Gå til innhold

Til dere lubbene med stor rumpe.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fint om dere kan fortelle hvordan den overvekten hemmer dere i datingen? Kunne dere tenkt dere å SLANKE dere eller er det helt ok? Hva syns dere om at menn velger dere vekk for slankere damer?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Hva i alle dager er problemet ditt?

Alle er forskjellige, både i kroppsfasong og smak.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fint om dere kan fortelle hvordan den overvekten hemmer dere i datingen? Kunne dere tenkt dere å SLANKE dere eller er det helt ok? Hva syns dere om at menn velger dere vekk for slankere damer?

JA ok. :) Jeg var lubben og fant drømmemannen. Jeg gikk så på diett og ned 15 kilo. Kjøpte drømmehuset og fikk meg familie. Jeg har et herlig liv. Jippi!

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

Nei assaaa, menn vil bare ha damer med en liten sprettrumpe, og selv om jeg har et vakkert ansikt, vakkert hår, deilige pupper, 190 i iq, lange bein, og en uvanlig kul personlighet, så er det ingen menn som vil date meg. Fordi jeg er litt lubben og har stor rumpe. Og sånn tenker ALLE menn. Skikkelig kjipt, ass.

:grine:

• Liker 14
Skrevet

Jeg er både gift og har barn, men jeg var sikkert bare veldig heldig

:nei:

Skrevet

Det heter lubne - ikke lubbene. :popcorn:

• Liker 7
Skrevet

Du kan godt være vakker,slank og pen, men hva hjelper det når du ikke har noe i toppen. Minus i toppen = uattraktiv

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Jeg har stor rumpe og er stolt av den. :-) :-)

EDIT: men jeg er ikke lubben. :-):-) :gjeiper:

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 5
Gjest Levitate
Skrevet

Jeg er lubben og har ikke stor rumpe. Skaff deg litt intelligens TS. :plystre:

• Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Hva i alle dager er problemet ditt?

Alle er forskjellige, både i kroppsfasong og smak.

pluss fra meg!

AnonymBruker
Skrevet

Er ille når man må hive mel på underlivet på damene for å finne "hullene", nei uff slank dere så blir dere attraktive :)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

hahahahaha..

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg rapporterte hovedinnlegg fordi noen AB'er er så dumme at de må beskyttes mot seg selv.

:roll:

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min er veldig glad i den store rompa mi iallfall.

Skrevet

Lol.

Jeg forstår ikke problemstillinga. Jeg og den store rumpa mi.

• Liker 1
Skrevet

Er ille når man må hive mel på underlivet på damene for å finne "hullene", nei uff slank dere så blir dere attraktive :)

Nå tror jeg du tar litt feil, det er stor forskjell på lubben og sykelig overvektig. Selv har jeg en 5-10 kg for mye på kroppen, kaller meg selv lubben, ikke alle vil kalle meg det en gang, men dog er det ikke noe flesk som henger å slenger over underlivet mitt eller noen andre plasser, har litt store pupper og litt store hofter. Lær deg forskjellen.

Til TS: Har forresten ingen problemer med å date menn eller noe annet. Alle har forskjellig smak, noen liker faktisk oss med litt mer på kroppen også!

Gjest "gjest"
Skrevet

Ok, men det blir etter at du har tatt frem en ekstra hjerne, i så fall. :skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men det blir etter at du har tatt frem en ekstra hjerne, i så fall. :skratte:

Alle menn har en ekstra hjerne oppe i hodet. :lur:

• Liker 2
Gjest Levitate
Skrevet (endret)

Jeg håper du bare troller? I så tilfelle blir jeg veldig lei meg på dine vegne om du er seriøs. ;)

Det skal ikke være lett å ha så lav selvtillit at en må slenge dritt til andre bare for å føle seg selv bedre. Noe sier meg at du er ikke særlig attraktiv selv, ut ifra det du skriver virker du iallefall ekstremt uintelligent og umoden. Og hive mel på underlivet på damene for å finne "hullene"? What? Er du ikke "hullvandt" du da eller? :gjeiper:

Herregud så latterlig. Blir litt flau på dine vegne, jeg. :skratte:

Edit: Skriveleif.

Endret av Levitate
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...