Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt over den Telia reklamen så mye. Men oppdaget nå at det er Mia Landsem som er med i den. Nå står den på hat lista. Kan ikke fordra den jenta. Hun burde vært på skjerma enhet sånn som hun holder på med mobbing! 

Anonymkode: 4e0ff...7ef

Mia hvem? Har hun mobbet deg? Jeg hater mobbing. 

Anonymkode: e9db1...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mia hvem? Har hun mobbet deg? Jeg hater mobbing. 

Anonymkode: e9db1...093

Nei, hun har ikke mobbet meg. Men søk opp navnet hennes og ikke les avisartikler. Hun driver med utpressing og forteller løgner for å «stoppe bildespredning». Hun sender melding til foreldre for å fortelle hva barna gjør på nett. Problemet er bare at barna ikke har gjort det hun sier, og hun sender til feil personer. Sjekk ut filmen til Tappelino på YouTube.

Anonymkode: 4e0ff...7ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den nye reklamen til finn.no, med den utrolig irriterende sangen. Takler ikke den reklamen, da skrur jeg av lyden. Fy så grusomt. 

Anonymkode: eef6a...513

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekk opp hånda alle som er lei den "lille vennen" i Trivagoreklamen? Altså ikke gutten i seg selv, men "pappaens" særdeles lite troverdige bruk av "lille venn". Og denne er sikkert nevnt før, kanskje også av meg. Den gjengen som synger "and aiaiaiai will always love youuuu" med varierende mangel på sangstemmer. Folk som ikke kan synge bør ikke synge, i hvert fall ikke flere ganger i hver eneste reklamepause.

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle vet er reklamene irriterende på YouTube. De er tålbare når de er under 10 sekunder, men en reklame som tar den stooore blå-hvite kaken, er Obs Bygg!! De er på 20!! sekunder, det er mye det i en video og den kommer ofte midt i setningen midt i videoen. Det finnes utenlandske videoer på 17-20 sekunder også, men de har i det minste en "hopp over reklamen"-knapp. Er Obs-reklamen på begynnelsen av videoen, kan jeg starte den på nytt, men ikke midt i, det er det som gjør den mest irriterende!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, sofie777 skrev:

Som alle vet er reklamene irriterende på YouTube. De er tålbare når de er under 10 sekunder, men en reklame som tar den stooore blå-hvite kaken, er Obs Bygg!! De er på 20!! sekunder, det er mye det i en video og den kommer ofte midt i setningen midt i videoen. Det finnes utenlandske videoer på 17-20 sekunder også, men de har i det minste en "hopp over reklamen"-knapp. Er Obs-reklamen på begynnelsen av videoen, kan jeg starte den på nytt, men ikke midt i, det er det som gjør den mest irriterende!!

Adblock. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Guile skrev:

Adblock. 

Akkurat nå prøver jeg å lette nettbrettet for alt mulig, så et ekstra program der, er ikke aktuelt. 16 GB er ikke nok på et gammelt brett, men kommer selvfølgelig til å legge det inn når jeg kjøper nytt en gang. Hadde ikke fått med meg at det kunne brukes på YouTube, da. Trodde det bare var for "vanlige" nettsider, men da lærte jeg noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sofie777 skrev:

Akkurat nå prøver jeg å lette nettbrettet for alt mulig, så et ekstra program der, er ikke aktuelt. 16 GB er ikke nok på et gammelt brett, men kommer selvfølgelig til å legge det inn når jeg kjøper nytt en gang. Hadde ikke fått med meg at det kunne brukes på YouTube, da. Trodde det bare var for "vanlige" nettsider, men da lærte jeg noe nytt.

Ah, usikker på om det finnes til nettbrett og mobil. Jeg tenkte pc. Men der funker det hvertfall helt topp, jeg har ikke sett en reklame på pc på årevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Guile skrev:

Ah, usikker på om det finnes til nettbrett og mobil. Jeg tenkte pc. Men der funker det hvertfall helt topp, jeg har ikke sett en reklame på pc på årevis. 

Ikke jeg heller, og sjelden på tv. Ser dog sjelden YouTube på PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Guile skrev:

Ah, usikker på om det finnes til nettbrett og mobil. Jeg tenkte pc. Men der funker det hvertfall helt topp, jeg har ikke sett en reklame på pc på årevis. 

Det finnes til både nettbrett og mobil, ja :) Jeg har det både på iPhone og iPad. Jeg hater reklame, så godt å slippe, spesielt de eviglange reklamene på YouTube. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Guile skrev:

Adblock. 

YouTube premium 

Anonymkode: b5abc...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, sofie777 skrev:

0 penger

Det var dumt, man får også tilgang til TV serier da

Anonymkode: b5abc...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Finn.no reklamen med han gamle mannen og hans thailandske kone som danser som noen idioter i en svært komi tragisk dårlig Photoshopa video..

Anonymkode: b5abc...0b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Reklamen drr de spiller "take on me" m fele, trekkspill, kommer ikke på hva den heter i farta.. 

Anonymkode: 410f5...401

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen der de «synger» Granca, Granca, Granca» :kjempesinna: Hvem FAEN er det som kaller Gran Canaria for Granca? Må være sånne blodharry folk som er med på charterfeber eller forguder programmet og folka som er med det da. Sånne typer som klapper når flyet lander. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Viktig beskjed til alle som lager reklamefilmer: DET ER IKKE KULT MED REKLAMER HVOR DET ER OM Å GJØRE Å ROPE HØYEST MULIG MED UTESTEMME!!! 

Ser for meg annonse: «Har DU utestemme? Da kan du komme til reklame-audition mandag kl 16.00! 

Anonymkode: 8f6f3...239

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...