å ta en kopp kaffe/røyk før man går. Det er da ganske vanlig og normalt. Liker man folk godt nok til å ha sex med dem - må man da kunne servere de en kopp kaffe etterpå. Du virker ugjestfri og særdeles asosial og kynisk som person. Å omtale sexen som en " transaksjon " sier jo sitt om din personlighet. Herregud - du er jo iskald og asosial. Gå å kjøp deg hore heller - hvis du vil kaste damene ut døra straks sexen er ferdig... Husk at det er ikke en " hore " du tok med deg hjem. Det var en vanlig kvinne som likte deg godt nok til å ha sex med deg. Det minste du kan gjøre er å oppføre deg gjestfritt og som en gentleman etterpå. Hvis du oppfører deg som om dama er et ludder du har hatt på besøk - så vil hun også føle seg dårlig etterpå. Og da kan hun prate om hvordan du oppførte deg dagen etterpå til sine veninner... Og så går det rykter om deg. At du er skikkelig utrivelig å våkne opp med dagen derpå... Og damer som har hørt det om deg...vil sky deg som pesten etterpå. Blir ikke lett å få nye ONS senere. Om du først får dårlig rykte på deg... 30
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #13 Skrevet 28. mars 2012 disse jentene du klarer å få med deg hjem, er vel så fryktelig fyllesjuke at de ikke orker å dra før langt utpå dagen 26
Jolene Skrevet 28. mars 2012 #14 Skrevet 28. mars 2012 Enig med deg her TS, de gangene jeg har hatt ONS har jeg ikke giddet å sove over engang; kanpt nok kysset under sex. Vil en ha kos og kjærtegn kan en da bare få seg en kjæreste? (Btw. jeg gidder heller ikke noe walk of shame dagen derpå, da vil jeg bare sove selv gitt!) 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 Bakfull morgensex ? Drikker du så voldsomt mye ute da ? Ved min siste ONS fikk jeg morgensex. Har aldri tenkt på at jeg fikk " extra-service " fra han.Før nå...når jeg leste ditt innlegg. Da må han jo ha likt meg utrolig godt - siden han orket " bakfull morgensex " med meg. Noen damer er kanskje bare mye mer sosiale enn deg og liker å prate litt osv. Sikkert irriterende for en a-sosial mann som deg. Som bare skal ha de fortest ut døra straks de våkner. Har selv hatt menn med hjem. Og de går skjelden straks de våkner. Bruker alltid å ta en kopp kaffe/røyk før man går. Det er da ganske vanlig og normalt. Liker man folk godt nok til å ha sex med dem - må man da kunne servere de en kopp kaffe etterpå. Du virker ugjestfri og særdeles asosial og kynisk som person. Å omtale sexen som en " transaksjon " sier jo sitt om din personlighet. Herregud - du er jo iskald og asosial. Gå å kjøp deg hore heller - hvis du vil kaste damene ut døra straks sexen er ferdig... Husk at det er ikke en " hore " du tok med deg hjem. Det var en vanlig kvinne som likte deg godt nok til å ha sex med deg. Det minste du kan gjøre er å oppføre deg gjestfritt og som en gentleman etterpå. Hvis du oppfører deg som om dama er et ludder du har hatt på besøk - så vil hun også føle seg dårlig etterpå. Og da kan hun prate om hvordan du oppførte deg dagen etterpå til sine veninner... Og så går det rykter om deg. At du er skikkelig utrivelig å våkne opp med dagen derpå... Og damer som har hørt det om deg...vil sky deg som pesten etterpå. Blir ikke lett å få nye ONS senere. Om du først får dårlig rykte på deg... Ikke døm meg. Du kjenner ikke meg. At jeg ikke vil tilbringe tid, bakfull og jævlig, med et menneske jeg overhodet ikke kjenner er da helt naturlig. Ons er uforpliktende moro der og da. Ingenting mer.
Crazyparrotwoman Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 Ikke døm meg. Du kjenner ikke meg. At jeg ikke vil tilbringe tid, bakfull og jævlig, med et menneske jeg overhodet ikke kjenner er da helt naturlig. Ons er uforpliktende moro der og da. Ingenting mer. si dette til jenta kvelden før da!! løsningen rett der. men du velger vel å virke interessert i mer en bare sex for å komme i buksa på dama? 7
Gjest Jim Jones Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 ehmm... Å dere er enig i att det er en Ons på forhånd da eller? Hvordan i alle dager skal hun finne på å tro noe annet så lenge noe annet ikke eksplesitt er avtalt? Himmel, er tuppehøner født uten hjerne og sosiale antenner nå?
