Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Shai skrev:

Ser på Gullfisken nå og den fjøsnisse-reklamen vant. Syntes den var så søt i starten, men nå er jeg bare blitt lei :dry:
Noen andre som ser på Gullfisken og kan hjelpe meg litt forresten? Den reklamefilmen fra mai, den med de vampyrene på husjakt med Bendik Aunan i en rolle, finnes det noen link til den noe sted? :laugh:

https://youtu.be/GeMbbdcPkp0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Shai skrev:

Ser på Gullfisken nå og den fjøsnisse-reklamen vant. Syntes den var så søt i starten, men nå er jeg bare blitt lei :dry:
Noen andre som ser på Gullfisken og kan hjelpe meg litt forresten? Den reklamefilmen fra mai, den med de vampyrene på husjakt med Bendik Aunan i en rolle, finnes det noen link til den noe sted? :laugh:

Den fjøsnisse reklamen var veldig søt i Jula, men passer ikke nå i februar 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye reklamen for epleslaget Marlene er den dummeste jeg noen gang har sett. Jeg mener det, den danker ut alle dårlige reklamer jeg har sett ever! Den er så svulstig og full av klisjeer at jeg nesten spyr av den.

Kan den være ment som en parodi tro? Hvis ikke bør de skamme seg. Vi har bestemt oss for å stå over de eplene selv om vi ikke har smakt dem. De kommer uansett bare til å smake dårlig reklame :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Den som er på youtuben min av og til, jævla Telenor-reklame. En voksen fyr som berre: «Telenor young! Genialt konsept for oss som er kids! Jeg har det fett!»

Skrur av lyden, får nærmast frysninger av kor kleint det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen telenorreklame som går på TV. Fødselsdagsselskap. En mobil som er ansiktet til en kanin. Slik er barnebarnet "med" i selskapet selv om han er langt unna på bivuakk i forsvaret. Langt unna ja, så langt unna at i mens det er midt på dagen og strålende solskinn i fødselsdagsselskapet så er det mørke natten hos gutten på bivuakk! 

Anonymkode: 9cf71...d80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En annen telenorreklame som går på TV. Fødselsdagsselskap. En mobil som er ansiktet til en kanin. Slik er barnebarnet "med" i selskapet selv om han er langt unna på bivuakk i forsvaret. Langt unna ja, så langt unna at i mens det er midt på dagen og strålende solskinn i fødselsdagsselskapet så er det mørke natten hos gutten på bivuakk! 

Anonymkode: 9cf71...d80

Hvis du ikke vet det, det er enda mer på trynet, det er faktisk ikke lov å ha med mobil på bivuakk. Å ha med mobil på bivuakk er som å rope til fi, "her er vi! kom og ta oss, vi er her borte, her her her, her er vi!". 

Anonymkode: 5ae51...9e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lendos reklame. Den åpner med setningen, "den her har du sikkert sett før, bare ikke så stor". Jeg klarer ikke la være å tenke koffert.

Anonymkode: 5ae51...9e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen hvor de gjør et dumt valg, men var smarte når de bestilte turen .. den blir bare for teit :P  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køen hjem fra hytta... neida TA TOGET.

ja for toget stopper ved hytta mi :fnise: evt. kan jeg bære alle bagger og poser et par timer fram til nærmeste togstasjon. Misliker virkelig de reklamene fordi de får det til å framstå så komfortabelt å ta toget, håper de lager en realistisk en med buss for tog, forsinka tog, ikke wifi som funker på 90% av reisen og en der du sitter sammenknøvla i dyrevogna med hunden din på fanget fordi det ikke er plass på gulvet.

Anonymkode: a5a0f...087

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/4/2018 at 12:03 PM, hind said:

Den nye reklamen for epleslaget Marlene er den dummeste jeg noen gang har sett. Jeg mener det, den danker ut alle dårlige reklamer jeg har sett ever! Den er så svulstig og full av klisjeer at jeg nesten spyr av den.

Kan den være ment som en parodi tro? Hvis ikke bør de skamme seg. Vi har bestemt oss for å stå over de eplene selv om vi ikke har smakt dem. De kommer uansett bare til å smake dårlig reklame :fnise:

JAAAAA fy faen, får lyst til å slå TVen når jeg ser den reklamen. Godt ordvalg, svulstig er et meget passende ord.

Anonymkode: 2a3bc...2fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en TV-reklame, men radioreklamen for Esso, der et par er helt hysterisk overbegeistret over den nye moderne Esso-stasjonen, hvor de skriker at her må vi feriere neste år og at de skal kalle opp ungen sin etter navnet på bensinen som selges der :sprettoy: Er det meningen at man skal bli mer sugen på å handle på Esso etter å hørt en så ekstremt irriterende reklame? Kaster meg over mute-knappen hver gang den kommer på, og den sendes jo hele tiden kjennes det som

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Køen hjem fra hytta... neida TA TOGET.

ja for toget stopper ved hytta mi :fnise: evt. kan jeg bære alle bagger og poser et par timer fram til nærmeste togstasjon. Misliker virkelig de reklamene fordi de får det til å framstå så komfortabelt å ta toget, håper de lager en realistisk en med buss for tog, forsinka tog, ikke wifi som funker på 90% av reisen og en der du sitter sammenknøvla i dyrevogna med hunden din på fanget fordi det ikke er plass på gulvet.

Anonymkode: a5a0f...087

Kjenner det nærmest som et hån mot oss som knapt nok har kollektivtransport, og absolutt ikke har tog som et alternativ i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusten som må mansplaine Farris bare fordi hun spør om han skal ha is.

Anonymkode: 26e80...9b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jævla Sensodyne-reklama hvor tannlegen snakker om at folk kommer til henne med "isninger" :gresskar:

Anonymkode: 47c20...551

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den jævla Sensodyne-reklama hvor tannlegen snakker om at folk kommer til henne med "isninger" :gresskar:

Anonymkode: 47c20...551

*tannpleier. Forskjellen er som forskjellen på en lege og en sykepleier. Med andre ord, det er ikke henne de kommer til med disse problemene.

Anonymkode: 9cf71...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Den jævla Sensodyne-reklama hvor tannlegen snakker om at folk kommer til henne med "isninger" :gresskar:

Anonymkode: 47c20...551

Ja! Stemmen hennes! Hun høres ut som hun har vært hos tannlegen og fått bedøvelse både oppe og nede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2017 den 7.47, AnonymBruker skrev:

Fordi jenter skal tidlig læres at de skal være den som er hjemme, lager mat, osv? Hvorfor kunne de ikke ha brukt en gutt istedet?

 

 

Anonymkode: 9cf71...d80

Herregud. Er du seriøs? 

Anonymkode: 5e975...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...