Gå til innhold

One night stands

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke bare forklare på forhånd at du KUN er ute etter sex og ikke kos ? Dagen etterpå står du opp og ber henne dra... Hva er problemet ?

Når du likevel er så kald,trenger du jo ikke late som at du er noe annet. :) Si det rett ut...

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ons i utgangspunktet er ekkelt - å kle av seg og og tafse på/bli tafset på av et ukjent, beruset menneske - nei takk. Jeg liker ikke å bli tatt på av ukjente mennesker fullt påkledd - hvis noen kommer for nær meg f eks på bussen, så flytter jeg meg. Men hvis jeg hadde havnt i den situasjonen at jeg våknet opp i en seng med en ukjen naken mann, så hadde jeg kommet meg ut så fort som mulig. Selv om sexen hadde vært bra og frivillig. Å kose hadde vært helt uaktuelt. Frokost også. Kjenner at jeg blir pinlig berørt bare ved tanken.

Skrevet

Tar dere med hjem ukjente folk for sex med som er så motbydelige at dere ikke får de fort nok vekk?

På tide å heve standarden kanskje eller hva er greien her? Oppriktig nysgjerrig på hvordan enkelte av dere tenker her.

Jeg har null problemer med og foretrekker gjerne å ha sex med en jente så fort som mulig og gjerne samme kveld, men når det først skjer så er det med en jente som jeg vil ha full pakke med, igjen og igjen og da selvsagt om morgenen om begge føler for det. Det kan og har endt med at vi aldri møtes igjen, men ikke av slike grunner som enkelte her legger frem.

:tristbla:

• Liker 4
Skrevet

Høres merkelig å stikke dersom typen er så tent på deg at han ikke klarer å styre seg.

Nei, fordi da har han ikke forstått reglene vi har satt på forhånd. Jeg er såpass klar på at jeg skal komme også, at fyren bør være ineforstått med dette. Dessuten kommer jeg ganske lett i enkelte stillinger ved egen hjelp, at det er mer synd i fyren dersom han kommer så fort.

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvorfor blir ikke TS med damerne hjem og så kan han være fri til å gå like etter han har kommet...

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tar dere med hjem ukjente folk for sex med som er så motbydelige at dere ikke får de fort nok vekk?

På tide å heve standarden kanskje eller hva er greien her? Oppriktig nysgjerrig på hvordan enkelte av dere tenker her.

Jeg har null problemer med og foretrekker gjerne å ha sex med en jente så fort som mulig og gjerne samme kveld, men når det først skjer så er det med en jente som jeg vil ha full pakke med, igjen og igjen og da selvsagt om morgenen om begge føler for det. Det kan og har endt med at vi aldri møtes igjen, men ikke av slike grunner som enkelte her legger frem.

:tristbla:

Dette skjønner ikke jeg heller. Hvorfor ha sex med noen som man ikke orker å tanken på å snakke med om morgenen(eller ha sex med igjen)?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke det? Nå ville jeg aldri havnet i en slik situasjon med deg, men om du hadde behandlet meg på denne måten hadde du angret om du traff meg igjen. Norge er ikke stort, så sjansen for at vi møtes igjen, gjerne på samme utested, er ikke fraværende. Og da hadde jeg nok ropt høyt ut "oi, dette er jo han fyren med skikkelig liten tiss som kom etter et og et halvt minutt!" og ledd deg ut foran ditt nye bytte slik at hun ikke en gang ville tatt i deg med ildtang :-D For deretter å be vennene mine spre ordet videre. Får håpe du aldri prøver å hoppe på meg da :-)

ts her.

Noe lignende har faktisk hendt meg tidligere. Effekten er ikke helt slik du ønsker den skulle være.

I tillegg har jeg aldri blidd brydd av noe en jente har sagt til meg. Til det er jeg alt for trygg på meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også rask sex, men så sørger jeg for å komme samt være aktiv selv under sexen, men at mannen venter med å komme til jeg har kommet er rett og slett noe jeg krever. Gjør han ikke det kler jeg på meg og stikker.

Om du går etter jeg har kommet (noe du ikke kan forutse når skjer), skal du gjerne bare kle på deg å gå. Jeg har fått mitt og hvorvidt du har fått ditt er din sak.

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønner ikke jeg heller. Hvorfor ha sex med noen som man ikke orker å tanken på å snakke med om morgenen(eller ha sex med igjen)?

Fordi sex er utelukkende en fysisk greie ved ons. Dersom dama ser ok ut, er sex som regel helt greit. Det handler om å få dyppet penis litt. Hverken mer eller mindre. Jeg er overhodet ikke interessert i å bli bedre kjente med dama eller høre hva hun har å si.

AnonymBruker
Skrevet

På tide å heve standarden kanskje eller hva er greien her?

Lett for jenter å si!

Gutta må faktisk ta til takke med det vi kan få.

Gjest Eurodice
Skrevet

Lett for jenter å si!

Gutta må faktisk ta til takke med det vi kan få.

Da skjønner jeg virkelig ikke at du ikke heller går hjem alene, fremfor å ta til takke med noen du egentlig ikke vil ha.

• Liker 3
Gjest Jim Jones
Skrevet

Da skjønner jeg virkelig ikke at du ikke heller går hjem alene, fremfor å ta til takke med noen du egentlig ikke vil ha.

