Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belle âme
På 5.12.2017 den 2.54, AnonymBruker skrev:

Hun slår over på islandsk etter hvert. Skjønner ikke helt hva det har å gjøre med toget?

 

Anonymkode: 9cf71...d80

Ååååh, det er vel Lom-dialekt?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Julen er høytid for bulker" - og så viser de en bil som kjører utfor gjerdet i øverste etasje av et parkeringshus. Tror ikke det går under BULK. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, caskerette skrev:

"Julen er høytid for bulker" - og så viser de en bil som kjører utfor gjerdet i øverste etasje av et parkeringshus. Tror ikke det går under BULK. 

Den reklamen er jo dødskul, lo høyt første gang jeg så den. 

Anonymkode: 131ff...10f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den reklamen er jo dødskul, lo høyt første gang jeg så den. 

Anonymkode: 131ff...10f

Synes jeg også!  Tar julestresset og kaoset som ofte råder i parkeringshuset eller parkeringsplassen ved kjøpesenteret på denne tiden veldig på kornet.

Anonymkode: 70931...ea0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, caskerette skrev:

"Julen er høytid for bulker" - og så viser de en bil som kjører utfor gjerdet i øverste etasje av et parkeringshus. Tror ikke det går under BULK. 

Bare tenker, hva om det satt et lite barn inni, creepy å tenke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jenter skal tidlig læres at de skal være den som er hjemme, lager mat, osv? Hvorfor kunne de ikke ha brukt en gutt istedet?

 

 

Anonymkode: 9cf71...d80

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jenter skal tidlig læres at de skal være den som er hjemme, lager mat, osv? Hvorfor kunne de ikke ha brukt en gutt istedet?

 

 

Anonymkode: 9cf71...d80

For en fin reklame :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame for en vorte-stick, av et slag. Han fjortisen har en vorte, og det ødelegger fjortis-forelselsen til datteren til moren som står i vindu og glor. Må være amerikansk. 

Anonymkode: a7390...e81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irritert over alt som har med pengespill på nett. Kommer opp for mye sånne dritt. 

Æsj 

Anonymkode: 9a65c...3e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop extra sine reklamer der det kun er to valg

Coop prix sine der noen er på middagsbesøk og de må lage noe de ikke er vant til, mens deg som vet sendte og snakker i stede for å hjelpe

Og så har vi jo disse folkene som tror de har funnet opp et bra produkt og bli overrasket når de ser at det er butikker som allerede heter Coop. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Ellendo skrev:

 

Og så har vi jo disse folkene som tror de har funnet opp et bra produkt og bli overrasket når de ser at det er butikker som allerede heter Coop. 

Ekstra teit når det faktisk finnes såkalte co’op-butikker i USA, så at de blir overrasket over at navnet er tatt er idioti. Føler denne reklamen er siktet til folk som aldri har satt sin fot i amerika og som tror at en amerikaner i Norge er SKIKKELIG kulturkrasj.

Endret av Poppie
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er SÅ lei av Bente som synes hun må forklare hvorfor hun vil ha det slik og sånn i stua. IKEA har hatt mange bra reklamer gjennom årene, men denne er bare irriterende.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

De med John Carew. En mann på nesten 40 som leker, fjoller rundt og oppfører seg som en overkul tenåringsgutt? Teit. Det er ingen skam å bli voksen når man er voksen. Tvert imot, det er en bra ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

"Ser ut som matmor har endret menyen min ..."

:bond:

"Litt meg og litt Toro."

:bond:

"Mmhmåhhmmmååhhnnnddohhh...."

:bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mulige reklamer for biler... 

Fin ny bil kjører rundt i byen, skogen og fjellet. Alle de reklamene er like. Når reklamen er over har jeg egentlig ikke fått med meg hvilken bil det var reklame for akkurat nå. 

Anonymkode: eef6a...513

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2017 den 2.54, AnonymBruker skrev:

Hun slår over på islandsk etter hvert. Skjønner ikke helt hva det har å gjøre med toget?

 

Anonymkode: 9cf71...d80

Åh, jeg elsker den reklamen! Er så sexy dialekt. "Her nytta det ikkje å vara framond, berre å klæme på ":fnise: Den er jo bare søt da! 

Anonymkode: 07000...31f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...