AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #81 Skrevet 21. mars 2012 Hvis gutten veide 5 eller 10 kg mindre, ville han trolig vært innlagt for spiseforstyrreler/underernæring. Nei, takke meg faen til menn som spiser egg, tunfisk, kylling, biff og salat 5-6 ganger om dagen og trener seriøst heller da og veier 30-50 kg mer i muskler /noe fett. 50 kg mer i muskler? For en einstenin...Du vet at den ca øvrige grensen for hvor mye muskler kroppen vår kan bære stopper på ca 30 kg ikke sant? Og da er det snakk om ca 5 års styrketrening. Dette kan du virkelig. Han her veiger 80 kg og har mer enn nok med muskler. Han her veiger drøyt 73 kg og har også en betydlige masse. Skjønner du hva jeg mener nå kanskje?
Gjest O___o Skrevet 21. mars 2012 #82 Skrevet 21. mars 2012 50 kg mer i muskler? For en einstenin...Du vet at den ca øvrige grensen for hvor mye muskler kroppen vår kan bære stopper på ca 30 kg ikke sant? Og da er det snakk om ca 5 års styrketrening. Dette kan du virkelig. Han her veiger 80 kg og har mer enn nok med muskler. Han her veiger drøyt 73 kg og har også en betydlige masse. Skjønner du hva jeg mener nå kanskje? 1. Jeg nekter å tro at de gutta er 180+ 2. Jeg ser for meg menn atskillig større enn det der, men da er det jo selvsagt menn som har trent litt mer enn 5 år og konkurrerer i fitness. Men jeg foretrekker heller en trent kvinne på 75 kg enn en utrent slank kvinne på 55. Men smaken er som baken. 1
Bjørn82 Skrevet 21. mars 2012 #83 Skrevet 21. mars 2012 Til dere lubne med stor rumpe. Jeg er deres FÆN og synes damer med kvinnelige frodige former er nydelige og sexy! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #84 Skrevet 21. mars 2012 1. Jeg nekter å tro at de gutta er 180+ 2. Jeg ser for meg menn atskillig større enn det der, men da er det jo selvsagt menn som har trent litt mer enn 5 år og konkurrerer i fitness. Men jeg foretrekker heller en trent kvinne på 75 kg enn en utrent slank kvinne på 55. Men smaken er som baken. Han svarte er hvertfall 6f'2 som er over 185. Så du må nok sette deg litt mer inn i dette med kroppsbygging før du uttaler deg. Dette har du ikke snøre på.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #85 Skrevet 21. mars 2012 1. Jeg nekter å tro at de gutta er 180+ 2. Jeg ser for meg menn atskillig større enn det der, men da er det jo selvsagt menn som har trent litt mer enn 5 år og konkurrerer i fitness. Men jeg foretrekker heller en trent kvinne på 75 kg enn en utrent slank kvinne på 55. Men smaken er som baken. Herregud om du har trent er det jo noe annet. Jeg snakker om utrente kvinner på 70 kg. Det er for mye.
Gjest O___o Skrevet 21. mars 2012 #86 Skrevet 21. mars 2012 Herregud om du har trent er det jo noe annet. Jeg snakker om utrente kvinner på 70 kg. Det er for mye. "Ei dame som veiger nesten 70 kg er for tung samme hvor lang hun er. Jeg ser veltrente slanke menn med en betydelig muskelmasse på over 180 som veier rundt 70 kg så da skjønner du også hvor mye fettvekt en dame på 70 kg bærer på. " Beklager, jeg klarte ikke /klarer ikke lese hvor du skriver at du mente utrente kvinner i den vektklassen. 1
Gjest Maruwan Skrevet 21. mars 2012 #87 Skrevet 21. mars 2012 For meg er "lubben" når dama har noen kilo som strengt tatt er for mye, men ikke på en sånn måte at kroppen blir uproporsjonert, at pupper fortsatt er pupper og rompe fortsatt er rompe. Damefasongen er fortsatt der, liksom. Syns sånne damer kan være temmelig deilige. Men når alt blir til en eneste blobb så blir det "overvektig" i mine øyne, hvor formene på en måte flyter over i hverandre og en ikke lengre kan skille mellom lår, rumpe, mage og pupper. 2
Bjørn82 Skrevet 21. mars 2012 #88 Skrevet 21. mars 2012 "Ei dame som veiger nesten 70 kg er for tung samme hvor lang hun er. Jeg ser veltrente slanke menn med en betydelig muskelmasse på over 180 som veier rundt 70 kg så da skjønner du også hvor mye fettvekt en dame på 70 kg bærer på. " Beklager, jeg klarte ikke /klarer ikke lese hvor du skriver at du mente utrente kvinner i den vektklassen. Nååååå må du gi deg. Det du sier er bare tull.. En betydelig muskelmasse, over 180 og 70kg? Da må jeg hardnakket bare være såpass stygg med deg å si at du ikke har greie på hva du snakker om. Sorry. 1
