super-s Skrevet 7. september 2012 #241 Del Skrevet 7. september 2012 Det er mange teite reklamer, men den jeg blir mest sint av er en reklame for noe slankegreier. Husker ikke hva slags slankegreier det er, men det er en dame som sier "...Jeg gikk opp kilo etter kilo til jeg til slutt ikke kjente igjen meg selv!", og så er det den slanke dama som blir filmet mens hun prøver å få på seg en kjole som er bittelitt for liten.. De kunne i det minste brukt en overvektig dame eller noe da! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsideisann Skrevet 7. september 2012 #242 Del Skrevet 7. september 2012 Er ikke det sånn frokost-gryn reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 7. september 2012 #243 Del Skrevet 7. september 2012 Hvis hun har en ambisjon i livet om hvite håndklær, ville jeg vel heller anbefalt henne å komme seg ut og se verden :S Haha, akkurat det har jeg også reagert på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 7. september 2012 #244 Del Skrevet 7. september 2012 Tror hun er ganske mye eldre nå? Hun er født i 1988, sier wikipedia. Jeg vet ikke hvor gammel jenta i One Call-reklamen er ment å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rivera Skrevet 7. september 2012 #245 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg vet ikke hva de reklamerer for, men det er en jente (ungdom, tror jeg) som står utenfor en dør og griner. Greien er at tårene er mye vann som spruter alle steder, og jeg blir faktisk kvalm av å se den reklamen. Rare greier... Det varierer hvem som står utenfor den døren. Noen ganger er det tyver, et barn som er utkledd + moren o.l., men det er egentlig bare hun jenten som irriterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsideisann Skrevet 7. september 2012 #246 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg vet ikke hva de reklamerer for, men det er en jente (ungdom, tror jeg) som står utenfor en dør og griner. Greien er at tårene er mye vann som spruter alle steder, og jeg blir faktisk kvalm av å se den reklamen. Rare greier... Det varierer hvem som står utenfor den døren. Noen ganger er det tyver, et barn som er utkledd + moren o.l., men det er egentlig bare hun jenten som irriterer meg Det var den jeg mente. ( Hu jenta som er lekk som en vannslange ). Tror det er DnB som reklamerer for innboforsikring o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rivera Skrevet 7. september 2012 #247 Del Skrevet 7. september 2012 Det var den jeg mente. ( Hu jenta som er lekk som en vannslange ). Tror det er DnB som reklamerer for innboforsikring o.l? Gikk bakover i tråden rett etter at jeg hadde publisert innlegget, og da så jeg at du hadde nevnt den samme reklamen Men ja, den er forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. september 2012 #248 Del Skrevet 7. september 2012 Det "nye paret" i den yoghurt-reklamen. Mannen som treffer igjen den yngre utgaven av seg selv. Når han sier at Synne skal bli kona, så sier gutten: synne..æsj! Jeg HATER det!!!! Reklamen er grei nok i seg selv men jeg hater at gutten sier æsj til et annet menneske. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsideisann Skrevet 7. september 2012 #249 Del Skrevet 7. september 2012 Gikk bakover i tråden rett etter at jeg hadde publisert innlegget, og da så jeg at du hadde nevnt den samme reklamen Men ja, den er forferdelig. Bytter som gjernest kanal når den kommer, blir også kvalm/uvel :/ http://www.kjendis.no/kjendiser/aksel_hennie Grøss!!! Her er den skyldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. september 2012 #250 Del Skrevet 7. september 2012 Reklamen for Statoil. "Hei lille venn" "Du er så teit ass, jeg heter faktisk Ingrid!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 7. september 2012 #251 Del Skrevet 7. september 2012 Aner ikke hva reklamen er for, men det er en liten jente med fletter som går rundt i gata og synger (skriker). fysj, så irriterende! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 7. september 2012 #252 Del Skrevet 7. september 2012 * Bergene melk reklamen.. Barten til han gutten ligner på kjønnshår ja, men det er ikke det som irriterer meg mest med reklamen, det er det slagordet/reklame sangen "alltid no godt fra bergene". Den er veldig irriterendes i utgangspunktet, men det som gjør det værst for meg var at første gang jeg hørte den sangen, så var jeg på kjøkkenet, og så hørte jeg feil, jeg hørte "alltid no godt fra DVERGENE!", og så tenkte jeg veldig koffert, og hver gang jeg hører det nå så tenker jeg at de synger dvergene isteden for bergene. * Og så er selvfølgelig den one call reklamen plagsom, blir vist så ufattelig ofte føler jeg og syns den reklamen har gått alt for lenge. * Den DnB reklamen med hun tenåringsjenten som griner, den var fæl rett og slett. * Lectinect mage mage reklamen med han legen som forklarer hvordan det virker. * e-darling reklamene.. Har heldigvis ikke sett dem på en stund. * Gull Adam. * Activia reklamene. * Og selvfølgelig den reklamen med hun der som har amisjoner om å ha hvite håndklær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. september 2012 #253 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg tror en av de reklamene jeg har misslikt mest er den for Tine Norvegia hvor hun jenta skal rømme hjemmefra og på kvelden ser hun inn i vonduet at familien siser ost. Finn kalvik- aldri i livet spilles i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 9. september 2012 #254 Del Skrevet 9. september 2012 Noen som har tenkt over om ekorn føler seg oppblåst? Det har tydeligvis de som har laget den siste reklamen til kelloggs gjort, for der fikk jeg nemlig vite at ekorn og rådyr ikke føler seg oppblåste pga all fibrene de får i seg. Nok en klein reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. september 2012 #255 Del Skrevet 9. september 2012 Reklamen for Statoil. "Hei lille venn" "Du er så teit ass, jeg heter faktisk Ingrid!" Hadde jeg snakket slik til faren min da jeg var tenåring, hadde han nok bitchslappet meg fra pikerommet og til månen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 12. september 2012 #256 Del Skrevet 12. september 2012 Guro fra vanishreklamen er nå erstattet med ei danser som ikke kan vaske klærne sine på høyere temperaturer enn 30 grader, derfor må bruke vanish hygiene For noen merkelige problemstillinger de lager i disse reklamene, Guro med fobien mot skitne barnehander og denne danseren som tydeligvis klarer å møkke til klærne sine under dansingen såpass mye at hun ser seg nødt til å bruke et spesialprodukt slik at det blir skikkelig rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #257 Del Skrevet 12. september 2012 Aner ikke hva reklamen er for, men det er en liten jente med fletter som går rundt i gata og synger (skriker). fysj, så irriterende! "Pappa, jeg er så lei av sei", er det den? jeg HATER den reklamen, den gnager i ørene. Anonym poster: f47ac83eb6c3d00f830782448a251ea8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 12. september 2012 #258 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) One call sine reklamer med hun dama! "Pappa du hører meg like bra nå ikke sant?" Kom på enda en! Hun dama som er kjempefruktbar og blir gravid bare noen er borti henne. Har hun ikke hørt om p-piller? Om med rundt 15-20 (?) barn så kunne hun kanskje vurdert å sterilisere seg.. Endret 12. september 2012 av AloeVera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2012 #259 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg er også lei...av SEI....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 12. september 2012 #260 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg liker ikke reklamen fra Widerøe. Den er irriterende og sær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå