Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppfølgeren blir "garderobemannen vet hvor du bor" :P

Anonymous poster hash: fcc43...239

Og deretter "Garderobemannen venter på deg i skapet ditt"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reklamen til Get, med Ane Dahl Torp er helt håpløs.

;*Jeg møter deg hvor som helst, det er du som bestemmer* :vetikke:

En annen ting som er irriterende på ALL reklame, er at de setter opp lyden minst 5 hakk!

Så når reklamen begynner, får man jo helt bakoversveis av hvor høyt volum det er. :sinnatagg:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen til Get, med Ane Dahl Torp er helt håpløs.

;*Jeg møter deg hvor som helst, det er du som bestemmer* :vetikke:

En annen ting som er irriterende på ALL reklame, er at de setter opp lyden minst 5 hakk!

Så når reklamen begynner, får man jo helt bakoversveis av hvor høyt volum det er. :sinnatagg:

Hvorfor i all verden er vitsen med å sette opp lyden?! Er de redde for at vi ikke skal få med oss reklamene?

Anonymous poster hash: 1ee52...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg voldsomt over reklame for en eller annen finansieringsløsning.... husker ikke hva det er.

Ei dame som går å sier at "jeg hadde så lyst til på nytt bad, men å spare i evigheter er liksom ikke helt meg" WTF?! Så da tok hun opp ett dyrt forbrukslån istedenfor og fikk nytt bad.....

Sånne reklamer provoserer meg fordi lettlurte folk hopper på også får luksusfellen en haug nye deltagere.

Og ja den der med Ane Dahl Torp er også ræva.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er iallfall ingen tvil om at lyden på reklamen er mye høyere enn diverse program på TV. De tenker kanskje at folk benytter reklamepausen til å hente noe eller gå på do, og da skal man jo ikke gå glipp av reklamen. Jeg blir bare irritert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg voldsomt over reklame for en eller annen finansieringsløsning.... husker ikke hva det er.

Ei dame som går å sier at "jeg hadde så lyst til på nytt bad, men å spare i evigheter er liksom ikke helt meg" WTF?! Så da tok hun opp ett dyrt forbrukslån istedenfor og fikk nytt bad.....

Sånne reklamer provoserer meg fordi lettlurte folk hopper på også får luksusfellen en haug nye deltagere.

Og ja den der med Ane Dahl Torp er også ræva.

Ha du sett renten som står med liten skrift under reklamen. Den er svimlende høy. Snakk om å lure folk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg voldsomt over reklame for en eller annen finansieringsløsning.... husker ikke hva det er.

Ei dame som går å sier at "jeg hadde så lyst til på nytt bad, men å spare i evigheter er liksom ikke helt meg" WTF?! Så da tok hun opp ett dyrt forbrukslån istedenfor og fikk nytt bad.....

Sånne reklamer provoserer meg fordi lettlurte folk hopper på også får luksusfellen en haug nye deltagere.

Og ja den der med Ane Dahl Torp er også ræva.

Jeg vet! Fælt at de lurer folk på denne måten. Det må jo være mange som går 5 på og sikkert havner på luksusfellen senere. Den reklamen er bare så latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er iallfall ingen tvil om at lyden på reklamen er mye høyere enn diverse program på TV. De tenker kanskje at folk benytter reklamepausen til å hente noe eller gå på do, og da skal man jo ikke gå glipp av reklamen. Jeg blir bare irritert.

De sender jo de samme reklamene 20 ganger om dagen, så de trenger ikke å bekymre seg over at vi ikke skal få det med oss...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha du sett renten som står med liten skrift under reklamen. Den er svimlende høy. Snakk om å lure folk!

Jepp. Helt ville renter. Fatter ikke at noen blir lurt av sånt- men det er åpenbart mange som blir det desverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett 2 nye reklamer på rad som var noe av det verste jeg har opplevd!

Første reklamen:
Mikrospar fra Sparebank1. Typisk platinablond pappajente får besøk av.. ja nettop, pappa. Plutselig har hun fått seg to hunder (papillon :rasende: ).
De går videre inn i leiligheten og der står det et sånt spray tan kabinett hvor 2-3 veninner kommer ut av.
Far: Bør du ikke prøve å spare litt heller?
Pappajenta: Jammen det gjør jeg jo heeeele tiden!
Og så spiller de ROSA HELIKOPTER!! :bond:

Både det faktum at de brukte papillon der for å danne et bilde av hva slags type hu der var, og at de spilte rosa helikopter fikk pulsen til å sige mange hakk her :P

Andre reklamen:
Pannekaker!
Hvorfor heter det pannekaker?? Aner ikke hva eller hvem det er reklame for, men det var så idiotisk det der med hu eldre dama som ikke klarte å kaste pannekaka opp i lufta for å snu og derfor slo seg selv i hodet med stekepanna. "Og derfor kalles det pannekake den dag i dag!".