Gjest O___o Skrevet 21. mars 2012 #89 Skrevet 21. mars 2012 Nååååå må du gi deg. Det du sier er bare tull.. En betydelig muskelmasse, over 180 og 70kg? Da må jeg hardnakket bare være såpass stygg med deg å si at du ikke har greie på hva du snakker om. Sorry. Siterte AB over.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #90 Skrevet 21. mars 2012 50 kg mer i muskler? For en einstenin...Du vet at den ca øvrige grensen for hvor mye muskler kroppen vår kan bære stopper på ca 30 kg ikke sant? Og da er det snakk om ca 5 års styrketrening. Dette kan du virkelig. Han her veiger 80 kg og har mer enn nok med muskler. Han her veiger drøyt 73 kg og har også en betydlige masse. Skjønner du hva jeg mener nå kanskje? Han her er 150 kg: 3
Gjest O___o Skrevet 21. mars 2012 #91 Skrevet 21. mars 2012 50 kg mer i muskler? For en einstenin...Du vet at den ca øvrige grensen for hvor mye muskler kroppen vår kan bære stopper på ca 30 kg ikke sant? Og da er det snakk om ca 5 års styrketrening. Dette kan du virkelig. Han her veiger 80 kg og har mer enn nok med muskler. Han her veiger drøyt 73 kg og har også en betydlige masse. Skjønner du hva jeg mener nå kanskje? Etter å ha googlet litt, klarer jeg ikke finne noen som er 180 høye og BARE veier 80 kg og har den muskelmassen du viser til. Finner selvsagt menn like høye og med samme type muskelmasse - men de ligger i vektklassen 100+ Men vi kan alltids være enige i at vi er uenige. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #92 Skrevet 21. mars 2012 Hemmer ikke meg. Og påvirker meg svært lite Men verre er det nok for kjærestene og konene i strl 32-36 til de siste mennene jeg har møtt. Som blir bedratt av mannen sin med en kvinne som er større enn dem selv Er du prostituert? Siden du formulerer deg på den måten, de siste mennene jeg har møtt. Eller har du bare hatt flere (mange, siden du sier kjærestenE og konenE så må det jo bli minst 4 du har hatt deg med som er opptatt.) Unnskyld at jeg spør, men!?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #95 Skrevet 21. mars 2012 Han her er 150 kg: Ingen blir så store uten steroider.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #96 Skrevet 21. mars 2012 Arild???? Ja. Mariusz P. er også 150 kg. Har ikke så høy fettprosent han heller.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #97 Skrevet 21. mars 2012 Er du prostituert? Siden du formulerer deg på den måten, de siste mennene jeg har møtt. Eller har du bare hatt flere (mange, siden du sier kjærestenE og konenE så må det jo bli minst 4 du har hatt deg med som er opptatt.) Unnskyld at jeg spør, men!? AB #41 her: Nei, jeg er ikke det. Men på den måten jeg formulerte det, var meningen å ikke åpne for utsvevende diskusjoner om " er du forelsket i en mann som er gift ", "har du virkelig et forhold med en mann som er gift", " blablabla - for ei drittkjærring du er som ligger med en gift mann - blablabla - dårlig karma - blablabla - you bitch! " ogsåvidere. Hvis en mann ikke forteller at han har kjæreste / samboer / er gift og heller ikke har noen ring på fingeren, vel da antar jeg at han er singel, når han sender meg flørtende meldinger, legger an på meg, spanderer middager / drikke og tilbringer natten med meg. Er jo ikke som at jeg sjekker ut mennene i folkeregisteret før jeg inngår en relasjon til de. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #98 Skrevet 21. mars 2012 Etter å ha googlet litt, klarer jeg ikke finne noen som er 180 høye og BARE veier 80 kg og har den muskelmassen du viser til. Finner selvsagt menn like høye og med samme type muskelmasse - men de ligger i vektklassen 100+ Men vi kan alltids være enige i at vi er uenige. ehm.. Eksen min var 1.83 og veide 84 kg! Han var amerikansk fotballspiller og ikke noen liten kar for å si det sånn... Så jo, finnes mange i den vektklassen som er relativt store med masse muskler... 1
Gjest O___o Skrevet 21. mars 2012 #99 Skrevet 21. mars 2012 Ingen blir så store uten steroider. Du veit ikke hva du snakker om. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #100 Skrevet 21. mars 2012 Man kan kler som regel best centimeterene sine om man er nogenlunde trent, enkelt. 1.80 - 80 kg, 1.70 - 70 kg, 1.60 - 60kg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå