Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle mulige reklamer for biler... 

Fin ny bil kjører rundt i byen, skogen og fjellet. Alle de reklamene er like. Når reklamen er over har jeg egentlig ikke fått med meg hvilken bil det var reklame for akkurat nå. 

Anonymkode: eef6a...513

ENIG! :bond:  bilbransjen er helt utrolig lite kreativ når det kommer til reklamer. Det er én reklame jeg husker som skiller seg ut, og det er den bilen hvor verden "bretter" seg sammen rundt dem mens de kjører. DEN syns jeg var kul! Men husker jo ikke hvilken bil det er for :fnise: 

Anonymkode: 6fa80...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tom Bäcker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ENIG! :bond:  bilbransjen er helt utrolig lite kreativ når det kommer til reklamer. Det er én reklame jeg husker som skiller seg ut, og det er den bilen hvor verden "bretter" seg sammen rundt dem mens de kjører. DEN syns jeg var kul! Men husker jo ikke hvilken bil det er for :fnise: 

Anonymkode: 6fa80...805

Tipper at mange er som du. Husker filmen, men aner ikke hva det ble reklamert for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tom Bäcker skrev:

 Egentlig kunne jeg nevnt alle filmene på TV2. Av en eller annen grunn bråker de så jævlig.

 ALLE reklamer bråker vel, uansett hva slags TV-kanaler de blir sendt på. :P

Anonymkode: 456fa...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chess sine reklamer der unge, "hippe" mennesker forteller deg hvorfor du bør bruke dem over andre abonnement. Det er såååå cheesy at det blir flaut. Pene, unge jenter som har det super gøy at de ler over alt, og gutter som breakdanser og spiller basketball over alt. :klaske: Please... no more. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chiyo skrev:

Chess sine reklamer der unge, "hippe" mennesker forteller deg hvorfor du bør bruke dem over andre abonnement. Det er såååå cheesy at det blir flaut. Pene, unge jenter som har det super gøy at de ler over alt, og gutter som breakdanser og spiller basketball over alt. :klaske: Please... no more. 

Helt enig! Får helt fnatt av hvor overdrevet positive de er i den reklamen. Men de håper vel at vi forbrukerne skal bytte til Chess i den tro at vi blir like positive og får det like gøy som de har i reklamen. 

Anonymkode: eef6a...513

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Får helt fnatt av hvor overdrevet positive de er i den reklamen. Men de håper vel at vi forbrukerne skal bytte til Chess i den tro at vi blir like positive og får det like gøy som de har i reklamen. 

Anonymkode: eef6a...513

Men det er jo ingen som danser og fester over alt! Slike reklamer minner meg om mennesker som poster bilder av hvor "gøy" de har det hele tiden fordi de egentlig ikke har det så bra. Altså... man overdriver. 
Det virker som en gjeng gamlinger som prøver å lage noe "kult" for å vinner over ungdommen fordi det er de som bruker mest mobildata og sånn, men sannheten er at det bare ser skikkelig teit ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker

ICE! De har laget en TV show setting, der de deler ut priser til kunder som klarer å gjengi innholdet på hjemmesidene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke over hvor dårlig den tipping reklamen er! Med ho dama som er så tafatt og dårlig skuespiller. Kanskje det er meningen? Irriterende er den i hvertfall

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp sin nå. Åååårh blir gaaaal av den sangen!!! Få den bort fort fort.

Anonymkode: 1dad2...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/21/2017 at 3:06 PM, AnonymBruker said:

:laugh: Kjenner opptil flere homofile fotballsupportere, så det går faktisk an. Homofile kan faktisk like de samme tingene som heterofile, tro det eller ei. Tror du troller jeg, og hvis ikke synes jeg oppriktig synd på deg, det må være vondt å være så trangsynt. 

Anonymkode: 131ff...10f

Men da spør jeg deg; hva hadde du tenkt hvis de hadde en reklame med to jenter som råklinte? Hadde du tenkt akkurat det samme da?

Anonymkode: 3cb0b...f90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da spør jeg deg; hva hadde du tenkt hvis de hadde en reklame med to jenter som råklinte? Hadde du tenkt akkurat det samme da?

Anonymkode: 3cb0b...f90

Xxl hadde jo en reklame med to jenter som klinte?

Anonymkode: fa1b8...fea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg finner ikke den "morgendangens helter"-reklamen på youtube som gikk for Statoil nylig. Men den fremstilte jenter som interesserte i å skru, det samme gjør denne som jeg fant. Sorry, men jenter liker best å være inne og leke med dukker. Jenter er livredde for å få skitt under neglene, enn verre å få det minste av smuss på klærne eller huden. Dette er bare nok et tåpelig feminist-skript som er lest opp for å fremstille Statoil som såååå politisk korrekte!

 

Anonymkode: 5ae51...9e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 11.45, justcurious skrev:

Stratos-reklamen og den med "you were always on my mind", om ikke det er samme reklama? Husker ikke :angry: Den nye Ikea-reklama er også irriterende. 

Synes Stratos-reklamen er kjempesøt jeg

Anonymkode: 5ca14...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes Stratos-reklamen er kjempesøt jeg

Anonymkode: 5ca14...5d2

De blå kuene er de søteste. Kanskje fordi de oppfører seg som hunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Middelaldrende kvinnemenneske gnålende på;  Stua mi nåååå..... reklame fra Ikea. Takk Ikea, det holder nå, vi har tatt pointet og dere kan gruse den teite reklamen deres NÅÅÅ, men uten å komme med noe enda teitere, takk. 

Anonymkode: 06dc0...a3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Gullfisken nå og den fjøsnisse-reklamen vant. Syntes den var så søt i starten, men nå er jeg bare blitt lei :dry:
Noen andre som ser på Gullfisken og kan hjelpe meg litt forresten? Den reklamefilmen fra mai, den med de vampyrene på husjakt med Bendik Aunan i en rolle, finnes det noen link til den noe sted? :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Middelaldrende kvinnemenneske gnålende på;  Stua mi nåååå..... reklame fra Ikea. Takk Ikea, det holder nå, vi har tatt pointet og dere kan gruse den teite reklamen deres NÅÅÅ, men uten å komme med noe enda teitere, takk. 

Anonymkode: 06dc0...a3e

Jeg blir sprø av den reklama 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...