Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, FrankDrebin skrev:

Enig, sørger for å skru av lyden når den dukker opp. 

Ja, eller bytter kanal! Fyyy, så plagsom den er 😑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Moondance skrev:

Ja, eller bytter kanal! Fyyy, så plagsom den er 😑

Det er også et alternativ, men er det midt i et program jeg ser på, holder jeg saktens ut, dog med lyden av i noen minutter. xD Håper den forsvinner snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Det er også et alternativ, men er det midt i et program jeg ser på, holder jeg saktens ut, dog med lyden av i noen minutter. xD Håper den forsvinner snart. 

Haha, jeg gjør ikke 😆 Den går meg så på nervene at jeg sparer meg selv med å zappe den bort, så slipper jeg både å se og høre den.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moondance skrev:

Haha, jeg gjør ikke 😆 Den går meg så på nervene at jeg sparer meg selv med å zappe den bort, så slipper jeg både å se og høre den.. 

Det er helt klart forståelig. xD 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Telenor reklamen😩 «hun er gravid, så hun MÅ ha kokosboller» NEI! Hun MÅ ikke ha kokosboller! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, #Sunrise skrev:

Den Telenor reklamen😩 «hun er gravid, så hun MÅ ha kokosboller» NEI! Hun MÅ ikke ha kokosboller! 

Hun burde stappe innpå så mange kokosboller, at hun endelig holder kjeft.               

Men Telenor blir sannsynligvis VELDIG mye verre etter at ungen deres endelig plopper ut...      

Anonymkode: da615...a16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun burde stappe innpå så mange kokosboller, at hun endelig holder kjeft.               

Men Telenor blir sannsynligvis VELDIG mye verre etter at ungen deres endelig plopper ut...      

Anonymkode: da615...a16

Skjønner ikke hvorfor dere alle hater sånn på telefon-reklamen, det er faktisk den beste reklamen der ute, i mine øyne. Men jeg er ganske lei den kokosbolle-reklamen, skal innrømme det😅

Anonymkode: 8c7fa...e8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Rosewood skrev:

One call «familiepakka» med de j***a trekkspillene! 😳🤬

Uff ja får frysninger av den :haar:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Winza skrev:

Reklamene med Atle Antonsen

Neei😩 de er jo så bra 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, #Sunrise skrev:

Neei😩 de er jo så bra 😍

Enig. Jeg liker hvordan han latterliggjør og driter ut folk som er så bortskjemte og late at de ikke makter å kaste ei jævla kartong i papiravfallet engang. Er det noe jeg spyr av er det voksne, ansvarsløse, likegyldige mennesker som ser på det som sin rett til å forsøple. De fortjener all hets de kan få. Bare skjerp deg, din tafatte dott.

Anonymkode: 3d57a...138

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
23 timer siden, #Sunrise skrev:

Neei😩 de er jo så bra 😍

Synes den er irriterende slik som all reklame på TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.3.2019 den 15.03, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor dere alle hater sånn på telefon-reklamen, det er faktisk den beste reklamen der ute, i mine øyne. Men jeg er ganske lei den kokosbolle-reklamen, skal innrømme det😅

Anonymkode: 8c7fa...e8a

En hater ikke PÅ noen. Det uttrykket finnes ikke-

Anonymkode: 5ca14...5d2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2019 den 13.08, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg liker hvordan han latterliggjør og driter ut folk som er så bortskjemte og late at de ikke makter å kaste ei jævla kartong i papiravfallet engang. Er det noe jeg spyr av er det voksne, ansvarsløse, likegyldige mennesker som ser på det som sin rett til å forsøple. De fortjener all hets de kan få. Bare skjerp deg, din tafatte dott.

Anonymkode: 3d57a...138

Ikke alle som har papiravfall kjære deg ;) 

Anonymkode: 6e450...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2019 den 13.08, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg liker hvordan han latterliggjør og driter ut folk som er så bortskjemte og late at de ikke makter å kaste ei jævla kartong i papiravfallet engang. Er det noe jeg spyr av er det voksne, ansvarsløse, likegyldige mennesker som ser på det som sin rett til å forsøple. De fortjener all hets de kan få. Bare skjerp deg, din tafatte dott.

Anonymkode: 3d57a...138

Digger de der, spesielt når han angriper argumentet over at det er "for dyrt". xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.4.2019 den 13.08, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg liker hvordan han latterliggjør og driter ut folk som er så bortskjemte og late at de ikke makter å kaste ei jævla kartong i papiravfallet engang. Er det noe jeg spyr av er det voksne, ansvarsløse, likegyldige mennesker som ser på det som sin rett til å forsøple. De fortjener all hets de kan få. Bare skjerp deg, din tafatte dott.

Anonymkode: 3d57a...138

Vi har ikke container for papiravfall her vi bor.

Anonymkode: 5ca14...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Reklamen for plantasjen, med gamla som tar en jafs av tomaten som fortsatt er på stilken. Ekkelt. 

Og Telenor reklamen. Jeg mener, hvem fa..... drar langt pokkerivold utenfor folkeskikken når dem er høygravide??? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FrankDrebin skrev:

Reklamen for plantasjen, med gamla som tar en jafs av tomaten som fortsatt er på stilken. Ekkelt. 

Og Telenor reklamen. Jeg mener, hvem fa..... drar langt pokkerivold utenfor folkeskikken når dem er høygravide??? 

Og de mangler jo alt? De har jo ingenting med seg!

Anonymkode: 8c7fa...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de mangler jo alt? De har jo ingenting med seg!

Anonymkode: 8c7fa...e8a

Ja, ikke den mest planlagte ferien akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...