Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.10.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Trivago reklamen. Klarer ikke han mannen i den reklamen 🙄🙄

Anonymkode: 6ebe2...ed9

Han er jo dritkjekk da... men grusomt irriterende når den går døgnet rundt hvert kvarter i flere mndr...😬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.3.2012 den 21.13, Gjest Survival skrev:

Den derre Onecall reklamen. Han sier i starten av reklamefilmen "bort med lokketilbud", så begynner han å smøre godt på om hvorfor Onecall er det beste abonnementet man kan ha. Ingen lokketilbud, sa du?

 

Edit: Onecall, ikke Talkmore. Takk challenger :gjeiper:

De telefon.abb reklamene er jo helt grusomme. Skjønner ingenting av dem, jeg. Opp og ned i datahastigheter og lagringsplass. Kilobyte er kilobyte. Finnes det hastighet på telefonsignalene nå da? 

Anonymkode: d7cbc...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambi-rekamen hvor hun sitter på do og er tom for papir... Så breker(!) hun og inn kommer et LAM med dopapir hengende rundt halsen?!? Hva faen......

Den syns jeg er helt idiot.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sugar&Spice skrev:

Lambi-rekamen hvor hun sitter på do og er tom for papir... Så breker(!) hun og inn kommer et LAM med dopapir hengende rundt halsen?!? Hva faen......

Den syns jeg er helt idiot.

Ja, den er skikkelig teit 🙈🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den reklamen for en eller annen form for sparing til pensjon... 

En godt voksen person oppfører seg veldig barnslig, omtrent aom en liten snørrunge. Rett ved siden av sitter ett lite barn som oppfører seg velsig voksent, og som plutselig  begynner å snakke om å spare til pensjon! :P           

Budskapet var visst at man burde begynne å tenke over sin pensjon, før barna begynner å gjøre det - eller noe sånn... 

Anonymkode: 456fa...938

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den IKEA-reklamen med hun som bl.a vil ha en 3 m lang seng i stua i stedet for sofa. "Jeg er jo en voksen dame" eller noe lignende, sier hun. Jeg synes dama fremstår utrolig teit og krampeaktig. 

Anonymkode: 50ee6...7df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En såpereklame som begynner med "Alle elsker å dusje"

Æh, nei! Jeg dusjer hver dag, men det er noe av det kjedeligste jeg gjør. Ikke fortell meg at jeg elsker det :fart2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Den IKEA-reklamen med hun som bl.a vil ha en 3 m lang seng i stua i stedet for sofa. "Jeg er jo en voksen dame" eller noe lignende, sier hun. Jeg synes dama fremstår utrolig teit og krampeaktig. 

Anonymkode: 50ee6...7df

Enig!!! Skulle akkurat til å skrive om den selv. Teiteste reklamen jeg har sett på leenge...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat en reklame for NSB sin app som man nå kan få push-varsel i tydeligvis. 

En fyr med helt hvite sko bråstopper foran en bæsj, og denne bæsjen begynner altså å snakke til ham om at toget er forsinket, så om han tråkker på den og må hjem og bytte sko går det helt fint. 

Idiotisk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forbanna lei av alle spill-reklamene på Max, blant annet med han godt voksne mannen som sitter på en stol og sier "Kaboo" eller hva det er. Han ser dritsur ut og virker som han har mest lyst til å gå hjem. Lyntoto reklamen også, med hun dama som ikke har peiling på hest, hun står ved hesten og virker livredd og er så "unnskyld for at jeg er her" i kroppsspråket :balltre: Får lyst til å hive TVen ut gjennom vinduet når de reklamene kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎02‎.‎11‎.‎2017 den 9.01, AnonymBruker skrev:

Den reklamen for en eller annen form for sparing til pensjon... 

En godt voksen person oppfører seg veldig barnslig, omtrent aom en liten snørrunge. Rett ved siden av sitter ett lite barn som oppfører seg velsig voksent, og som plutselig  begynner å snakke om å spare til pensjon! :P           

Budskapet var visst at man burde begynne å tenke over sin pensjon, før barna begynner å gjøre det - eller noe sånn... 

Anonymkode: 456fa...938

Åååå bedre den reklamen er pokkern meg verre enn selv den mest ræva mobilreklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To reklamer jeg har lagt merke til nå: 

IKEA-reklamen som går nå. Herregud så irriterende... 

Og så har vi den nye One Call reklamen. De to jentene som snakker om større mulighet til å bruke mobilen til alt som er kult! Er det bare meg, eller har de et veldig rart samspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Thursday, November 02, 2017 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Den IKEA-reklamen med hun som bl.a vil ha en 3 m lang seng i stua i stedet for sofa. "Jeg er jo en voksen dame" eller noe lignende, sier hun. Jeg synes dama fremstår utrolig teit og krampeaktig. 

Anonymkode: 50ee6...7df

Ja! Ser det er flere som irriterer seg over henne. "Jeg er jo en voksen dame, jeg bestemer selv", sier hun, og da blir jeg sånn, ja, er det noen som har SAGT noe annet da? Når hun i tillegg skal sette seg opp i stolen med ekle bare føtter, nei æsj. Føtter bør ikke vises på tv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen fra Coop!! 

En gjeng unge "hippier" skal finne på en splitter ny forretningside, og så er det en slags styrtrik forretningsmann eller noe som liksom skal sponse disse ideene deres. Coop påstår jo at alle kundene deres liksom er "eiere" av COOP og som skal dele på hele utbyttet. 

Men dette er jo egentlig bare veldig tåpelig, og dette er vel bare nown krampeaktige forsøk på å fremstå som "folkelige" og kunde-vennlige..               

Anonymkode: 456fa...938

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den reklamen fra Coop!! 

En gjeng unge "hippier" skal finne på en splitter ny forretningside, og så er det en slags styrtrik forretningsmann eller noe som liksom skal sponse disse ideene deres. Coop påstår jo at alle kundene deres liksom er "eiere" av COOP og som skal dele på hele utbyttet. 

Men dette er jo egentlig bare veldig tåpelig, og dette er vel bare nown krampeaktige forsøk på å fremstå som "folkelige" og kunde-vennlige..               

Anonymkode: 456fa...938

Samme her! Så irriterende!
Særlig i den "episoden" der de faktisk drar til Norge for å finne en investor. Altså, de har funnet ut hvilket land som er verdens rikeste, de har laget en fin og flott og fancy presentasjon; men å sjekke om varemerket allerede er i bruk det har de ikke tenkt på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...