womenwomen Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 Enig med deg her TS, de gangene jeg har hatt ONS har jeg ikke giddet å sove over engang; kanpt nok kysset under sex. Vil en ha kos og kjærtegn kan en da bare få seg en kjæreste? (Btw. jeg gidder heller ikke noe walk of shame dagen derpå, da vil jeg bare sove selv gitt!) Ja du oppfører deg virkelig som et ISKALDT LIGG. Høres ganske ukoselig ut - synes nå jeg. Kanskje mennene også synes du er utrivelig... Hadde en mann jeg tok med hjem for natten - løpt hjem straks sexen var overstått...Hadde jeg syntes det var unormal oppførsel.Og ukoselig. Jeg er nå i hvertfall varm av meg - og samme er de mennene jeg har prioritert å gå til sengs med - tilbake mot meg. Noe annet hadde føltes unaturlig og rart... Sex er mer enn bare selve akten - det innebærer heldigvis også litt kos. Kanskje derfor jeg får så MYE ut av mine ONS. Og digger det - med den rette partner. Som er like varmblodig som meg : ) 4
womenwomen Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 Ikke døm meg. Du kjenner ikke meg. At jeg ikke vil tilbringe tid, bakfull og jævlig, med et menneske jeg overhodet ikke kjenner er da helt naturlig. Ons er uforpliktende moro der og da. Ingenting mer. Du bør LÆRE deg å drikke med måte - når du skal ha sex / ONS.Når jeg går ut på byen og tenker å plukke opp en mann for sex - drikker jeg meget lite. Uvanlig lite. Jeg gidder da ikke ligge der stypfull å bli pult ? Jeg skal da vell være " våken og bevisst " imens . Er ikke du ? Tar du VIRKELIG med deg damer hjem for knulling stupfull ? Er jo din egen skyld at du føler deg bakfull og jævlig dagen derpå. Det er jo ikke dama sin skyld det. Og hvordan kan hun vite hvordan du føler deg dagen derpå ? Nr 1 . Lær deg å holde deg mest mulig edru - når du planlegger å ta damer med deg hjem. Nr 2 . Gi damene nattsex OG MORGENSEX. Mange damer forventer faktisk det. Særlig om første knullet var dårlig pga beruselse osv. Nr 3. Tilby damene å få låne dusjen etterpå - kok kaffe og server de kaffe etter dusjen. Så opptrer du hyggelig og som en gentleman. Er litt sosial og hyggelig mot dama. Før hun drar. Hvis dette er så vanskelig før deg- bør du ikke ta damer med deg hjem. Hvis det er så irriterende å våkne opp med fremmede damer bakfull dagen etterpå - bør du avstå fra ONS. Du kan jo kjøpe deg sex heller. Er ingen som tvinger deg til å drasse med deg damer hjem på natta. Kanskje er dama også trøtt og bakfull. Er ikke sikkert bare du er det. Uansett hvor elendig formen min er dagen etterpå. Er jeg da alltid gjestfri å hyggelig dagen etterpå. Det koster ikke mange kalorier for meg å være det. Ikke deg heller. 13
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #20 Skrevet 28. mars 2012 Du bør LÆRE deg å drikke med måte - når du skal ha sex / ONS.Når jeg går ut på byen og tenker å plukke opp en mann for sex - drikker jeg meget lite. Uvanlig lite. Jeg gidder da ikke ligge der stypfull å bli pult ? Jeg skal da vell være " våken og bevisst " imens . Er ikke du ? Tar du VIRKELIG med deg damer hjem for knulling stupfull ? Er jo din egen skyld at du føler deg bakfull og jævlig dagen derpå. Det er jo ikke dama sin skyld det. Og hvordan kan hun vite hvordan du føler deg dagen derpå ? Nr 1 . Lær deg å holde deg mest mulig edru - når du planlegger å ta damer med deg hjem. Nr 2 . Gi damene nattsex OG MORGENSEX. Mange damer forventer faktisk det. Særlig om første knullet var dårlig pga beruselse osv. Nr 3. Tilby damene å få låne dusjen etterpå - kok kaffe og server de kaffe etter dusjen. Så opptrer du hyggelig og som en gentleman. Er litt sosial og hyggelig mot dama. Før hun drar. Hvis dette er så vanskelig før deg- bør du ikke ta damer med deg hjem. Hvis det er så irriterende å våkne opp med fremmede damer bakfull dagen etterpå - bør du avstå fra ONS. Du kan jo kjøpe deg sex heller. Er ingen som tvinger deg til å drasse med deg damer hjem på natta. Kanskje er dama også trøtt og bakfull. Er ikke sikkert bare du er det. Uansett hvor elendig formen min er dagen etterpå. Er jeg da alltid gjestfri å hyggelig dagen etterpå. Det koster ikke mange kalorier for meg å være det. Ikke deg heller. Fyllesex er helt kurant det, så jeg har overhodet ingen behov for å moderere mitt alkoholinntak i helgene. Når jeg har fått mitt (før jeg sovner) er jeg fornøyd. Om jenta vil ha morgensex, kos, dusj, kaffeprat etc får hun finne seg en kjæreste. Om jenta blir skuffet er da ikke mitt problem, da jeg aldri kommer til å snakke med henne igjen. Poenget med denne tråden er dog hvorfor jenter forventer mer enn et kjapt ligg ved ons? Hvorfor går dere ikke bare hjem? Hvorfor er det slik at jeg må be dere gå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå