AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #301 Del Skrevet 3. desember 2012 Sukk... Jeg er så lei "Service, det er Shell det"-reklamene. Anonym poster: df81f6ae673035db32308ea519bcc937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 3. desember 2012 #302 Del Skrevet 3. desember 2012 ONE CALL. FY FAADER. Prøver å få kunder ved å bruke skuespillere som uttaler seg om one- call. Det hele er scenisk fremstilt. De har alt fra manus. I stedet for å ha brukt ordentlige forbipasserende feks. Sinnsykt lite troverdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2012 #303 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har lyst til å kaldkvele Øystein Eriksen i OneCall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 4. desember 2012 #304 Del Skrevet 4. desember 2012 Hmm, har Eva Longoria fått problemer med å få seg nye jobber etter Frustrerte fruer? Hun er jo med på så mange reklamer, og nå så jeg henne i en reklame for kattemat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 4. desember 2012 #305 Del Skrevet 4. desember 2012 Den der med et vaskemiddel med andehode som kommer til så bra asså, og så er det sånn dær jævla "Kvakk Kvakk" hele tiden, satan og.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamalama Skrevet 4. desember 2012 #306 Del Skrevet 4. desember 2012 Zalando og rømmereklamen til Q-meieriene. Kommer aldri til å handle fra zalando eller velge den rømmen!! Blir irritert og må bytte kanal hver gang de kommer... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eksotisk Skrevet 4. desember 2012 #307 Del Skrevet 4. desember 2012 Må innrømme at jeg begynner å bli litt lei reklamen til Statoil med "Lykke til på eksamen" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 4. desember 2012 #308 Del Skrevet 4. desember 2012 HAHAHA fantastisk! :skratte: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 4. desember 2012 #309 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) hater den der pomfrit reklamen hvor noen har dutte ned på en kloakk og har pomfrit dåsa på den andre handa....også kommer han der mannen som er mer intr i pomfriene istedenfor å hjelpe personen...Gaaaad som han roper..brutalt også hater jeg den intim såpe reklamen, asan eller noe, hvor de to jentene står i dusjen å er på tur ned med såpa, så utbryter hun stemme dama " stopp en halv " også ser de opp.. Endret 4. desember 2012 av pålogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #310 Del Skrevet 4. desember 2012 hater den der pomfrit reklamen hvor noen har dutte ned på en kloakk og har pomfrit dåsa på den andre handa....også kommer han der mannen som er mer intr i pomfriene istedenfor å hjelpe personen...Gaaaad som han roper..brutalt også hater jeg den intim såpe reklamen, asan eller noe, hvor de to jentene står i dusjen å er på tur ned med såpa, så utbryter hun stemme dama " stopp en halv " også ser de opp.. Pomfrit? Dutte? Gaaaaad? Osv... Anonym poster: 711dae6aa32998661eb94285543ddb62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 4. desember 2012 #311 Del Skrevet 4. desember 2012 Mr. Melk.Uff, takler ikke å se den ekle sleske åpen jakke idioten. One call kommer også høyt opp på lista. Alle grandis reklamene også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floppesopp Skrevet 5. desember 2012 #312 Del Skrevet 5. desember 2012 Eksamensreklamen fra Statoil - kunne ikke blitt mer stressa av den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 5. desember 2012 #313 Del Skrevet 5. desember 2012 One Call!!!! Kjenner jeg blir sint hver gang jeg hører han fyren åpner kjeften. Note to me: skal ikke iritere meg over en stakkars reklame, skal ikke iritere meg over en stakkars reklame, skal ikke.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 5. desember 2012 #314 Del Skrevet 5. desember 2012 Den siste reklamen til Netcom med familien Halvorsen som har den julequisen.Den går med helt sykt på nervene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. desember 2012 #315 Del Skrevet 6. desember 2012 Reklamen for Unicef. " i don't do poor countries". Herrefred. Det må da gå an å få poenget sitt gjennom ute å gjøre selveste julenissen til the bad guy. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 6. desember 2012 #316 Del Skrevet 6. desember 2012 Reklamen for Unicef. " i don't do poor countries". Herrefred. Det må da gå an å få poenget sitt gjennom ute å gjøre selveste julenissen til the bad guy. jeg trodde at Unicef hadde bedre ting og bruke pengene sine og tiden sin på enn reklame 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #317 Del Skrevet 6. desember 2012 Reklamen for tine styrk. Snu den rundt, så hadde alle feminister hylt mishandling. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 7. desember 2012 #318 Del Skrevet 7. desember 2012 Reklamen for Unicef. " i don't do poor countries". Herrefred. Det må da gå an å få poenget sitt gjennom ute å gjøre selveste julenissen til the bad guy. Er så enig! Jeg ble rett og slett litt sinna når jeg så reklamen.Det ødelegger "bildet" av Julenissen.Varm og snill ,som tenker på alle! Lurer på hva ungene tenker om slike reklamer. Ps! jeg vet julenissen ikke finnes på riktig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 7. desember 2012 #319 Del Skrevet 7. desember 2012 But he really doesnt do poor countries..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsideisann Skrevet 7. desember 2012 #320 Del Skrevet 7. desember 2012 Reklamen for Unicef. " i don't do poor countries". Herrefred. Det må da gå an å få poenget sitt gjennom ute å gjøre selveste julenissen til the bad guy. Så enig, så enig! Så den først i dag og bare; - en blanding av de 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå