Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kims, den med den gaulinga og bethovenraseringa..Og soft flora, «null bullshit» og irriterende unger som gnåler om «blååånster i såftfloooraen»... 

Anonymkode: 5d689...0b2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hva ER det de synger i den Frelsesarmeen-reklamen med de som synger alene omkring? De begynner på en norsk oversettelse av Silent night. (Stille natt, hellige natt) eller noe, også bare MUMLING resten. Hører ikke en dritt av resten og jeg blir så provosert av mumling i reklamer. 😡😡😡

Anonymkode: a1a99...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; jeg er milevis fra noe hundemenneske, men den power-reklamen det hele familien sitter inne i varmen og koser seg, og den lille jenta i familien er den eneste som bryr seg om den bikkja som ligger alene i hundehuset sitt mens det snør, så hun går ut med en lyslenke og varmelampe for å gjøre det litt koselig for den. Stakkars dyr!

Anonymkode: 8c7fa...e8a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på lineær TV, men på podcast har jeg hørt denne alt for mange ganger: Cola-reklame, hvor julenissen blir tilbudt cola og svarer «tusen takk» med vanlig stemme, hvorpå en unge sier at «vent, det er jo bare pappaaa!!». Skal det liksom være morsomt? Søtt? Koselig? Jeg synes ikke den er noen av delene, faktisk bare sykt irriterende, og får i alle fall ikke lyst på cola av å høre den reklamen ti ganger daglig.

Anonymkode: 93612...4d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Altså; jeg er milevis fra noe hundemenneske, men den power-reklamen det hele familien sitter inne i varmen og koser seg, og den lille jenta i familien er den eneste som bryr seg om den bikkja som ligger alene i hundehuset sitt mens det snør, så hun går ut med en lyslenke og varmelampe for å gjøre det litt koselig for den. Stakkars dyr!

Jeg blir sint av den reklamen. Slipp nå hunden inn, for f...! :sinna:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Nå er jeg litt lettkrenka kanskje, men den forsikringsreklamen med ei jente på moped, så sier to svarte katter at det skal de sette en stopper for. Så går dele på veien og hun blir redd og kjøper forsikring. Greit nok, sikkert humoristisk og uskyldig ment, men vi vet at svarte og svarte/hvite dyr er de som sjeldnest blir adoptert, fordi ingen vil ha dem. I USA avliver de svarte hunder og katter i hopetall fordi folk tror de betyr ulykke(en av grunnene hvorfor ingen vil ha dem) og da synes jeg ikke noe om en reklame der de igjen tar fokus på at svarte katter er ulykke. Den myten burde drepes.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Paranøtt skrev (På 2.12.2020 den 12.16):

Nå har de jaggu begynt igjen å sende den specsavers reklamen med hun som danser på bingoen 😣

Den ER så gammel, alle de eldre der må jo ha gått bort og hun dama selv nærme seg pensjonistalderen..!

Anonymkode: 3c4e3...a16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den idiotiske reklamen med han fyren som står og slår på to steiner og så kommer folk med mobiler opp fra en elv.... Hva er det for noe??!!? Bråkete og fullstendig usaklig, utrolig irriterende hver gang den kommer på tv!

Anonymkode: 1f57b...197

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den ER så gammel, alle de eldre der må jo ha gått bort og hun dama selv nærme seg pensjonistalderen..!

Anonymkode: 3c4e3...a16

Den sluttet å være morsom for flere år siden, ikke at den noen gang har vært så hysterisk morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den der teite Betsafe med mennene om hopper i havet og trekker krabbe opp av trusa. Er bare teit og går hele tiden.

Anonymkode: 8e882...6c0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den der teite Betsafe med mennene om hopper i havet og trekker krabbe opp av trusa. Er bare teit og går hele tiden.

Anonymkode: 8e882...6c0

Jaaa!!!! Hater den reklamen!!

Anonymkode: 1f57b...197

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bosch reklamen er forferdelig dårlig, samtidig som jeg alltid MÅ se den dumme vaskebjørnen i vinduet :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.12.2020 den 13.45):

Jeg ser ikke på lineær TV, men på podcast har jeg hørt denne alt for mange ganger: Cola-reklame, hvor julenissen blir tilbudt cola og svarer «tusen takk» med vanlig stemme, hvorpå en unge sier at «vent, det er jo bare pappaaa!!». Skal det liksom være morsomt? Søtt? Koselig? Jeg synes ikke den er noen av delene, faktisk bare sykt irriterende, og får i alle fall ikke lyst på cola av å høre den reklamen ti ganger daglig.

Anonymkode: 93612...4d2

Jeg er så enig! Et eller annet ved den gjør meg en blanding av flau og sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop obs reklamen hvor de ramser opp alt de skal kjøpe. Var en annen versjon av reklamen som gikk for 1 måned eller 2 siden hvor hun dama sier «En liten bamse til Ella!». Er bare noe med måten hun sier det som er dødsirriterende :sinna: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 14.16):

Nå er jeg litt lettkrenka kanskje, men den forsikringsreklamen med ei jente på moped, så sier to svarte katter at det skal de sette en stopper for. Så går dele på veien og hun blir redd og kjøper forsikring. Greit nok, sikkert humoristisk og uskyldig ment, men vi vet at svarte og svarte/hvite dyr er de som sjeldnest blir adoptert, fordi ingen vil ha dem. I USA avliver de svarte hunder og katter i hopetall fordi folk tror de betyr ulykke(en av grunnene hvorfor ingen vil ha dem) og da synes jeg ikke noe om en reklame der de igjen tar fokus på at svarte katter er ulykke. Den myten burde drepes.

Oi, nå synes jeg du drar det langt her. 

Anonymkode: 345e8...c56

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coca-Cola sin julereklame på Spotify. Høres ut som om hele familien går på lykkepiller, prøver å overkomepensete for sin kjipe hverdag med å være vannvittig overdrevet blid og  påtatt,  eller går på speed. Heeeeeeeeeeeeeeei hvem er det????? juuuuuuuuulenissen jo. Kom inn å få litt Coca cola da. Hahahaha,  neeeeeeeei det er jo bare paaaaaaappa, hahahaha. Hoho,  god jul.

Glad jula er over og da også denne sukkersøte,  påklistra fake lykken 

Anonymkode: ff193...77c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye reklamen til Rema 1000. Forferdelig reklame. Sangen er helt grusom🤮

Anonymkode: a7e3f...b3c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater alle spillreklamene. Overalt. Spill ditt og datt på det og det nettstedet, hurra så glade vi blir!!! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OneCall reklamen... Der de mater ender og snakker om bindingstid. Hun som spiller "Tove" fortjener en mye bedre reklamefilm å være med i stakkars. Det skulle ikke vært lov med en så dårlig reklame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...