AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #21 Skrevet 20. mars 2012 Lol. Jeg forstår ikke problemstillinga. Jeg og den store rumpa mi. Så hverken du eller den store rumpa di forstår problemstillingen? 3
Gjest -J- Skrevet 20. mars 2012 #22 Skrevet 20. mars 2012 Fint om dere kan fortelle hvordan den overvekten hemmer dere i datingen? Kunne dere tenkt dere å SLANKE dere eller er det helt ok? Hva syns dere om at menn velger dere vekk for slankere damer? Hysterisk morsom tråd. Mel på underlivet? 1
Ramona Skrevet 20. mars 2012 #23 Skrevet 20. mars 2012 Er ille når man må hive mel på underlivet på damene for å finne "hullene", nei uff slank dere så blir dere attraktive hos meg kan man føle seg frem. 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. mars 2012 #24 Skrevet 20. mars 2012 (endret) jeg bruker hansker for å grave meg ned til hullet på disse jentene. er ikke lett å finne fram! Endret 20. mars 2012 av Nuppdupp 2
Caramela Skrevet 20. mars 2012 #25 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har rompe! Og jeg har fått massevis av komplementer for den! Senest i stad, stod jeg bøyd på jobb og fylte inn noen varer. Jeg følte at noen så på meg, så snudde meg, og bustet en som stod og beundret utsikten. Jeg begynte å flire, og han: "Ååå, Forlåt! Det var inte meninga och kolla!" (Kan ikke svensk). 3
Binta Ba Skrevet 20. mars 2012 #26 Skrevet 20. mars 2012 Så hverken du eller den store rumpa di forstår problemstillingen? Jepp.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mars 2012 #27 Skrevet 20. mars 2012 Kjæresten min er veldig glad i den store rompa mi iallfall. Det er min også! Så mye, at han helst ser den ikke blir mindre Kjekt at om man er overvektig, så kan man slanke seg. Er man dum, blir det verre å gjøre noe med (ja, den var myntet på TS). 4
Snøvott Skrevet 20. mars 2012 #28 Skrevet 20. mars 2012 Hva syns dere om at menn velger dere vekk for slankere damer? Da må jeg nesten spørre: Hvordan føles det at kvinner velger deg bort til fordel for menn med mer enn to hjerneceller? 9
Gjest finurlig Skrevet 20. mars 2012 #29 Skrevet 20. mars 2012 Da må jeg nesten spørre: Hvordan føles det at kvinner velger deg bort til fordel for menn med mer enn to hjerneceller? Dagens!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #30 Skrevet 20. mars 2012 Det er min også! Så mye, at han helst ser den ikke blir mindre Kjekt at om man er overvektig, så kan man slanke seg. Er man dum, blir det verre å gjøre noe med (ja, den var myntet på TS). Da må jeg nesten spørre: Hvordan føles det at kvinner velger deg bort til fordel for menn med mer enn to hjerneceller? Huff så bitre dere er. Det eneste dere trenger å gjøre er å trene. Det er litt verre for lave menn.. 1
pantertante Skrevet 20. mars 2012 #31 Skrevet 20. mars 2012 Huff så bitre dere er. Det eneste dere trenger å gjøre er å trene. Det er litt verre for lave menn.. Hvordan i allverden klarer du å finne bitterhet i de svarene? Er du en lav mann...og bitter? 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #33 Skrevet 20. mars 2012 Hemmer ikke meg. Og påvirker meg svært lite Men verre er det nok for kjærestene og konene i strl 32-36 til de siste mennene jeg har møtt. Som blir bedratt av mannen sin med en kvinne som er større enn dem selv 1
Ramona Skrevet 20. mars 2012 #34 Skrevet 20. mars 2012 Hemmer ikke meg. Og påvirker meg svært lite Men verre er det nok for kjærestene og konene i strl 32-36 til de siste mennene jeg har møtt. Som blir bedratt av mannen sin med en kvinne som er større enn dem selv Burn! 1
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #35 Skrevet 20. mars 2012 Hemmer ikke meg. Og påvirker meg svært lite Men verre er det nok for kjærestene og konene i strl 32-36 til de siste mennene jeg har møtt. Som blir bedratt av mannen sin med en kvinne som er større enn dem selv Vel, men det er jo trist for alle involverte parter, pga du har en utro skit der som ikke vedstår seg hva som virkelig tenner ham, men går etter en dame som ikke er hans type i hele tatt pga det gir ham mer "status". Og i kjølevannet av det der ødelegger han livet til dama si. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #36 Skrevet 20. mars 2012 Vel, men det er jo trist for alle involverte parter, pga du har en utro skit der som ikke vedstår seg hva som virkelig tenner ham, men går etter en dame som ikke er hans type i hele tatt pga det gir ham mer "status". Og i kjølevannet av det der ødelegger han livet til dama si. #41 AB her igjen. Poenget var vel heller at folk henger seg for mye opp i vekt. Selv om du er 170 høy, 45-50 kg og har langt lyst hår, betyr det ikke nødvendigvis at du har humor, intelligens og er et eventyr i senga.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #37 Skrevet 21. mars 2012 #41 AB her igjen. Poenget var vel heller at folk henger seg for mye opp i vekt. Selv om du er 170 høy, 45-50 kg og har langt lyst hår, betyr det ikke nødvendigvis at du har humor, intelligens og er et eventyr i senga. Menn henger seg ofte opp i det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #38 Skrevet 21. mars 2012 Menn henger seg ofte opp i det. #41 AB her igjen. Hvis så var tilfellet - burde de holdt seg til sine size 0 og size 2 koner. Men neste gang du hører om at en mann har vært utro, se hvor lang tid det tar før kvinnen sier " det er sikkert fordi hun er tynnere / penere / har finere kropp / har større pupper enn meg " 1
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #39 Skrevet 21. mars 2012 #41 AB her igjen. Hvis så var tilfellet - burde de holdt seg til sine size 0 og size 2 koner. Men neste gang du hører om at en mann har vært utro, se hvor lang tid det tar før kvinnen sier " det er sikkert fordi hun er tynnere / penere / har finere kropp / har større pupper enn meg " Hvis det pågår noe utroskap, så vil ikke jeg vite om det, og hvertfall ikke snakke om det der som jeg ikke har noe med.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #40 Skrevet 21. mars 2012 Kort kar syndromet altså... Stygg kropp syndromet altså... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå