Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Geitost-reklamen fra Tine, der den forbaska geita står å gauler på en fjellknaus. Skifter kanal med en gang den dukker opp :sinna:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den grill reklamen med alle barna som kaster maten mot han som kuter dette fint i luften så det lander på grillen. Super irriterende!



Anonymous poster hash: ad263...bf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den for Kavli-tubeost.

Hvorfor skal ikke ungen få lov til å skjære ost selv liksom??

Er det farlig? Skal han ikke få lære seg det?

Skjønner ikke den altså, den er så teit!

Endret av loffen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den for Kavli-tubeost.

Hvorfor skal ikke ungen få lov til å skjære ost selv liksom??

Er det farlig? Skal han ikke få lære seg det?

Skjønner ikke den altså, den er så teit!

Enig!!! Men jeg skifter ikke kanal før jeg har sett datteren himle med øya. Det er ganske godt gjort av henne å spille min reaksjon så godt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viaplayreklamen med den sameungen som ikke vil spise pandakjøtt. Eller, selve filmen plager meg ikke, men det skadeskutte skriket av en joik på slutten får meg til å ville drille ut ørene mine hver gang. ÅÅÅÅRH så stygt å høre på, hahah. Når de først skal hente samene inn i reklamen, kunne de ikke spilt noe mer behagelig å høre på!?



Anonymous poster hash: a8088...71a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitost-reklamen fra Tine, der den forbaska geita står å gauler på en fjellknaus. Skifter kanal med en gang den dukker opp :sinna:

haha den er en av mine favoritter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geitost-reklamen fra Tine, der den forbaska geita står å gauler på en fjellknaus. Skifter kanal med en gang den dukker opp  :sinna:

vi måtte ta opp reklamen, for niesa mi på 4 var så glad i den, så vi så den flere ganger på rad :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordan vaskerull med det tullet om "klutenallergi" har begynt å irritere meg  :dry:

Når kjøkkenkluten er sur så vasker man den, gjerne på kokvask, og tar en ny. :opplyser: 

Hvor vanskelig kan det være? :klo: Minner meg om reklamene til tv-shop som vanskeliggjør hver eneste lille ting.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye til talkmore

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ HAR DU 30 SEKUNDER PÅ DEG TIL Å FÅ EN RENTE PÅ X PROSENT!!!

 

På Tv3Play.... Av uvisse grunner kommer den ofte 2 ganger rett etter hverandre. Og det er den dobbelt så høye lyden som gjør det ennå mer irriterende enn annen reklame...    :kjefte:  :kjefte:



Anonymous poster hash: bcfdb...b3d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

NÅ HAR DU 30 SEKUNDER PÅ DEG TIL Å FÅ EN RENTE PÅ X PROSENT!!!

På Tv3Play.... Av uvisse grunner kommer den ofte 2 ganger rett etter hverandre. Og det er den dobbelt så høye lyden som gjør det ennå mer irriterende enn annen reklame... :kjefte::kjefte:

Anonymous poster hash: bcfdb...b3d

Ja, fy fader! De sender jo den duste reklamen hele tiden! Arg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy fader! De sender jo den duste reklamen hele tiden! Arg :rolleyes:

 

Nå kom den igjen, jeg skrev visst feil, NÅ HAR DU ET HALVT MINUTT!! og senere er det NÅ ER DET BARE 15 SEKUNDER IGJEN. Herregud, kan ikke finne muteknappen kjapt nok :(

Anonymous poster hash: bcfdb...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater de sjokoladereklamene der det ikke er NOEN som faktisk SPISER sjokoladen. Bare fører den lidenskapelig mot munnen med et ertende blikk før de klipper til neste scene der akkurat det samme skjer igjen. Det eneste jeg klarer å tenke er "Så den sjokoladen er så fæl at ingen ville spise den?" God reklame..

Anonymous poster hash: adf32...3a1

Det er ikke ekte sjokolade. Det er fake. Det er en prop. En ekte sjokolade ville smelta på flekken under projektorlyset. Så de må lage en av plast eller noe.

Det er det samme med isbiter i reklame. De er alle sammen laget av plexiglass.

Anyway, det er derfor du aldri får noe moneyshot :twisted: i sjokoladereklamene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste reklamer med barn. Nå sist med den gutten som maser om hvor bra det er på Hurtigruten - og heeelt gratis. Jada  :glare:



Anonymous poster hash: 7f840...46c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Den desidert verste er den reklamen som går på tv2 Humorkanalen for tiden for et slags treningsapparat. Den varer en evighet, har aldeles forferdelig musikk, og den monotone oppleserstemmen oppå det igjen, gjør at jeg muter lyden så fort jeg ser den starter. Den er grusom! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der med olsenbanden som liksom er Nordekander eller prøver å rane Nordea. Jeg tror hvertfall det er nordea. Olsenbanden er en kulturskatt som ikke skal brukes i reklame!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De der med olsenbanden som liksom er Nordekander eller prøver å rane Nordea. Jeg tror hvertfall det er nordea. Olsenbanden er en kulturskatt som ikke skal brukes i reklame!!

Det høres så teit ut, når man hører at det ikke er Aud Schønemann som snakker 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der med olsenbanden som liksom er Nordekander eller prøver å rane Nordea. Jeg tror hvertfall det er nordea. Olsenbanden er en kulturskatt som ikke skal brukes i reklame!!

Men er det virkelig Olsenbanden som er Photoshoppa inn i reklamen, eller er det skuespillere som bare ligner veldig??

Anonymous poster hash: 5c09b...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det virkelig Olsenbanden som er Photoshoppa inn i reklamen, eller er det skuespillere som bare ligner veldig??Anonymous poster hash: 5c09b...fbc

De har klipt skuspillerne inn i reklamen, og fått noen til å etterlikne stemmene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker den med tennen også "Hei du! Vet du hva? Du tror kanskje tennene dine er helt fine men NEIDA! De er GULE OG STYGGE OG DU ER STYGG. Her er vårt produkt, kjøp det og bli pen selv om du ikke visste at du var stygg".



Anonymous poster hash: bcfdb...b3d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...