Åhr, gi meg styrke! :klaske:

Endret av daemonia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke de fleste slike bokser som tar opp programmer, og så spoler over reklamen. + nettflix etc...? Hvem ser egentlig reklamer lengre? Kommer ikke på en eneste TV reklame jeg har sett i det siste...



Anonymous poster hash: 8e969...7ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett 2 nye reklamer på rad som var noe av det verste jeg har opplevd!

Første reklamen:

Mikrospar fra Sparebank1. Typisk platinablond pappajente får besøk av.. ja nettop, pappa. Plutselig har hun fått seg to hunder (papillon :rasende: ).

De går videre inn i leiligheten og der står det et sånt spray tan kabinett hvor 2-3 veninner kommer ut av.

Far: Bør du ikke prøve å spare litt heller?

Pappajenta: Jammen det gjør jeg jo heeeele tiden!

Og så spiller de ROSA HELIKOPTER!! :bond:

Både det faktum at de brukte papillon der for å danne et bilde av hva slags type hu der var, og at de spilte rosa helikopter fikk pulsen til å sige mange hakk her :P

Andre reklamen:

Pannekaker!

Hvorfor heter det pannekaker?? Aner ikke hva eller hvem det er reklame for, men det var så idiotisk det der med hu eldre dama som ikke klarte å kaste pannekaka opp i lufta for å snu og derfor slo seg selv i hodet med stekepanna. "Og derfor kalles det pannekake den dag i dag!".

Åhr, gi meg styrke! :klaske:

Mener den siste du nevner er Bremykt eller Melange sin. Med slagordet "det er lov å smøre litt tjukt på"

Hehe, synes den er litt søt!

Anonymous poster hash: fcc43...239

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg blir litt svett i ørene av svorsken til Vendela når hun snakker om en krem som hun liksom har laget. Dessuten så er det litt merkelig at jeg verken har hørt, eller sett noe til denne kremen før som "kvinner i hele norden" visstnok bruker :rolleyes:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get-reklamene med Ane Dahl Torp og han andre svette skuespilleren som jeg ikke husker navnet på... herregud, så teit. Setter på mute med en gang.

Anonymous poster hash: e2ffd...651

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Nå har jeg sett 2 nye reklamer på rad som var noe av det verste jeg har opplevd!

Første reklamen:

Mikrospar fra Sparebank1. Typisk platinablond pappajente får besøk av.. ja nettop, pappa. Plutselig har hun fått seg to hunder (papillon :rasende: ).

De går videre inn i leiligheten og der står det et sånt spray tan kabinett hvor 2-3 veninner kommer ut av.

Far: Bør du ikke prøve å spare litt heller?

Pappajenta: Jammen det gjør jeg jo heeeele tiden!

Og så spiller de ROSA HELIKOPTER!! :bond:

Både det faktum at de brukte papillon der for å danne et bilde av hva slags type hu der var, og at de spilte rosa helikopter fikk pulsen til å sige mange hakk her :P

Åhr, gi meg styrke! :klaske:

Enig! Ååååh, den er så plagsom! Så den for første gang i sted, hadde nesten lyst til å knuse tvn! :P Jeg hater sånne idiotiske reklamer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne
Andre reklamen:

Pannekaker!

Hvorfor heter det pannekaker?? Aner ikke hva eller hvem det er reklame for, men det var så idiotisk det der med hu eldre dama som ikke klarte å kaste pannekaka opp i lufta for å snu og derfor slo seg selv i hodet med stekepanna. "Og derfor kalles det pannekake den dag i dag!".

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener den siste du nevner er Bremykt eller Melange sin. Med slagordet "det er lov å smøre litt tjukt på"

Hehe, synes den er litt søt!

Anonymous poster hash: fcc43...239

Synes også den er søt, og morsom. :jepp:

En smule humørløs gjeng her til tider.

Anonymous poster hash: ada16...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det reklame for extra tro?

Den nye med ashton kutcher. Får noen virkelig betalt for å lage sånn drit?

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...