Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cheese Doodles! " Vi er der, ja." "Ok, kjør på." Den syns jeg bare er så kvalm. Jeg syns i utgangspunktet cheese doodles er kvalmt, men så skal i tillegg noen barn sleike hendene til damen som har spist det...🤢

Reklamer hvor Heine Totland er med. Han virker som en hyggelig og søt fyr, men det er ett eller annet ved han som gjør at jeg blir flau av å se på.

Reklamen med hun glattpolerte treningsdamen som skal ha "sæft", dvs saft fra Zeroh. 

Hurtigruta Carglass. Reklamene deres fremstår så uproffe at de både er veldig irriterende og skremmer meg i hvert fall fra å noen gang kjøpe noe fra dem.

 

Anonymkode: 50ee6...7df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jævla dubba kontaktlinsereklamen. Jeg hater dubbing og stemmene til de kjerringene er sykt irriterende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postkodelotteriet, Betsson og alle andre pengereklamer😡

Anonymkode: 9c1eb...328

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendela Kirsebom-reklamen.. Er noe så usannsynlig falskt og forvridd med måten hun prater på... "Jeg har utviklet min egen dåååååaaagkreeeem..." 

Anonymkode: 0c673...107

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spillreklamen med folka utkledd som frukt som står og hopper utenfor en buss eller noe.. 

Og så kokke-Lise med de forskjellige armene, skjønner ikke hva poenget med det er :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen ting slår VG-Live reklamen makan til BEDRITEN REKLAME skal du lete lenge etter. Er det virkelig mulig å lage en SÅ IDIOTISK reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde Kora eller Redd Barna-rrklamer. 

De forsøker å tyne vanlige mennesker for flest mulig penger. Samtidig som disse organisasjonene faktisk sitter på milliarder av kroner som de tydeligvis ikke er interessert i å bruke...       

Anonymkode: da615...a16

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvilsomt Kiwireklamen. De butikkene er bare ikke billigst annet enn i den ræva dårlige reklamen.

Anonymkode: 7ad19...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2019 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Vendela Kirsebom-reklamen.. Er noe så usannsynlig falskt og forvridd med måten hun prater på... "Jeg har utviklet min egen dåååååaaagkreeeem..." 

Anonymkode: 0c673...107

Jeg har også irritert meg over henne i lang tid - frem til jeg forsto at morsmålet hennes egentlig er svensk! Nå gir det rare tonefallet hennes mening, og jeg trenger ikke irritere meg lenger :fnise:  Det hjalp veldig for meg!

Anonymkode: 6fa80...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også irritert meg over henne i lang tid - frem til jeg forsto at morsmålet hennes egentlig er svensk! Nå gir det rare tonefallet hennes mening, og jeg trenger ikke irritere meg lenger   Det hjalp veldig for meg! :fnise:

Anonymkode: 6fa80...805

Kirsebom-navnet kommer fra Nederland, så vet du det også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viafree-reklamen med "saftige bryst og lår" og "pølsefest" og annen pinlig pubertetshumor. Det er bare flaut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-DEN J@$&!VLA ding-ding reklamen fra Norgesspill får meg til å KOKE!!!! :sinna: :kjempesinna: Skulle vært forbudt å ha en så forbanna irriterende drittreklame!

-ZerOh saft-reklamen med hun som sier "You need something called sæft" får alt inni meg til å vrenge seg 😡

-Den grusomme kontaktlinsereklamen med de 2 jentene som snakker engelsk og noen har satt på norsk stemme så det synes LANG vei, det skulle også vært forbudt. I R R I T E R E N D E

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå er jeg grundig lei av den grill reklamen for Extra med familien som danser rundt og hiver ting på grillen, men det plagsomme "melodien" i bakgrunnen. "Gal etter grill?" Nei, men jeg blir snart gal av den j..... reklamen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, FrankDrebin skrev:

Nå er jeg grundig lei av den grill reklamen for Extra med familien som danser rundt og hiver ting på grillen, men det plagsomme "melodien" i bakgrunnen. "Gal etter grill?" Nei, men jeg blir snart gal av den j..... reklamen! 

Jeg haaaater den såpass at jeg har lyst til å kjøre hodet gjennom glassruten i vinduet og rulle meg rundt på glødende kull :bond:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg haaaater den såpass at jeg har lyst til å kjøre hodet gjennom glassruten i vinduet og rulle meg rundt på glødende kull :bond:

Godt det ikke bare er meg som føler det behovet. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

P4 sine reklamer der de lurer folk. Jeg må skru ned lyden på TV når han synger Metallicalåter for å bevise at han er fan nok til å få beholde billetten🙈 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har irritert meg litt over de gjentagende "reklamene" fra blant annet Redd Barna som har gått i sommer. Jeg har jo lyst til å synes synd på barna, men lurer på hvorfor jeg ikke gjør det. Men så hørte jeg en podcast i natt som i grunnen forklarer det på en god måte, særlig fra 15 minutters merket (podcasten er bare litt over 20 minutter lang) 

Endret av sofie777
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2019 den 2.54, sofie777 skrev:

Jeg har irritert meg litt over de gjentagende "reklamene" fra blant annet Redd Barna som har gått i sommer. Jeg har jo lyst til å synes synd på barna, men lurer på hvorfor jeg ikke gjør det. Men så hørte jeg en podcast i natt som i grunnen forklarer det på en god måte, særlig fra 15 minutters merket (podcasten er bare litt over 20 minutter lang) 

Det virker som om annenhver reklame er den der! Setter på mute og håper den går ut av rotasjon snart. Den og "MAMMMAAA!!! VAR DET OLAV DEN HELLIGE SOM SAMLET NORGE?!!" 

Lite tips til reklamebyråene: skrikerunger er ikke et spesielt bra salgspunkt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke tenkt over den Telia reklamen så mye. Men oppdaget nå at det er Mia Landsem som er med i den. Nå står den på hat lista. Kan ikke fordra den jenta. Hun burde vært på skjerma enhet sånn som hun holder på med mobbing! 

Anonymkode: 4e0ff...7ef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...