Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reklamen for maling...

It's goregous, goregous, goregous!

Nei, DET ER IKKE DET, TENK!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitae Fucking pro!!!! Hater den stygge sangen!

 

Nå er det flere år på rad nyhetskanalen har blitt terrorisert av sangene deres. Det jeg lurer på er, finnes det et eneste menneske som bruker Vitapro, utenom avdankede sangere og forhenværende middelmådigheter fra skisporet? "Hei, Hilde Gepe her!"  :trene:

Anonymous poster hash: 7f840...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Talkmore reklamene....

Åh, NÅ ble det billig!

 

Og hvem har egentlig de mest fornøyde kundene, når alle påstår det?

Anonymous poster hash: 7f840...46c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Kan ikke fordra reklame så jeg tar opp de fleste programmene og da spoles reklamen elegant over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og hvem har egentlig de mest fornøyde kundene, når alle påstår det?

Anonymous poster hash: 7f840...46c

 

 

Min personlige erfaring er at det i hvert fall ikke kan være Netcomkunder eller de som er kunder av selskaper som bruker Netcom sine linjer :ler: 

 

 

Nå er det flere år på rad nyhetskanalen har blitt terrorisert av sangene deres. Det jeg lurer på er, finnes det et eneste menneske som bruker Vitapro, utenom avdankede sangere og forhenværende middelmådigheter fra skisporet? "Hei, Hilde Gepe her!"  :trene:

Anonymous poster hash: 7f840...46c

 

 

Kan ikke være så mange som bruker det der.... Unntatt, som du sier, avdanka sangere og andre middelmådigheter fra sporten som gjør hva som helst for å tjene litt og være litt "aktuelle". 

Hvem pokker er Hilde Gepe? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Min personlige erfaring er at det i hvert fall ikke kan være Netcomkunder eller de som er kunder av selskaper som bruker Netcom sine linjer :ler:

 

 

Kan ikke være så mange som bruker det der.... Unntatt, som du sier, avdanka sangere og andre middelmådigheter fra sporten som gjør hva som helst for å tjene litt og være litt "aktuelle". 

Hvem pokker er Hilde Gepe? :P

Hilde G P - Hilde Gjermundshaug Pedersen - langrennsløper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde G P - Hilde Gjermundshaug Pedersen - langrennsløper

 

Aldri hørt om faktisk :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Aldri hørt om faktisk :P

Hun er født i 1964 og det er noen år siden hun var aktiv. Men hun holdt på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VitaePro-reklamene syns også jeg er utrolig irriterende.

 

"Det virker for meg"

 

Tekstbokeksempel på anekdotisk bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta som skal ut å reise! husk pass, mobiltelefon, så går hun på flyet osv. One Call? Husker ikke selskapet - Uansett irriterende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for maling...

It's goregous, goregous, goregous!

Nei, DET ER IKKE DET, TENK!!!

Ehhh: Gorgeous

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nå skal de dra frem enda en utvaska artist fra 90-tallet, nemlig dr. Alban. Grøss..

Å herre, Gud bedre. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra reklame så jeg tar opp de fleste programmene og da spoles reklamen elegant over. 

Samme her!! Jeg venter gjerne 5-10 minutter for å se på et program eller en film KUN for å spole forbi de hersens reklamene. 

Anonymous poster hash: a5b81...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra extra extra extra extra extra extra extra extra extra..... SLUTT! jeg klikker av å høre på det maset! :bond:

 

Og den Flax-reklamen som går hver forbanna sommer. Så den tidligere i dag.. "Blir du blenda nå? Nå da? Blir du blenda nå? Nå? Nå? 

Åhr, jeg får lyst til å rive av han der armen og fike til ham slik at hodet snurrer rundt! :kjefte:

OH MY GOD. Jeg er så enig! Og denne reklamen med flaxloddene har jo vart dødslenge. 

Anonymous poster hash: a5b81...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt, Vitapro terroriserer Nyhetskanalen! Nå kjører de flere reklamer etter hverandre. Ikke før har Hilde Gepe sagt "hei, Hilde Gepe her" (hva med å finne noen som ikke trenger presentere seg?), så kommer nissen med verdens mest irriterende reklamemusikalsang. Ør i kroppen, skjør i toppen (eller noe sånt), kjører på med Vitapro, for Vitapro det funker jo, kjører på med Vitapro, for Vitapro det funker jo, kjører på med...  :krangle:  :krangle:  :krangle:

 

Det verste er jo at reklamen ikke er i næææærheten av å treffe. Jeg er like overbevist som før om at produktet er ren svindel. Men reklamepenger har de tydeligvis i millioner på millioner på... argggghhh! Nesten så jeg håper det blir funnet gift i produktet så reklamene kan forbys for all fremtid. 



Anonymous poster hash: 7f840...46c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...