Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Emma Belikova skrev:

En eller annen med masse klovner i. Har aldri fått med meg hva det er reklame for, bytter alltid kanal når den kommer. Fysj!

Jepp den er irriterende, hadde vært en litt artig reklame viss alle de andre klovnene angrep og slaktet den klovnen som prøvde å omvende de. Hadde død av latter hver gang jeg så den da 😆.

Anonymkode: b2043...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Den tåpelige reklamen for en eller annen bank / refinansiering av lån, med folk som har satt seg fast.    

 Skal dette liksom være ett paetisk forsøk på å være "morsom" eller? 

Anonymkode: da615...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 19.49, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 47619...00c

Man skal være rimelig humørløs om man ikke gir denne reklamen litt kred for originalitet og bra gjennomføring. Kan virke som folk foretrekker helt anonyme dime-a-dozen-reklamer som ikke stikker seg ut på noen som helst måte. 

(Regner med den finnes i kortversjon også, for lange reklamer er noe herk uansett hvor bra eller dårlig den er).

Anonymkode: 3d57a...138

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Man skal være rimelig humørløs om man ikke gir denne reklamen litt kred for originalitet og bra gjennomføring. Kan virke som folk foretrekker helt anonyme dime-a-dozen-reklamer som ikke stikker seg ut på noen som helst måte. 

(Regner med den finnes i kortversjon også, for lange reklamer er noe herk uansett hvor bra eller dårlig den er).

Anonymkode: 3d57a...138

Heller humørløs enn å ha så ræva humor at man synes dette er morsomt.

Anonymkode: 2a3bc...2fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En favoritt må være Scholl-reklamen for frysemiddel for vorter. Guttungen kommer ruslende til sofaen, får fryst en vorte og takker moren med en klem.

Haha, særlig. Sett inn illskrikende gutt, mamma som niholder en fot, mens pappaen fortvilet prøver å treffe vorta med sprayen

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg seriøst drittlei av Betson reklamen med dramatisk kor og gammer'n med bart som sparker ballen i mål. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den reklamen for Cheese Doodles! 

En dame som stapper innpå en god el av dette, så rett etterpå kommer kommer noen små drittunger og ber om søtsaker til Halloween. Damen med Cheese Doodles har jo spist opp alt sammen selv, men er litt gul og klissete på fingertuppene på grunn av disse tingene. Så i alle fall en av ungene begynner å slikke henne på fingrene!!  

Og denne reklamen skal liksom bety at Cheese Doodles viss nok er så forbanna godt at ingen klarer å holde seg unna... 

Anonymkode: da615...a16

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest irriterende reklamen NOENSINNE er den derre Brelett reklamen med sykkel og den der SYKT irriterende na na na na na na na na nynningen.
Jeg blir (ble)  sur og dårlig av den og det var faktisk om å gjøre å få den vekk ASAP. Ingen ved siden av og ingen over.
Den er (var) fryyyyyyyyyktelig!

Anonymkode: 22d92...5db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canal Digital - den med alien. Gjør vondt å se den, så dårlig er den. 

Anonymkode: 8812e...5ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jævla øyelinsereklamen! Stemmen er DRITIRRITERENDE og man ser og hører så godt at den ikke tilhører jentene som snakker! Kan de ikke bare ha den på engelsk om reklamen er på engelsk og heller ha norsk tekst? Herregud for en dritreklame.

Anonymkode: 8c7fa...e8a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er NØDT til å fjerne den grusomme sangen fra Telia reklamene snart! :krangle: Den er helt forjævlig stygg! «FREEDOM!! FREEDOM!! FREEDOM!!» Må de ordene skrikes ut sånn?? 

Og den grillreklamen. Når vi først snakker om grusomme sanger. 

 

Anonymkode: 50885...a53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.5.2019 den 23.02, Brusmisbruker skrev:

Denne🙄

 

Enig! Den er helt for j*****! Og Trond Harr gjør den ikke et kvekk bedre. Får helt åndenød av den mannen 🤮

Anonymkode: 75e95...5d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Den telefon-reklamen hvor en kvinne sitter i bilen sin, og holder på å føde. Så klarer ett helikopter å finne frem til dem, takket være GPS-sporing eller hva det nå varHvem pokker reiser vel SÅ langt borti Huttiheita, hvis de er så forbanna nærme fødselen sin?? 

Anonymkode: da615...a16

Det er jo en takke film til norsk luftambulanse 😍

Anonymkode: 4e0ff...7ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Extra reklamen med han grille-mannen og familien som kaster maten på grillen. Jeg skifter kanal med en gang/ tar av lysen og ser ikke på, helt forferdelig reklame!

Anonymkode: 53c07...254

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Reklamen for Power! Det kvinnfolket som snakker høres helt gal ut.😝

Anonymkode: 7fe44...243

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Coop Extra reklamen med han grille-mannen og familien som kaster maten på grillen. Jeg skifter kanal med en gang/ tar av lysen og ser ikke på, helt forferdelig reklame!

Anonymkode: 53c07...254

haha...elsker den reklamen 🤩😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 reklamer irriterer vettet av meg for tiden. 
Finn.no reklamen. 
Den der spillereklamen med det grusomme ding ding ding ding maset. 
McDonalds reklamen med han idioten som ikke forstår prosent og som bare er sur og kverulerende. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 10.6.2019 den 14.02, AnonymBruker skrev:

Coop Extra reklamen med han grille-mannen og familien som kaster maten på grillen. Jeg skifter kanal med en gang/ tar av lysen og ser ikke på, helt forferdelig reklame!

Anonymkode: 53c07...254

Jeg vil spy av denne reklamen! Hater den så intenst at jeg ikke orker å høre om grillmat lenger.

Anonymkode: 075f7...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...