AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #21 Skrevet 28. mars 2012 Enig med deg her TS, de gangene jeg har hatt ONS har jeg ikke giddet å sove over engang; kanpt nok kysset under sex. Vil en ha kos og kjærtegn kan en da bare få seg en kjæreste? (Btw. jeg gidder heller ikke noe walk of shame dagen derpå, da vil jeg bare sove selv gitt!) Hva er vitsen med å pule da? Da kan man like gjerne dra hjem og mastrubere. Det er ikke mye sex i å bare pule raskt, mye deiligere om man kliner og tar litt på hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #22 Skrevet 28. mars 2012 Hva er vitsen med å pule da? Da kan man like gjerne dra hjem og mastrubere. Det er ikke mye sex i å bare pule raskt, mye deiligere om man kliner og tar litt på hverandre. Enten er du jomfru eller så er du kvinne. Å pule raskt er sex. Det er langt bedre enn å runke. At kvinner ikke klarer å komme uten at sola er i zenit og jupiter på linje med mars er deres problem. Ikke mannens.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #23 Skrevet 28. mars 2012 Enten er du jomfru eller så er du kvinne. Å pule raskt er sex. Det er langt bedre enn å runke. At kvinner ikke klarer å komme uten at sola er i zenit og jupiter på linje med mars er deres problem. Ikke mannens. egoistiske svin. de fleste menn tenner veldig på at kvinnen kommer og ser på dette som en veldig stor sexuel nytelse! 7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #24 Skrevet 28. mars 2012 egoistiske svin. de fleste menn tenner veldig på at kvinnen kommer og ser på dette som en veldig stor sexuel nytelse! Vel, jeg tenner på en naken jente som jeg stikker penisen min inni. Jeg vet, hvilken absurd fetisj jeg har... 1
womenwomen Skrevet 28. mars 2012 #25 Skrevet 28. mars 2012 Fyllesex er helt kurant det, så jeg har overhodet ingen behov for å moderere mitt alkoholinntak i helgene. Når jeg har fått mitt (før jeg sovner) er jeg fornøyd. Om jenta vil ha morgensex, kos, dusj, kaffeprat etc får hun finne seg en kjæreste. Om jenta blir skuffet er da ikke mitt problem, da jeg aldri kommer til å snakke med henne igjen. Poenget med denne tråden er dog hvorfor jenter forventer mer enn et kjapt ligg ved ons? Hvorfor går dere ikke bare hjem? Hvorfor er det slik at jeg må be dere gå? Vell jeg går bestandig hjem etter at jeg har fått stelt meg når jeg våkner. Jeg har aldri blitt bedt om å gå hjem.Da jeg faktisk selv VIL hjem. Jeg har ingen interesse av å være til langt utpå dagen. Med mindre han jeg ligger med ønsker det og det er mer mellom oss en bare sex. Vi kjenner hverandre fra før er gode " venner " /rotet sammen en god stund etc.Da haster det ikke så voldsomt med å dra straks man våkner. Med mindre en av oss har det travelt dagen derpå. Hvor LENGE bruker damene å være hos deg da ? Etter at de har våknet ? Jeg tror du er en fyr som ligger med damer du knapt orker å se i trynet etterpå ? Lite kresen og tar første og beste villige ? Forde de ikke er din smak i det hele tatt. Så vil du ha de ut døra fortest mulig. Sån tenker jeg også om menn jeg synes er et dårlig ligg eller som jeg ikke liker noe særlig.Kunn grei nok til ett eneste ligg-men ikke noe mer. 4
womenwomen Skrevet 28. mars 2012 #26 Skrevet 28. mars 2012 Enten er du jomfru eller så er du kvinne. Å pule raskt er sex. Det er langt bedre enn å runke. At kvinner ikke klarer å komme uten at sola er i zenit og jupiter på linje med mars er deres problem. Ikke mannens. Alle mine ONS har i hvertfall prestert sitt beste for at jeg skal komme. Men så ligger jeg bare med menn av " beste sort " da. Menn som har såpass mannlig stolthet at de ØNSKER selv å fremstå som gode elskere.Enten det er et ONS eller med kjerringa. Dine holdninger er ganske nye og fremmede for meg. De fleste menn jeg har truffet blir utrolig skuffet over seg selv ikke minst - om de ikke klarer å yte sitt beste. MEN - så bor jeg i Nord Norge da - og det er en velkjent sak at nordnorske menn MÅ være 100 ganger bedre i sengen ennn de fleste andre ...he he Og mye ,mer glad i kvinnfolk generelt... Dine holdninger forteller kunn om egoisme og kynisme. Sånne menn blir aldri gode elskere. Og kvinner flest stikker av første natta. De orker ikke tanken på å ligge med deg igjen tror jeg. Ettersom jeg tror du er utrolig dårlig i sengen. Kanskje har du rykte på deg for å være en elendig sexpartner også...i din hjemby. JENTER SNAKKER SAMMEN VET DU... 8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #27 Skrevet 28. mars 2012 Vel, jeg tenner på en naken jente som jeg stikker penisen min inni. Jeg vet, hvilken absurd fetisj jeg har... hehe 12 år og kjeder seg på nettet kanskje? 