Gjest Crazycatlady Skrevet 7. desember 2012 #321 Del Skrevet 7. desember 2012 Den går vel ikke lenger, men hater den punkereklamen til Xxl. Samme med julereklamen til Lefdal.Irriterende sang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartofagirl Skrevet 8. desember 2012 #322 Del Skrevet 8. desember 2012 Mr. Melk må være den mest irriterende reklamen som jeg noen gang har sett.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexaa Skrevet 8. desember 2012 #323 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hmm, har Eva Longoria fått problemer med å få seg nye jobber etter Frustrerte fruer? Hun er jo med på så mange reklamer, og nå så jeg henne i en reklame for kattemat Haha, så faktisk en dokumentar om henne for noen uker siden. Der hun sa at hun hadde veldig lett for å si ja til div roller siden hun ville gjøre alle til lags. Men hu er imponerende altså, gir sinnsykt penger til veldedighet og er med på å bygge div skoler og barnehjem i sør-amerika. Dette ble veldig OT.. Masse skrivefeil. Misliker nettbrett noen ganger.. Endret 8. desember 2012 av alexaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 8. desember 2012 #324 Del Skrevet 8. desember 2012 Reklamen for Unicef. " i don't do poor countries". Herrefred. Det må da gå an å få poenget sitt gjennom ute å gjøre selveste julenissen til the bad guy. Den går ofte på FEM. Jeg blir like sjokkert hver gang.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. desember 2012 #325 Del Skrevet 8. desember 2012 Den rømmereklamen, og reklamen for melk..............herrefred, jeg må bare slå av lyden og vurdere blodtrykktabeller!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 8. desember 2012 #326 Del Skrevet 8. desember 2012 Reklamen for Tines Styrk, fordi det er jo jævla lureri! Blir så irritert at de utnytter uvitende kunder! Reklamen for rømme på flaske fra Q-meieriene, jævlig irriterende stemme, HOLD KJEFT! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 9. desember 2012 #327 Del Skrevet 9. desember 2012 Julereklamen for Gilde, hvor nissen ringer på og den nesevise jenta som åpner døra avbryter han, sier han må vente "for vi spiser skjønner du" og smeller igjen døra. Den skal liksom være fryktelig koselig, men den irriterer meg like mye i år som den gjorde i fjor av en eller annen grunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #328 Del Skrevet 9. desember 2012 Reklamen for Unicef. " i don't do poor countries". Herrefred. Det må da gå an å få poenget sitt gjennom ute å gjøre selveste julenissen til the bad guy. Jeg er helt sikker på at de ødelegger for seg selv med den reklamen. Man trær dårlig samvittighet nedover ørene på folk i en reklame? EPIC FAIL! De kommer ikke til å få inn en eneste krone. Anonym poster: ab39e6f9bdcffebb1d40b373a12b093e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2012 #329 Del Skrevet 9. desember 2012 jeg er drita lei right price tiles radioreklamer!!!! kan de for helsikke ikke finne på noe nytt nå? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. desember 2012 #330 Del Skrevet 9. desember 2012 jeg er drita lei right price tiles radioreklamer!!!! kan de for helsikke ikke finne på noe nytt nå? Så enig så enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #331 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg dør av han survete mannen som klager over at kona shopper for mye på nettet. Han høres helt forferdelig grusom ut. Siden de tilsynelatende parodierer typiske skrekkelementer fra filmer som Blair Wich Project, burde han heller vært litt mer redd og hviskende. I stedet er han verdens største og mest irriterende surve. Blæææ. Anonym poster: 3f1ebc0d809b661d834c3995f3e0f70f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2012 #332 Del Skrevet 9. desember 2012 jeg er drita lei right price tiles radioreklamer!!!! kan de for helsikke ikke finne på noe nytt nå? OG würth-mannen. Jeg skrur ned radion når jeg hører den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 9. desember 2012 #333 Del Skrevet 9. desember 2012 Reklamen for Vanish med hun der dama... "Stol på rosa" - uhm, nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 13. desember 2012 #334 Del Skrevet 13. desember 2012 Reklamen for rømme på flaske fra Q-meieriene, jævlig irriterende stemme, HOLD KJEFT! "Også sier gjerne kona di: Det er lurt å ikke søle". Hva i all verden mener hun med det? Er det noen som har påstått at det er lurt å søle? Argh! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 13. desember 2012 #335 Del Skrevet 13. desember 2012 Irriterer meg over Kim's Crunch-reklamen. Hater å høre tyggelyder Og den reklamen fra Kondomeriet. Ingen andre gaver er bra nok enn den som vibrerer? Og må ærlig talt si jeg hadde blitt skremt om gaven fra samboeren min vibrerte..! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. desember 2012 #336 Del Skrevet 13. desember 2012 Irriterer meg over Kim's Crunch-reklamen. Hater å høre tyggelyder Og den reklamen fra Kondomeriet. Ingen andre gaver er bra nok enn den som vibrerer? Og må ærlig talt si jeg hadde blitt skremt om gaven fra samboeren min vibrerte..! Dessuten burde den ikke begynne å vibrere inni esken sin når man bare rister litt på pakka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 13. desember 2012 #337 Del Skrevet 13. desember 2012 Her er øverst på min: nom nom nom NOM nom nom nom nom... nom NOM nom? NOOOOM! Dette innlegget minnet meg om den irriterende reklamen med den hunden. Der den bare nom nom nom nom nomnomnom osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. desember 2012 #338 Del Skrevet 17. desember 2012 Chanel nr 5, den med Brad Pitt. Makan til pretensiøst tullball. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asso Skrevet 18. desember 2012 #339 Del Skrevet 18. desember 2012 Julens Unicef-reklame der Julenissen "don't do poor countries" Hva søren mener de med det?! Kjenner jeg blir irritert at selve Unicef gjør Julenissen til den stygge/onde personen. Det er vel heller alle andres grådighet som skulle blitt dratt fremm i den reklamen. Politikere eller noe sånt kunne vært frontet i denne reklamen. Men hold dere unna Nissefar.. Han er jo bare snill! Stakkar Julenissen, han som sliter seg over hele verden for å gi håp til barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 18. desember 2012 #340 Del Skrevet 18. desember 2012 Irriterer meg over hun fortellerdama på TV2, jeg. På den reklamen for Grey's Anatomy. "Vunnet Golden Glooooobe, Emmyyyyy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå