Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt TV på nesten 3 år, men etter bare noen få dager med TV igjen så synes jeg store deler av reklamene er ganske irriterende. Mest irriterende er kanskje de til ICE.net der han kaster mobilen i grillen (gir ingen mening) og de horrible nabohjelpen greiene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitaepro-reklamen er tilbake! :kjempesinna:

Anonymkode: d4061...db0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMØRFINGRE. Jesus Christ. Den reklamen er så irriterende, og den spilte av som verst i perioder der jeg tok opp en del filmer. Så hver gang jeg ser på filmer jeg har tatt opp kommer den drittreklamen i pausene. MUTE! Eller spoling da. 

Anonymkode: 24701...2c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Belle âme skrev:

Kjeks-reklamen der ingen greier kj-lyden, så det blir meir:"Jeg savner en mer alternativ SHEKS!"

Men det er ikke meningen at de skal uttale KJEKS, det skal høres ut som de sier sex. Hvorfor skal de ellers snakke om kjeks som om det er et viktig område i samlivet hvor de er for forskjellige? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme
37 minutter siden, daemonia skrev:

Men det er ikke meningen at de skal uttale KJEKS, det skal høres ut som de sier sex. Hvorfor skal de ellers snakke om kjeks som om det er et viktig område i samlivet hvor de er for forskjellige? 

Seriøst?:fnise:

Trudde dei snakka om kjeks og at det berre skulle høyrast ut som dei snakka om sex.

Jaja, klein reklame er det i alle fall :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv: Totenflak. Helt meningsløs reklame, nekter å kjøpe totenflak!

På radio: det paret som skal handle et eller annet på matkroken! "Godt vi har hverandre"😨

Anonymkode: 0e432...77f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ComeOn spillside-reklamene med han derre John Carew. Lykke-bokseren (underbuksa) han har på seg for tida...... argh, for en teit reklame!

Endret av Million
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De verste reklamefilmene er de med den ekstremt grusomme voice-over'en... Kan hende det ikke er samme dama på alle disse tre reklamene, men hun høres ut som den samme. En stemme som er så full av luft, så full av spytt i konsonantene, så påtatt "sexy",  at jeg stenger av lyden når disse reklamesnuttene sendes på tv: Boozt.com, Momondo og Scholl. Fæleste voice-over'en i tv-historien :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Belle âme skrev:

Seriøst?:fnise:

Trudde dei snakka om kjeks og at det berre skulle høyrast ut som dei snakka om sex.

Jaja, klein reklame er det i alle fall :P 

Ut fra settingen hvor de åpenbart snakker med en tredjeperson og de har ulike "kjeksbehov" så virker det i hvert fall sånn. 

Teit reklame uansett :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2017 den 15.25, daemonia skrev:

Nok nå? :fnise: Han i reklamen er ikke en hedersmann også vel?  :rolleyes: 

Hva du synes om DNB endrer ikke mitt syn på akkurat den reklamen. 
Hvis du er så hårsår at du ikke tåler at folk ikke synes noe om markedsføringen til disse forskjellige bedriftene du har trykket til ditt bryst så bør du kanskje holde deg unna tråder som dette. 

Hårsår? Noen som ikke tok en spøk her.

Anonymkode: d3925...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hårsår? Noen som ikke tok en spøk her.

Anonymkode: d3925...b3a

Hårsår? :P Nei, jeg er bare litt lei av å lese samme setningen over alt fordi noen har en dille eller det er en ny type troll! 

Nei nok er nok! xxx er en hedersmann! xxx er en hederlig bedrift! xxx er en hederlig *sett inn hva som passer* 

Jeg klarte bare ikke å la være å påpeke fritidsproblemene i det ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til og med min amerikanske kjæreste som ikke kan norsk synes at: "ssssccccccpooookkkkk!!!!! Loppisappen! Bilde, chat, KA-CHING!" Er sykt irriterende. 

Anonymkode: 2b046...fe2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til og med min amerikanske kjæreste som ikke kan norsk synes at: "ssssccccccpooookkkkk!!!!! Loppisappen! Bilde, chat, KA-CHING!" Er sykt irriterende. 

Anonymkode: 2b046...fe2

Ja,fy faen ,spyr nesten av den reklamen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2017 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Nok nå! DNB er en super bank, og Kjetil Jansrud er en kjernekar!

Anonymkode: d3925...b3a

Nei, nei, nei! Vis respekt for KGs stolte tradisjoner! :regler:

Den korrekte formuleringen er Nå er det nok! DNB er en hedersbank, og Kjetil Jansrud er en hedersmann!

Anonymkode: d4061...db0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...