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #28 Skrevet 28. mars 2012 Hun vil sikkert dra hun også. Men kanskje hun synes det virker veldig billig å dra med en gang! Hun føler seg sikkert litt bedre med seg selv hvis hun blir og koser litt! Men jentene må jo merke at du vil de skal gå, så kanskje de bare straffer deg.. Hehehe 6
Jolene Skrevet 29. mars 2012 #29 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Hva er vitsen med å pule da? Da kan man like gjerne dra hjem og mastrubere. Det er ikke mye sex i å bare pule raskt, mye deiligere om man kliner og tar litt på hverandre. Fordi jeg skiller mellom sex som singel og sex i forhold. Å onanere selv blir kjedelig i lengden, derfor ONS. Enten er du jomfru eller så er du kvinne. Å pule raskt er sex. Det er langt bedre enn å runke. At kvinner ikke klarer å komme uten at sola er i zenit og jupiter på linje med mars er deres problem. Ikke mannens. Jeg liker også rask sex, men så sørger jeg for å komme samt være aktiv selv under sexen, men at mannen venter med å komme til jeg har kommet er rett og slett noe jeg krever. Gjør han ikke det kler jeg på meg og stikker. Edit: skrivefeil Endret 29. mars 2012 av Gitte89 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #30 Skrevet 29. mars 2012 Hvorfor tror enkelte jenter det er helt greit at de blir værende hos meg langt utpå dagen etter et ons? Etter sexen har vi gjort vårt. Vår transaksjon er avsluttet. Jeg har fått mitt, kanskje du har fått ditt. Uansett er "forholdet" vårt over. Gå hjem! For å ikke være alt for drittsekk, spør jeg jenta om jeg skal bestille henne en taxi når jeg våkner. Tar hun ikke hintet ber jeg henne gå. Fordi jenter får følelser for dem de har sex med, mens gutta mister interessen (i hvert fall etter en ONS). Jeg synes det er en uting å ha sex med mennesker som man vil kaste ut av døra neste morgen, men det er min mening. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #31 Skrevet 29. mars 2012 Enige? Dersom jeg møter en jente på byen og vi har sex samme dag vi møtes, så forventer jeg at hun er såpass oppegående at hun forstår det er snakk om ons. Hvis ikke synes jeg oppriktig synd i henne. Mange jenter med dårlig selvbilde gjør dette fordi de håper det kan føre til noe mer. Selvfølgelig gjør det bare vondt verre når de oppdager at fyren bare var interessert i kroppen hennes. Det finnes jenter som drar hjem på eget initiativ også, eventuelt sender gutten hjem, etter et ONS. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #32 Skrevet 29. mars 2012 jeg er jente og vis jeg har noen ons så drar jeg så fort jeg åpner øyene om jeg har sovnet der.evt så drar jeg hjem etter sexen. MEN jeg kan love deg det ikke bare er jenter som ikke reiser før langt ut på dagen jeg hadde en fyr jeg absolutt ikke fikk ut...opplevd det flere ganger... jeg ville bare ha sex,MANNFOLK ALTSÅ! 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #33 Skrevet 29. mars 2012 Å omtale sexen som en " transaksjon " sier jo sitt om din personlighet. Herregud - du er jo iskald og asosial. ONS er iskaldt og asosialt. ONS er sex uten følelser. Å late som noe annet er å forsøke å lure seg selv. Gå å kjøp deg hore heller - hvis du vil kaste damene ut døra straks sexen er ferdig... Hvorfor betale når man kan få det gratis? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #34 Skrevet 29. mars 2012 Ja du oppfører deg virkelig som et ISKALDT LIGG. Høres ganske ukoselig ut - synes nå jeg. ONS er iskaldt og ukoselig. Akkurat når sexen pågår er det kos, og spenningen før man drar hjem er pirrende, men helhetsopplevelsen er ikke noe særlig for mennesker som ønsker å ta vare på sexpartnerne sine.
