AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #41 Skrevet 21. mars 2012 Vel, men det er jo trist for alle involverte parter, pga du har en utro skit der som ikke vedstår seg hva som virkelig tenner ham, men går etter en dame som ikke er hans type i hele tatt pga det gir ham mer "status". Og i kjølevannet av det der ødelegger han livet til dama si. Haha.. Dette hørtes virkelig ut som en kvinne som prøver å forklare menns atferd ut fra eget tankesett. For info: Menn driter langt i status.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #42 Skrevet 21. mars 2012 Haha.. Dette hørtes virkelig ut som en kvinne som prøver å forklare menns atferd ut fra eget tankesett. For info: Menn driter langt i status. For menn betyr status alt. 2
Steinar40 Skrevet 21. mars 2012 #43 Skrevet 21. mars 2012 For menn betyr status alt. Den korrekte generaliseringen er å si at for mange menn så betyr status mye. Det er nemlig ikke feil.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #44 Skrevet 21. mars 2012 Den korrekte generaliseringen er å si at for mange menn så betyr status mye. Det er nemlig ikke feil. --
Gjest Tidssone Skrevet 21. mars 2012 #45 Skrevet 21. mars 2012 Damene med stor rumpe må ta til takke med de lave mennene. En vinn-vinn-situasjon! :glad:
Snøvott Skrevet 21. mars 2012 #46 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Damene med stor rumpe må ta til takke med de lave mennene. En vinn-vinn-situasjon! :glad: Avsporing, men: Nå er ikke jeg lubben eller har kjempestor rumpe, men som 158cm på sokkelesten har jeg ingenting imot såkalt "lave" menn. I de aller flest tilfeller er de jo høyere enn meg uansett. Endret 21. mars 2012 av Snøvott
Gjest Tidssone Skrevet 21. mars 2012 #47 Skrevet 21. mars 2012 Hemmer ikke meg. Og påvirker meg svært lite Men verre er det nok for kjærestene og konene i strl 32-36 til de siste mennene jeg har møtt. Som blir bedratt av mannen sin med en kvinne som er større enn dem selv Hvorfor er det verre at mannen ens er utro med en dame som er større enn en selv, i forhold til en dame som er mindre enn seg selv? Følelsen av å ikke være "bra nok" henger ikke sammen med hvilken størrelse, hårfarge, puppefasong den andre damen har. Den henger sammen med å ha blitt bedratt og man vil allitd lure på hva hun har, som ikke en selv har. 3
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #48 Skrevet 21. mars 2012 Hvorfor er det verre at mannen ens er utro med en dame som er større enn en selv, i forhold til en dame som er mindre enn seg selv? Følelsen av å ikke være "bra nok" henger ikke sammen med hvilken størrelse, hårfarge, puppefasong den andre damen har. Den henger sammen med å ha blitt bedratt og man vil allitd lure på hva hun har, som ikke en selv har. Vel, hvis man blir bedratt av noen som man mener ikke er så pen som en selv, så er det nok mange mennesker som kan få et skudd for baugen ja, for hvis ikke deres skjønnhet er nok for folk, hva er det da som er bra? Gjelder menn som kvinner.
Gjest Maruwan Skrevet 21. mars 2012 #49 Skrevet 21. mars 2012 Avsporing, men: Nå er ikke jeg lubben eller har kjempestor rumpe, men som 158cm på sokkelesten har jeg ingenting imot såkalt "lave" menn. I de aller flest tilfeller er de jo høyere enn meg uansett. Kult at det finnes dverger her også. Har du magiske evner?
Gjest Blubberella Skrevet 21. mars 2012 #50 Skrevet 21. mars 2012 Hvilken underholdende tråd! Jeg er lubben og har stor rumpe og har fått mange komplimenter for rumpa. Jeg synes selv den er altfor stor, men samboeren min sier det var rumpa mi han la merke til først. I en periode jeg gikk ned i vekt (ikke med vilje, men pga endringer i livet og hverdagen) bekymret han seg hardt for at rumpa skulle bli mindre. Verden er ikke så ensidig at bare tynne damer og høye menn er attraktive og får seg kjæreste. Men det tror jeg både TS og visse andre provokatører her i tråden vet veldig godt. Det er vel bare så altfor moro å erte seg på damene her på KG 2
Snøvott Skrevet 21. mars 2012 #51 Skrevet 21. mars 2012 Kult at det finnes dverger her også. Har du magiske evner? Jada, jeg er synsk som få. Jeg har f.eks. flere ganger forutsett at folk kom til å bli påkjørt når de løp over veien uten å se seg for, så ble de jammen påkjørt og! Er overbevist om at jeg oså kan fly, men det jobber vi fremdeles med.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #52 Skrevet 21. mars 2012 Kult at det finnes dverger her også. Har du magiske evner? Du bør ikke snakke, jeg har sett bildet ditt, du ser ut som en bompibjørn. 1
Gjest Maruwan Skrevet 21. mars 2012 #53 Skrevet 21. mars 2012 Jada, jeg er synsk som få. Jeg har f.eks. flere ganger forutsett at folk kom til å bli påkjørt når de løp over veien uten å se seg for, så ble de jammen påkjørt og! Er overbevist om at jeg oså kan fly, men det jobber vi fremdeles med. Kult. Dverger kan ikke fly, men dere er naturlig flinke til å hoppe på trampoline. Så vet du det! Bare pass på at det ikke sitter en flodhest ved siden av trampolinen.
Gjest Maruwan Skrevet 21. mars 2012 #54 Skrevet 21. mars 2012 Du bør ikke snakke, jeg har sett bildet ditt, du ser ut som en bompibjørn. Hvilket bilde? Jeg har ikke postet noen bilder her. Men jeg ser ut som en sliten Lillebjørn Nilsen.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #55 Skrevet 21. mars 2012 Hvilket bilde? Jeg har ikke postet noen bilder her. Men jeg ser ut som en sliten Lillebjørn Nilsen. Enda verre...
Snøvott Skrevet 21. mars 2012 #56 Skrevet 21. mars 2012 Dverger kan ikke fly Nå høres du litt ut som psykologen min. "Vi skal ikke hoppe ut vinduet i syvende etasje for å teste om vi kan fly, det er farlig!" 1
Gjest Maruwan Skrevet 21. mars 2012 #57 Skrevet 21. mars 2012 Nå høres du litt ut som psykologen min. "Vi skal ikke hoppe ut vinduet i syvende etasje for å teste om vi kan fly, det er farlig!" Holder med psykologen din i dette. Ihvertfall starte fra 1 meters høyde, bare for å sjekke først.
Gjest Maruwan Skrevet 21. mars 2012 #58 Skrevet 21. mars 2012 Enda verre... Jeg vet. Forøvrig syns jeg korte damer er mega-sexy, spesielt dersom de også er litt lubne og har en prominent rompe. Mener ikke seriøst at hun er en dverg.
Gjest energibånd Skrevet 21. mars 2012 #59 Skrevet 21. mars 2012 Det skrives forresten "lubne" og ikke "lubbene".
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #60 Skrevet 21. mars 2012 Jeg vet. Forøvrig syns jeg korte damer er mega-sexy, spesielt dersom de også er litt lubne og har en prominent rompe. Mener ikke seriøst at hun er en dverg. Fattet du kødda 7.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå