Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom på enda en! Hun dama som er kjempefruktbar og blir gravid bare noen er borti henne. Har hun ikke hørt om p-piller? Om med rundt 15-20 (?) barn så kunne hun kanskje vurdert å sterilisere seg..

Denne er jo helt åndssvak! Sjelden jeg reagerer på reklamer lengre, det er så mange dumme, men her ble jeg sittende og måpe. Og så er det reklame for Canal Digital... Hadde det enda vært for et p-pillemerke hadde storyen jo passet ørlite bedre inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nevnt før her, men denne gir meg utslett og halsbrann:

"Haaar du hørt historien om de tre små fisk..."

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bitt meg merke i og latt meg irritere av reklamen for philadelphia med sjokoladesmak. Reklamen i seg selv er grei nok, men man ser jo så ekstremt godt at dette er en utenlandsk reklame som kun blir modifisert før den blir sendt på norske kanaler. Altså, man ser jo at de har photoshoppet osten brun. Virker som en billig og uprofesjonell reklame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir kraftig provosert over reklamer som tipser råkjørere om hvor det er kontroller. Spesielt animasjonsreklamen der hu gamle kjerringa som er en skikkelig sinker, og kjører tydligvis under fartsgrensen. En bil kommer bak, og kjører forbi.. og blir tatt i kontroll. Og det avslutter med at hu gir på over råkjører videre, mens han som kjørteforbi må ta bota!

En annen reklame er om mobilregning. Hu jenta som skal teste to forkjellige der hu er i Frankrike. Den reklamen beviser jo INGENTING!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kraftig provosert over reklamer som tipser råkjørere om hvor det er kontroller. Spesielt animasjonsreklamen der hu gamle kjerringa som er en skikkelig sinker, og kjører tydligvis under fartsgrensen. En bil kommer bak, og kjører forbi.. og blir tatt i kontroll. Og det avslutter med at hu gir på over råkjører videre, mens han som kjørteforbi må ta bota!

Ja, de reklamene reagerer jeg også på. Følg fartsgrensene eller ta konsekvensene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er jo helt åndssvak! Sjelden jeg reagerer på reklamer lengre, det er så mange dumme, men her ble jeg sittende og måpe. Og så er det reklame for Canal Digital... Hadde det enda vært for et p-pillemerke hadde storyen jo passet ørlite bedre inn.

Det har jeg også lurt på!

En superfruktbar tyvebarnsalenemor fra Odda som spiller gitar har vel INGENTING med Canal Digital å gjøre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var reklame for, men det har noe med skokjøping på nett å gjøre. En mann som er helt forstyrra fordi dama hans driver å bestiller nye sko hele tiden. For det er jo gratis frakt og greier.

Zalando eller noe sånt?

Ubeskrivelig irriterende uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Ble ordentlig flau da jeg så den første gang.

ja, ihvertfall på slutten når hu sier "blush".. lyst til å stikke ut øya, og putte kniver i øra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ihvertfall på slutten når hu sier "blush".. lyst til å stikke ut øya, og putte kniver i øra..

Ikke sant. Jeg håper for hennes del at hun fikk MYE penger for å være med i den reklamefilmen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han YES mannen i reklamen for oppvaskmiddel. Gud bedre meg alså! Rett før jeg må ta av tv`en!

Er rimelig lei av hu jenta i OneCall reklamen.

Kappahl reklamen er bare rar

Anonym poster: 34ab8e0d4eb4c60aaf12b65736fba4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...