Gjest Bandit Skrevet 29. mars 2012 #35 Skrevet 29. mars 2012 Jeg liker også rask sex, men så sørger jeg for å komme samt være aktiv selv under sexen, men at mannen venter med å komme til jeg har kommet er rett og slett noe jeg krever. Gjør han ikke det kler jeg på meg og stikker. Høres merkelig å stikke dersom typen er så tent på deg at han ikke klarer å styre seg. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #36 Skrevet 29. mars 2012 Fyllesex er helt kurant det, så jeg har overhodet ingen behov for å moderere mitt alkoholinntak i helgene. Når jeg har fått mitt (før jeg sovner) er jeg fornøyd. Om jenta vil ha morgensex, kos, dusj, kaffeprat etc får hun finne seg en kjæreste. Om jenta blir skuffet er da ikke mitt problem, da jeg aldri kommer til å snakke med henne igjen. Ikke det? Nå ville jeg aldri havnet i en slik situasjon med deg, men om du hadde behandlet meg på denne måten hadde du angret om du traff meg igjen. Norge er ikke stort, så sjansen for at vi møtes igjen, gjerne på samme utested, er ikke fraværende. Og da hadde jeg nok ropt høyt ut "oi, dette er jo han fyren med skikkelig liten tiss som kom etter et og et halvt minutt!" og ledd deg ut foran ditt nye bytte slik at hun ikke en gang ville tatt i deg med ildtang :-D For deretter å be vennene mine spre ordet videre. Får håpe du aldri prøver å hoppe på meg da :-) 4
Crazyparrotwoman Skrevet 29. mars 2012 #37 Skrevet 29. mars 2012 Ikke det? Nå ville jeg aldri havnet i en slik situasjon med deg, men om du hadde behandlet meg på denne måten hadde du angret om du traff meg igjen. Norge er ikke stort, så sjansen for at vi møtes igjen, gjerne på samme utested, er ikke fraværende. Og da hadde jeg nok ropt høyt ut "oi, dette er jo han fyren med skikkelig liten tiss som kom etter et og et halvt minutt!" og ledd deg ut foran ditt nye bytte slik at hun ikke en gang ville tatt i deg med ildtang :-D For deretter å be vennene mine spre ordet videre. Får håpe du aldri prøver å hoppe på meg da :-) du kan jo gå bort til han klaste til han og si "du ga meg herpes din jævel" å klaske til han forann det nye byttet 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #38 Skrevet 29. mars 2012 Nei. Bakfull walk of shame dagen derpå er helt jævlig. Det får jenta gjøre. Behandle henne pent? Jeg har jo sex med henne. Hva mer forventer hun? Jeg ville heller sovet hos jenta å dratt derfra akkurat når jeg ville, enn å la naboene se at jeg hadde en nye jente hver kveld hahaha! Er forresten jente, og du virker som den største drittsekken ever... 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #39 Skrevet 29. mars 2012 du kan jo gå bort til han klaste til han og si "du ga meg herpes din jævel" å klaske til han forann det nye byttet Godt valg! 1
Gjest Bandit Skrevet 29. mars 2012 #40 Skrevet 29. mars 2012 Ikke det? Nå ville jeg aldri havnet i en slik situasjon med deg, men om du hadde behandlet meg på denne måten hadde du angret om du traff meg igjen. Norge er ikke stort, så sjansen for at vi møtes igjen, gjerne på samme utested, er ikke fraværende. Og da hadde jeg nok ropt høyt ut "oi, dette er jo han fyren med skikkelig liten tiss som kom etter et og et halvt minutt!" og ledd deg ut foran ditt nye bytte slik at hun ikke en gang ville tatt i deg med ildtang :-D For deretter å be vennene mine spre ordet videre. Får håpe du aldri prøver å hoppe på meg da :-) Sånn at alle ville sett på deg og tenkt "Stakkars forsmådde jente. Nå oppfører hun seg som en dritt i det offentlige, bare fordi hun ble dumpet. Stakkars jente som ikke har vett til å ta det som en mann"? Det er iallefall det jeg tenker når jeg hører slik. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå