Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den DNB-(tror jeg) reklamen om å spare i BSU start. Det sitter fire gutter i samme antrekk i ulike aldre i sofaen. Alle guttene er søte, utenom han eldste, han irriterer meg. For det første klarer han ikke å si kj-lyden. For det andre er han alt for gammel til å ha sånn ungdomsspråk. Det er barn på ungdomsskolen som snakker sånn, ikke folk i 20-årene.

 

Ellers holder jeg også på å klikke på databøtte-reklamene, og særlig den med kvinnelige "hovedrolle". Hun virker hysterisk og tilgjort.

 

Litt OT, men en reklame jeg faktisk liker er den der fææææsk! Syns den er veldig rar og søt. :laugh:

Anonymkode: 50ee6...7df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Kelsi skrev:

Den nye Smash-reklamen! Så den på kino første gang i går. Utrolig dårlig stemning i salen.

Og nå kom den jammen rett før The Voice også, det er jo barn som ser på. Ser at flere har skrevet om den reklamen over her også, men det kan virkelig ikke nevnes nok ganger - dette er den teiteste reklamen jeg har sett på lenge. Utrolig at Nidar kan stå bak noe slikt.

Seriøst? Hver eneste gang jeg er på kino så begynner publikummet alltid å le av reklamene uansett hvor dårlige de er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Pokkers Joar som skal få så mye mer av databøtta enn alle andre.

Anonymkode: 26e80...9b8

Joar hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så veldig mange irriterende reklamer. Akkurat nå irriterer Gartner sin eplereklame meg. Nei, alle liker ikke eplekake, faktisk kjenner jeg veldig mange som ikke gjør det!

Anonymkode: 312c6...1e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.10.2017 den 13.39, Blair Waldorf skrev:

Hurtigruta Carglass med Northug.

Ja, den er bare så KLEIN :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen for ett eller annet rengjøringsmiddel for baderom. En liten gutt leker rundt med en liten lekebil  nærmest oppi toalettet. Så kommer et kvinnfolk som spiser av ett eple,legger fra seg det halvspiste eplet på kanten av dassen, før hun kjemmer seg på håret eller hva det nå var - og så plukker hun med seg eplet, og knasker videre på dette... 

Budskapet skal liksom være at akkurat dette rengjøringsmidlet viss nok skal kverke absolutt alt mulig av bakterier. Men heile reklamen ser jo bare helt latterlig ut. Det er vel ingen som legger fra seg mat eller drikke på doen uansett?   

Anonymkode: 456fa...938

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Den reklamen for ett eller annet rengjøringsmiddel for baderom. En liten gutt leker rundt med en liten lekebil  nærmest oppi toalettet. Så kommer et kvinnfolk som spiser av ett eple,legger fra seg det halvspiste eplet på kanten av dassen, før hun kjemmer seg på håret eller hva det nå var - og så plukker hun med seg eplet, og knasker videre på dette... 

Budskapet skal liksom være at akkurat dette rengjøringsmidlet viss nok skal kverke absolutt alt mulig av bakterier. Men heile reklamen ser jo bare helt latterlig ut. Det er vel ingen som legger fra seg mat eller drikke på doen uansett?   

Anonymkode: 456fa...938

Æsj, nei, den er skikkelig ekkel :kvalm:

Anonymkode: 26e80...9b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA-reklamen !!!  Å fyyyy felan, som jeg hater den mannsstemmen som snakker på engelsk, stemmen høres helt åndssvak ut.. Kan ikke beskrives, som om han halvveis hvisker, har satt noe i halsen, er dritings og gråter, på én gang!!
 

Anonymkode: 0c673...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4G mannen til Telenor - at det går ann å skape en figur som både er kvinnehater, pedofil OG tilbakestående i en og samme person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Antoinette skrev:

4G mannen til Telenor - at det går ann å skape en figur som både er kvinnehater, pedofil OG tilbakestående i en og samme person. 

Pedofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til jeg får tatt opp Bridget Jones på nytt når julen kommer. På det ene opptaket mitt kommer den smørfingrereklamen i hver eneste pause. Jeg tror jeg aldri har sett en så irriterende reklame. Ja, med unntak av kvarg da.

Anonymkode: 0d998...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2017 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Den reklamen hvor de skal velge kjæledyr, de må velge mellom gekko og leopard, men på reklamen viser de en gepard. Irritererer meg veldig at de har feil dyr der, ser ingen gjennom reklamene og hvordan kan INGEN ha fått med seg at de har video av en gepard når de skulle ha en leopard??

Anonymkode: a5a0f...087

De sier jo Geopard. Poenget er at det er på samme bokstav. Akkurat som at de må velge mellom frimerker og fribryting. 

Anonymkode: 7d399...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Antoinette skrev:

I en av de første reklamene han dukket opp i la han an på en liten jente. 

Hvordan er han kvinnehater? Trodde han var ganske interessert i å få dame jeg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2017 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Den DNB-(tror jeg) reklamen om å spare i BSU start. Det sitter fire gutter i samme antrekk i ulike aldre i sofaen. Alle guttene er søte, utenom han eldste, han irriterer meg. For det første klarer han ikke å si kj-lyden. For det andre er han alt for gammel til å ha sånn ungdomsspråk. Det er barn på ungdomsskolen som snakker sånn, ikke folk i 20-årene.

 

Ellers holder jeg også på å klikke på databøtte-reklamene, og særlig den med kvinnelige "hovedrolle". Hun virker hysterisk og tilgjort.

 

Litt OT, men en reklame jeg faktisk liker er den der fææææsk! Syns den er veldig rar og søt. :laugh:

Anonymkode: 50ee6...7df

Det med kj-lyden er en endring i språket som er kommet for å bli :) 

Endret av BeautyBox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Hvordan er han kvinnehater? Trodde han var ganske interessert i å få dame jeg 

I reklamen med de hestene føyser han av en kvinne FORDI hun er kvinne og dermed (i hans øyne) ikke har peiling på mobil. Han skal jo være eksperten. 

Gjennomført rasshøl.

Ækte FireGE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alle bråkete reklamer irriterer meg :P særlig sånne reklamer fra elektrokjeder, Coop obs, Shpock osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...