Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Misliker den med tennen også "Hei du! Vet du hva? Du tror kanskje tennene dine er helt fine men NEIDA! De er GULE OG STYGGE OG DU ER STYGG. Her er vårt produkt, kjøp det og bli pen selv om du ikke visste at du var stygg".

Aaaah den er så FÆL! "HEI DU VAR KANSKJE FORNØYD MED TENNEBE DINE MEN DET ER DET INGEN GRUNN TIL!"

Det samme med den der bind-reklamen som sier noe sånt som "ingem grunn til å skamme seg under mensen for med vårt bind kan du til og med under mensen oppholde deg i offentlig rom! På tross av at du har mensen!". Akkurat som at kvinner under mensen er urene som ellers burde holde seg i isolasjon.

Anonymous poster hash: bcfdb...b3d

Oioi jeg svarte i sitatet

Endret av Alice123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med dere to siste. For en idiotisk reklame! De sier jo rett ut at tennene våre er stygge. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe fra de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går virkelig inflasjon i reklamer med irriterende unger nå om dagen. Jeg mener reklamer som virkelig gir en lyst til å kverke den aktuelle ungen. Som den som sier "voffor det, voffor det, voffor det?" Og nå hun som sier "se da pappa, se da pappa, se da pappa", mens pappa forståelig nok klikker i vinkel. :P



Anonymous poster hash: 7f840...46c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Det går virkelig inflasjon i reklamer med irriterende unger nå om dagen. Jeg mener reklamer som virkelig gir en lyst til å kverke den aktuelle ungen. Som den som sier "voffor det, voffor det, voffor det?" Og nå hun som sier "se da pappa, se da pappa, se da pappa", mens pappa forståelig nok klikker i vinkel. :PAnonymous poster hash: 7f840...46c

Amen! Jeg hater reklamer med slitsomme drittunger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen! Jeg hater reklamer med slitsomme drittunger!

Jeg har nevnt den tidligere her, men den topper virkelig min reklameliste: Miljøagentene! Snakk om frekk liten drittunge!

Den parodien på den som var på Gullfisken i sin tid oppsummerer vwldig godt hva jeg ville gjort med den ungen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med øyne som tinntallerkner... " Har lyst til å stikke en blyant i ørene hver gang den kommer på!

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jævla djuice reklamene.. tror det er djuice. Med de der plastelina figurene. Går meg totslt på nervene

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg har nevnt den tidligere her, men den topper virkelig min reklameliste: Miljøagentene! Snakk om frekk liten drittunge!

Den parodien på den som var på Gullfisken i sin tid oppsummerer vwldig godt hva jeg ville gjort med den ungen...

Ja! Helt enig! Den hadde jeg glemt i farten, men den er faktisk den verste reklamen noensinne. Frekke, lille satan!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor reklamene!

 

Om han duden på toget som møter hun jenta, også møtes de igjen i paris! De er så teite! :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater den reklamen om resirkulering. Der de synger om kjempesvære lemen og sykloner. Driit teit. Og så viser de den om igjen og om igjen.

Og jordan reklamen. Den når byttet du tannbørsten sist? Ikke fordi den er irriterende men jeg blir så kvalm av den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reklame for noe parabol! hvorfor reise på hytta om det er så kjedelig og grille med familien?? bli nå hjemme og trøkk den feite rævva ned i sofaen der!! 

 

 

ikke noe galt med tv på hytta, men det er så teit når dem rakker ned på familestunder på hytta

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Blir så irritert over den Telenor-reklamen der en fyr kommer tilbake til en fransk pen dame bare for å fortelle om noe Telenorgreier. Nå enda en ting. Det får være måte på hvor mye de skal melke det konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så irritert over den Telenor-reklamen der en fyr kommer tilbake til en fransk pen dame bare for å fortelle om noe Telenorgreier. Nå enda en ting. Det får være måte på hvor mye de skal melke det konseptet.

jeg skjønner ikke reklamen :P  jeg trur det må være et poeng der jeg ikke får med meg :S er det fra en film? eller er det et humorpoeng? nei, rar reklame :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

jeg skjønner ikke reklamen :P  jeg trur det må være et poeng der jeg ikke får med meg :S er det fra en film? eller er det et humorpoeng? nei, rar reklame :P

Tror det er en slags parodi på romantisk film, der han eller hun kommer løpende etter i siste liten for å si at han elsker henne.

Poenget er at det ligger noe romantisk i lufta (tror vi), og når han kommer tilbake så skal liksom alle tro at han endelig har skjønt hva han går glipp av. Altså damen, han glemte å spørre henne om nummeret.

Men hver gang er det for å fortelle noe om Telenor.

You see? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en slags parodi på romantisk film, der han eller hun kommer løpende etter i siste liten for å si at han elsker henne.

Poenget er at det ligger noe romantisk i lufta (tror vi), og når han kommer tilbake så skal liksom alle tro at han endelig har skjønt hva han går glipp av. Altså damen, han glemte å spørre henne om nummeret.

Men hver gang er det for å fortelle noe om Telenor.

You see? :)

hmm, jaa, da holdt det med en reklame film :P har liksom prøvd å se om det er noe annet poeng, for det er jo teit med 3 reklamefilmer når det bare er et poeng som man tar i første reklame film :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ingen av Telenorreklamene son får meg til å ha lyst til å bytte til Telenor... Han der "derfor æ ikke får mæ dame??" Og "beklager Frank, bla bla" i bagasjerommet, samt den forbanna Paris-forelskelsesreklamen... Har de et veldig begrensa markedsføringsteam?????

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne tråden med likesinnede! :5:

 

For tiden så hater jeg alle de sistnevnte, men Øistein Eriksen 'vinner' igjen hos meg altså. :glare:

 

 EU-pakka EU-pakka EU-pakka EU-pakka EU-pakka!

 

Gahhh! :krangle::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Elsker denne tråden med likesinnede! :5:

 

For tiden så hater jeg alle de sistnevnte, men Øistein Eriksen 'vinner' igjen hos meg altså. :glare:

 

 EU-pakka EU-pakka EU-pakka EU-pakka EU-pakka!

 

Gahhh! :krangle::bond:

Sier han virkelig Von call, eller er det jeg som hører feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...