Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste fra Djuice...

2 uker uten Mobilen, eller slikke deg sexy rundt munnen hver gang noen stiller deg et spørsmål?

Hva slags rare preferanser har vedkommende som har stått bak dem der egentlig som lar noe så creepy gå for å være sexy???

Og de lydene når han slikker seg rundt munnen... *grøss*

Anonymous poster hash: cfcd1...27d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og de lydene når han slikker seg rundt munnen... *grøss*

Anonymous poster hash: cfcd1...27d

Æææh, ja! Hele greia der er bare creepy og ekkel.

Får skikkelig følelse av en mannsgris i 60 åra på strandbar i syden av det opplegget der :spy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dnb reklamen! dem har det bra tilbudet, så ødelegger dem det med en ekkel mann i en ekkel badetruse!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå lei av de samereklamene! Viaplay eller hva den nå er for. Den bidrar jo bare til stigmatisering av samer. Den får det til å se ut som at alle samer bor i små hytter med hele slekta si! Og den joikinga på slutten.. argh.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Går de aldri tomme for dårlige rim hos Spar? Hadde jeg vært tekstforfatter for de reklamefilmene hadde jeg ikke sagt det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser den bare på tv3 Play, men Braun sine reklamer med Jessica Alba. Sykt lange, sykt kjedelige og sykt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får seriøst høyt blodtrykk og ufrivillige tics av den snorkereklamen som går på radioen. Hører alltid på radio når jeg lager mat, og jeg må bare løpe bort og slå av radioen når den reklamen går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NetCom. Bare skryt av den forbaska dekningen. Her i huset kan du få inn en prikk med netcom om du står urørlig på ett bestemt sted, holder pusten og strekker telefonen mot himmelen med håndleddet vinklet. LØGNERE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå lei av de samereklamene! Viaplay eller hva den nå er for. Den bidrar jo bare til stigmatisering av samer. Den får det til å se ut som at alle samer bor i små hytter med hele slekta si! Og den joikinga på slutten.. argh.

Ja, for å ikke snakke om at de fremstiller det som at alle samer sitter fast i 70 tallet både når det kommer til klær og interiør.

Men den hvor de ser på fotball på storskjerm laget av snø med prosjektor syntes jeg faktisk var litt koselig jeg. Hadde glatt gjort noe slikt selv og invitert så mange som mulig om det var nok snø til slikt selv :)

Trine? Eller trene?

Er vel fjordland som har de forferdelige reklamene...

Æææhr! Verste masete og bråkete reklamen som finnes! Ørene mine blør!!!

NetCom. Bare skryt av den forbaska dekningen. Her i huset kan du få inn en prikk med netcom om du står urørlig på ett bestemt sted, holder pusten og strekker telefonen mot himmelen med håndleddet vinklet. LØGNERE!

Jeg blir provosert av de reklamene av akkurat samme grunn! Her og nå så har jeg en liten strek. Og aldri 4G! En sjelden gang får jeg 3G, men da må jeg være midt i storby om det skal være mulig...

Gleder meg til bindingstiden hos Tele2 går ut slik at jeg slipper det bedritne nettet til Netcom og jeg kan gå over til Telenor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opelreklamen! Den med han drit-slitne fyren som ser ut som en gammel alkis som står i kø på flyplassen eller hva det nå er, og verdens dårligste dubbejobb fortellet han om bilen han skal få som har masse rælefunskjoner og han sier "Oh" så fullfører hun med "PHEL" med et sinnsykt overdrevent kroppspråk så kommer hun der avdanka modellen frem fra køen og sier "I'll take it!".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opelreklamen! Den med han drit-slitne fyren som ser ut som en gammel alkis som står i kø på flyplassen eller hva det nå er, og verdens dårligste dubbejobb fortellet han om bilen han skal få som har masse rælefunskjoner og han sier "Oh" så fullfører hun med "PHEL" med et sinnsykt overdrevent kroppspråk så kommer hun der avdanka modellen frem fra køen og sier "I'll take it!".

Den der er så dårlig at det knyter seg i magen :redd: . Hadde de bare brukt de originale stemmene så hadde den kanskje vært litt mindre jævlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den reklamen hvor de har på seg 80tallsklær (eller noe sånt) og står ved den røde lille bilen og han driver å låser døra hele tiden. SLIPP HU INN I BILEN DA DIN PIKK. SPØKEN ER OVER

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh, ja! Hele greia der er bare creepy og ekkel.

Får skikkelig følelse av en mannsgris i 60 åra på strandbar i syden av det opplegget der :spy:

Jeg synes den reklamen er morsom jeg :fnise:

Anonymous poster hash: 1ee52...435

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trine? Eller trene?

Er vel fjordland som har de forferdelige reklamene...

Ja, den er skikkelig irriterende!

Anonymous poster hash: 1ee52...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den reklamen er morsom jeg :fnise:

Anonymous poster hash: 1ee52...435

Det synes jeg også. Hun prøver så godt hun kan (på en pen måte) å få mannen til å investere i ny badebukse. Men neida..... Han forstår tydeligvis ikke hvorfor han trenger det. :ler:

Anonymous poster hash: ada16...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også. Hun prøver så godt hun kan (på en pen måte) å få mannen til å investere i ny badebukse. Men neida..... Han forstår tydeligvis ikke hvorfor han trenger det. :ler:Anonymous poster hash: ada16...384

Den jeg mente i utgangspunktet var Djuice reklamen og de ekle lydene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg mente i utgangspunktet var Djuice reklamen og de ekle lydene ;-)

Beklager, da missforsto jeg.

Anonymous poster hash: ada16...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...