Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Antoinette skrev:

I reklamen med de hestene føyser han av en kvinne FORDI hun er kvinne og dermed (i hans øyne) ikke har peiling på mobil. Han skal jo være eksperten. 

Gjennomført rasshøl.

Ækte FireGE

Haha, ok :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den mest irriterende reklamen PÅ JORD er den med hun Kiwi-dama. Hun irriterer meg så sinnsykt :P og de rime-reklamene til spar. O.M.G. "Vi har tilbud ingen andre har! Hjertelig velkommen til spar! Blabla blei! blabla lei!"

Anonymkode: 6cc7e...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den mest irriterende reklamen PÅ JORD er den med hun Kiwi-dama. Hun irriterer meg så sinnsykt :P og de rime-reklamene til spar. O.M.G. "Vi har tilbud ingen andre har! Hjertelig velkommen til spar! Blabla blei! blabla lei!"

Anonymkode: 6cc7e...f3b

med kiwi dama mener jeg ikke Tina, hun er skjønn! men hun blonde dama 

Anonymkode: 6cc7e...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, October 07, 2017 den 13.49, AnonymBruker skrev:

 

Litt OT, men en reklame jeg faktisk liker er den der fææææsk! Syns den er veldig rar og søt. :laugh:

Anonymkode: 50ee6...7df

Den er skjønn!

Men seriøst, hvorfor tror alle søringer at vi sier fÆsk? Vi Gjør ikke det, vi sier fEsk, til og med ungen i reklamen ;) 

Anonymkode: 81954...3c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ble jeg helt Ari Behn nå?" :rodme::sjokkbla: 

Jeg ropte nettopp SHUT THE FUCK UP!!! til tv'n da John Carew skriker "chili og spiiiiill!!" i reklamen for Come on, det sier vel sitt :raven: Katten min ble vettskremt og løp vekk :sjokkbla:

Anonymkode: 0c673...107

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Ble jeg helt Ari Behn nå?" :rodme::sjokkbla: 

Jeg ropte nettopp SHUT THE FUCK UP!!! til tv'n da John Carew skriker "chili og spiiiiill!!" i reklamen for Come on, det sier vel sitt :raven: Katten min ble vettskremt og løp vekk :sjokkbla:

Anonymkode: 0c673...107

JOHn CAREW PLAGER MEG! Og når han står på den luftballongen og helt tydelig har fått beskjed om å endre stemmen sin så det høres ut som han drar lengre unna, det er så falskt! Alle hører jo at han endrer volum på stemmen sin selv, chill og spill meg i røvi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Salka said:

Den smash appappapp-reklamen. Den er så klein! 

App-app-app! App-app-app! :alice: Mer irriterende går det knapt an å få det. Nesten så jeg heller ville hørt Vitaeprosangen en ekstra gang. Nesten. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp ny reklame for Folkeautomaten. 
"Nå ble du litt sånn Ari Behn!" og så sitter han der og stryker over magen :klaske: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

App-app-app! App-app-app! :alice: Mer irriterende går det knapt an å få det. Nesten så jeg heller ville hørt Vitaeprosangen en ekstra gang. Nesten. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Haha, helt enig. Enda så irriterende vitaeprosangen er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 0.02, stf skrev:

Det er så patetisk med disse sex-fokuserte reklamene, f.eks den kjeksreklamen.. "Jeg har aldri hatt så god kjeks" "skal vi invitere naboen over på litt kjeks" osv.. Herregud..

Enig. Skulle tro det var 18 år gamle gutter som har laget den reklamen 🙄 🙈

Anonymkode: 91023...baa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den derre quinoooooooa-reklamen for coop xtra eller hva det er :fart2: Gud for noen irriterende kjerringer... 

Anonymkode: 07000...31f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny teit reklame. 

Grillstad salami. Unger som leker lege og pasient som begynner å denge hverandre med kosedyr, og så sier en stemme noe om legen har glemt å spise eller noe i den dur. Hjelpes... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den derre quinoooooooa-reklamen for coop xtra eller hva det er :fart2: Gud for noen irriterende kjerringer... 

Anonymkode: 07000...31f

Å herregud, den er så fæl! 

Anonymkode: 50ee6...7df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med barna og fiskekakene og dielekten i bakgrunn. Ikke vil jeg ha fiskekaker, ikke vil jeg ha barn, og ikke vil jeg reise nordover etterå ha sett den i hver bidige reklamepause. Det er reklamen sin, det...

Anonymkode: 92455...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...