Fordi noe kropskontakt er MYE bedre en ingenting i det hele tatt. Prøv å lev et liv uten å bli tatt på, overhodet.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Fordi noe kropskontakt er MYE bedre en ingenting i det hele tatt. Prøv å lev et liv uten å bli tatt på, overhodet.

Hvordan kan du vite om jeg ikke gjør det? Jeg tar ikke til takke med hvilken som helst vilkårlig mann bare for å ha sex.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

ts her.

Noe lignende har faktisk hendt meg tidligere. Effekten er ikke helt slik du ønsker den skulle være.

I tillegg har jeg aldri blidd brydd av noe en jente har sagt til meg. Til det er jeg alt for trygg på meg selv.

hahaha...for en sopp! :jepp:

• Liker 4
Skrevet

Om du går etter jeg har kommet (noe du ikke kan forutse når skjer), skal du gjerne bare kle på deg å gå. Jeg har fått mitt og hvorvidt du har fått ditt er din sak.

Er jo det jeg gjør :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Fordi sex er utelukkende en fysisk greie ved ons. Dersom dama ser ok ut, er sex som regel helt greit. Det handler om å få dyppet penis litt. Hverken mer eller mindre. Jeg er overhodet ikke interessert i å bli bedre kjente med dama eller høre hva hun har å si.

Sørg for at personligheten din kommer tydelig frem, så tar de nok bena på nakken og løper lenge før morgengry. :)

• Liker 7
Skrevet

Enig med deg her TS, de gangene jeg har hatt ONS har jeg ikke giddet å sove over engang; kanpt nok kysset under sex. Vil en ha kos og kjærtegn kan en da bare få seg en kjæreste?

(Btw. jeg gidder heller ikke noe walk of shame dagen derpå, da vil jeg bare sove selv gitt!)

Det er jammen meg bedre å bruke en dildo!

Istedet for å ha sånne "transaksjoner".

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg skiller mellom sex som singel og sex i forhold. Å onanere selv blir kjedelig i lengden, derfor ONS.

Jeg liker også rask sex, men så sørger jeg for å komme samt være aktiv selv under sexen, men at mannen venter med å komme til jeg har kommet er rett og slett noe jeg krever. Gjør han ikke det kler jeg på meg og stikker.

Edit: skrivefeil

Sikkert greit for han det, da har han jo fått det han ville!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor står det at ONS er noe mer enn tilfedig sex ? Jeg skal ta meg selv som eksempel, jeg er ikke TS foresten. Jeg er ca 24 år gammel, har hat en sexpartner i livet mitt, er ekstremt seksuell av meg, eller pervers, kall det hva du vil. Når det begynner å gå år, ÅR, uten sex og kroppskontakt for den saks skyld, ihvertfall ikke med motsatt kjønn, er ikke den som har jentevenner heller- noe som et hvert menneske trenger- så er det klart du lengter etter det. Vil jo ikke si at du vil noe mer. Det er vel opp til hver enkelt. Når du i tilleg har vanskligheter med å ta kontakt med jenter, ergo det vil være ekstremt sjeldent at det engang er mulighet for noe sånnt, og om det er det tar du antagelivis ikke hinte fordi du tenker "hvorfor skulle hun vere interesert i meg ?"

Tror dere virkelig da at man ikke har løst på sex ? Er vel ikke noe mer menneskelig enn å føle det. Å hvis sjangsen da skulle by seg, hvorfor skal det forventes at jeg prater om været å forsiden på VG dagen etterpå ? jeg har problemer med det sosiale nok som det er, det er en utfordring, enda mer med jenter, enda mer når det er snakk om mer enn vennlig prat, å enda mer når vi begge er fylle syke og har hat tilfeldi sex. Å hvorfor etter det jeg har beskrevet over, skulle jeg måtte være interesert i noe annet enn den tilfedi sexen jeg fikk ? Det var jo det jeg var ute etter, og aldri sa jeg noe annet.

For å avslutte skal jeg ta et tilfelle som jeg har opplevd selv her. Jeg sa jeg hadde hat en sex partner, vel faktisk er det 2, det første var exen, men det andre var faktisk et ONS, å da mitt første ons for en tid tilbake. Det artige er at situasjonen var omvendt av her. Jenta sjekket meg opp, kontaktet meg for sex en natt senere, vi hadde sex. Jeg bynte mer å mer å like henne, å følte meg litt kosen både etter sex, og på morrakvisten. Hun tilbyde meg å ligge der mens hun dro på skolen, men jeg sa nei. Men i dette tilfelle var hun kunn ute etter nettop dette, å jeg hadde vel egentlig ingen annen plan enn at jeg tok sjangsen å sa ja til å ha sex. Men jeg følte fort litt mer, å fant ut at hun kun var ute etter sex. Så jeg gikk i en felle før jeg viste ordet av det, men det er jo ikke hennes feil. Men i motsetning til det noen skriver her var hun rar dagen etterpå, ikke kåt. Det var mer som hun angret seg eller noe.

• Liker 1
Skrevet

Det er jammen meg bedre å bruke en dildo!

Istedet for å ha sånne "transaksjoner".

Jeg synes ikke det

Sikkert greit for han det, da har han jo fått det han ville!

Ikke sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...