Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, har Eva Longoria fått problemer med å få seg nye jobber etter Frustrerte fruer? Hun er jo med på så mange reklamer, og nå så jeg henne i en reklame for kattemat :icon_lol:

Haha, så faktisk en dokumentar om henne for noen uker siden. Der hun sa at hun hadde veldig lett for å si ja til div roller siden hun ville gjøre alle til lags. Men hu er imponerende altså, gir sinnsykt penger til veldedighet og er med på å bygge div skoler og barnehjem i sør-amerika. Dette ble veldig OT..

Masse skrivefeil. Misliker nettbrett noen ganger..

Endret av alexaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Unicef. " i don't do poor countries". Herrefred. Det må da gå an å få poenget sitt gjennom ute å gjøre selveste julenissen til the bad guy.

Den går ofte på FEM. Jeg blir like sjokkert hver gang..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rømmereklamen, og reklamen for melk..............herrefred, jeg må bare slå av lyden og vurdere blodtrykktabeller!!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Tines Styrk, fordi det er jo jævla lureri! Blir så irritert at de utnytter uvitende kunder!

Reklamen for rømme på flaske fra Q-meieriene, jævlig irriterende stemme, HOLD KJEFT!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Julereklamen for Gilde, hvor nissen ringer på og den nesevise jenta som åpner døra avbryter han, sier han må vente "for vi spiser skjønner du" og smeller igjen døra. Den skal liksom være fryktelig koselig, men den irriterer meg like mye i år som den gjorde i fjor av en eller annen grunn.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Unicef. " i don't do poor countries". Herrefred. Det må da gå an å få poenget sitt gjennom ute å gjøre selveste julenissen til the bad guy.

Jeg er helt sikker på at de ødelegger for seg selv med den reklamen. Man trær dårlig samvittighet nedover ørene på folk i en reklame? EPIC FAIL!

De kommer ikke til å få inn en eneste krone.

Anonym poster: ab39e6f9bdcffebb1d40b373a12b093e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er drita lei right price tiles radioreklamer!!!! kan de for helsikke ikke finne på noe nytt nå?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er drita lei right price tiles radioreklamer!!!! kan de for helsikke ikke finne på noe nytt nå?

Så enig så enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør av han survete mannen som klager over at kona shopper for mye på nettet. Han høres helt forferdelig grusom ut. Siden de tilsynelatende parodierer typiske skrekkelementer fra filmer som Blair Wich Project, burde han heller vært litt mer redd og hviskende. I stedet er han verdens største og mest irriterende surve. Blæææ.

Anonym poster: 3f1ebc0d809b661d834c3995f3e0f70f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG würth-mannen. :rasende:

Jeg skrur ned radion når jeg hører den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Reklamen for rømme på flaske fra Q-meieriene, jævlig irriterende stemme, HOLD KJEFT!

"Også sier gjerne kona di: Det er lurt å ikke søle". Hva i all verden mener hun med det? Er det noen som har påstått at det er lurt å søle? Argh!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over Kim's Crunch-reklamen. Hater å høre tyggelyder :fnise:

Og den reklamen fra Kondomeriet. Ingen andre gaver er bra nok enn den som vibrerer? Og må ærlig talt si jeg hadde blitt skremt om gaven fra samboeren min vibrerte..!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over Kim's Crunch-reklamen. Hater å høre tyggelyder :fnise:

Og den reklamen fra Kondomeriet. Ingen andre gaver er bra nok enn den som vibrerer? Og må ærlig talt si jeg hadde blitt skremt om gaven fra samboeren min vibrerte..!

Dessuten burde den ikke begynne å vibrere inni esken sin når man bare rister litt på pakka :opplyser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er øverst på min:

nom nom nom NOM nom nom nom nom... nom NOM nom? NOOOOM!

Dette innlegget minnet meg om den irriterende reklamen med den hunden. Der den bare nom nom nom nom nomnomnom osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julens Unicef-reklame der Julenissen "don't do poor countries" Hva søren mener de med det?! Kjenner jeg blir irritert at selve Unicef gjør Julenissen til den stygge/onde personen. Det er vel heller alle andres grådighet som skulle blitt dratt fremm i den reklamen. Politikere eller noe sånt kunne vært frontet i denne reklamen. Men hold dere unna Nissefar.. Han er jo bare snill!

Stakkar Julenissen, han som sliter seg over hele verden for å gi håp til barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over hun fortellerdama på TV2, jeg. På den reklamen for Grey's Anatomy.

"Vunnet Golden Glooooobe, Emmyyyyy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...