AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #101 Skrevet 21. mars 2012 Er ille når man må hive mel på underlivet på damene for å finne "hullene", nei uff slank dere så blir dere attraktive Dust 2
Gjest Grønnblomst Skrevet 21. mars 2012 #102 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Ja. Mariusz P. er også 150 kg. Har ikke så høy fettprosent han heller. For mye. Ikke pent Endret 21. mars 2012 av Grønnblomst 2
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #104 Skrevet 21. mars 2012 Fyren o #98 er Arild Haugen, og han er verdensberømt pga sin hurtige naturlige vekst.
bobbi Skrevet 21. mars 2012 #105 Skrevet 21. mars 2012 50 kg mer i muskler? For en einstenin...Du vet at den ca øvrige grensen for hvor mye muskler kroppen vår kan bære stopper på ca 30 kg ikke sant? Og da er det snakk om ca 5 års styrketrening. Dette kan du virkelig. Einstenin? 4
Adonis Skrevet 21. mars 2012 #106 Skrevet 21. mars 2012 lol til hu dama som mente at ekte menn veier 120 kg, Det er ingenting manndig med overvekt. Det viser derimot mangel på disiplin og karakter. 1
Gjest finurlig Skrevet 21. mars 2012 #107 Skrevet 21. mars 2012 For en debatt dette skulle bli da... 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #108 Skrevet 21. mars 2012 Du veit ikke hva du snakker om. Du må jo være helt fjern på området. Du er ikke 100 kg pluss om du er 185 og er over gjennomsnittlig stor. Rundt 80-85 kg i den høyden er du en relativt stor kar. En på 70 kg på 185 kan ha veldig markerte og fine slanke muskler. Kjæresten min er 184 og veier 73-74 kg og han er ikke spinkel selv om han ikke er en boler heller. Han har bra med kjøtt på beina selv om han er tynn og slank. Han er ingen bønnestengel eller spjæling som du skal ha det til. Sist jeg så han trene benket han 100 kg på en del repetisjoner og jeg vil ikke akkurat kalle det svakt selv om det kanskje ikke er i "boler" klassen og han flytter og løfter lett på meg som er nesten like langt og veier 65 kg og er litt lubben/dvask. Menn er mye sterkere enn oss selv om de ikke er så mye større.
Gjest O___o Skrevet 22. mars 2012 #109 Skrevet 22. mars 2012 Hahaha! Morsom debatt igrunn! " lubne damer med store rumper - how tha hell do you live with yourself " Men kvinner skal for gudsskyld ikke foretrekke høye menn som er i tungvektsklassen. For DET er jo uakseptabelt. JEG liker menn som er over 180, som veier MYE mer enn 70 kg. JEG liker store brede mannerygger og ikke bare sixpacks. Synd for dere det måtte gi komplekser. Men kan enkelte menn ønske seg vekk "feite damer med store rumper på 70 kg" Så kan jeg velge meg vekk menn som ikke er My cup of Tea på 180+ som veier 70 kg. Ikke skjønner jeg meg helt på enkelte her som føler seg støtt av at jeg liker menn som trener fitness - når de uansett mener at jeg er smellfeit Hvis enkelte menn her inne kan foretrekke damer på 50-60 kg, kan jeg få foretrekke menn på 100+ kg Vi trenger faktisk ikke ligge med hverandre ;D 4
Gjest O___o Skrevet 22. mars 2012 #110 Skrevet 22. mars 2012 Du må jo være helt fjern på området. Du er ikke 100 kg pluss om du er 185 og er over gjennomsnittlig stor. Rundt 80-85 kg i den høyden er du en relativt stor kar. En på 70 kg på 185 kan ha veldig markerte og fine slanke muskler. Kjæresten min er 184 og veier 73-74 kg og han er ikke spinkel selv om han ikke er en boler heller. Han har bra med kjøtt på beina selv om han er tynn og slank. Han er ingen bønnestengel eller spjæling som du skal ha det til. Sist jeg så han trene benket han 100 kg på en del repetisjoner og jeg vil ikke akkurat kalle det svakt selv om det kanskje ikke er i "boler" klassen og han flytter og løfter lett på meg som er nesten like langt og veier 65 kg og er litt lubben/dvask. Menn er mye sterkere enn oss selv om de ikke er så mye større. Kommentaren min var rettet mot boler-kommentaren. For jo - Noen menn KAN være 120-150 kg i muskler uten å ha brukt bol. Bildebevis kan du finne over, eller på iForm.no
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #111 Skrevet 22. mars 2012 Jeg ville aldri tillat meg å bli lubben, fordi jeg bryr meg om meg selv og min kropp, og for å ha selvtillit f. eks under sex er det viktig for meg å se bra ut. Så derfor trenes det hver dag :-)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #112 Skrevet 22. mars 2012 Det er tydelig at TS har litt overdrevent høye tanker om seg selv. Han har ikke sjangs på slanke vakre damer, så han blir sammen med tykke og får dem til å slanke seg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #113 Skrevet 22. mars 2012 Ingen menn liker lubne jenter. Det er ikke lubne jenter som befinner seg i sexfantasier og i drømmene. Vær ærlig med dere selv jenter.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #114 Skrevet 22. mars 2012 Ingen menn liker lubne jenter. Det er ikke lubne jenter som befinner seg i sexfantasier og i drømmene. Vær ærlig med dere selv jenter. Morroklumpen. 3
Gjest O___o Skrevet 22. mars 2012 #115 Skrevet 22. mars 2012 Ingen menn liker lubne jenter. Det er ikke lubne jenter som befinner seg i sexfantasier og i drømmene. Vær ærlig med dere selv jenter. Hvis det har seg sånn - så burde de jo slutte å fantasere om og slutte å ligge med oss "lubne" jenter? 3
belle_ Skrevet 22. mars 2012 #116 Skrevet 22. mars 2012 Ingen menn liker lubne jenter. Det er ikke lubne jenter som befinner seg i sexfantasier og i drømmene. Vær ærlig med dere selv jenter. Hvem er DU, til å snakke på vegne av alle menn? Menn har nok forskjellig smak, akkurat som kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #117 Skrevet 22. mars 2012 Det er ALDRI for sent å slanke seg. Alle kan få drømmekroppen. Man velger selv. Ingen trives i en feit kropp. Gjør noe med det. Skjerp deg. "Suck it up" så etter hvert slipper du kanskje å "suck it in"..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #118 Skrevet 22. mars 2012 Hvis det har seg sånn - så burde de jo slutte å fantasere om og slutte å ligge med oss "lubne" jenter? Jeg sier ikke at menn ikke kan elske med lubne damer. Det er noe helt annet. Men jeg sier at en hver mann ville valgt den slanke utgaven av deg dersom han kunne velge. I fantasien er drømmekvinnen slank. Virkeligheten er noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #119 Skrevet 22. mars 2012 Jeg sier ikke at menn ikke kan elske med lubne damer. Det er noe helt annet. Men jeg sier at en hver mann ville valgt den slanke utgaven av deg dersom han kunne velge. I fantasien er drømmekvinnen slank. Virkeligheten er noe helt annet. Er du mann eller kvinne? 2
Gjest O___o Skrevet 22. mars 2012 #120 Skrevet 22. mars 2012 Jeg sier ikke at menn ikke kan elske med lubne damer. Det er noe helt annet. Men jeg sier at en hver mann ville valgt den slanke utgaven av deg dersom han kunne velge. I fantasien er drømmekvinnen slank. Virkeligheten er noe helt annet. Hvis jeg var partneren din, hadde jeg gått for den mer reflekterte utgaven av deg. Men virkeligheten er jo en annen 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå