Gå til innhold

Til dere lubbene med stor rumpe.

Fremhevede innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet

Fattet du kødda 7.

Godt. Blei litt usikker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Huff så bitre dere er. Det eneste dere trenger å gjøre er å trene. Det er litt verre for lave menn..

Vis meg gjerne bitterheten i mitt innlegg. Jeg trener minst tre ganger i uka og har en aktiv jobb, men jeg har ikke noe mål om å være spikertynn. Mannen min liker som sagt den digre rumpa mi, så da er det null problem.

Hva andre menn måte mene om meg, bryr meg midt bak (pun intended)

• Liker 1
Gjest juvelia
Skrevet

Jeg er lubben men har null problem på mannefronten. Mange menn som elske lubne jenter! Å det er tross alt personligheten som teller aller mest. Å jeg håper alle skjønner forskjell på lubben og det å være overvektig. Overvekt er skadelig mens lubben er bare litt ekstra å ta i selv om man lever ganske sunt og aktivt.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg er lubben men har null problem på mannefronten. Mange menn som elske lubne jenter! Å det er tross alt personligheten som teller aller mest. Å jeg håper alle skjønner forskjell på lubben og det å være overvektig. Overvekt er skadelig mens lubben er bare litt ekstra å ta i selv om man lever ganske sunt og aktivt.

Skriver under på den. For et par år siden hadde jeg en mega-crush på ei som var temmelig lubben...og kortvokst...og bare sinnsykt deilig.

Gjest Eurodice
Skrevet

Kan du være så snill å forklare meg hva som regnes som lubbenhet og hva som regnes som overvekt? Jeg får frysninger av å høre ordet "lubben" om voksne mennesker, men det er en annen sak.

Skrevet

Kan du være så snill å forklare meg hva som regnes som lubbenhet og hva som regnes som overvekt? Jeg får frysninger av å høre ordet "lubben" om voksne mennesker, men det er en annen sak.

Ikke at det var meg du spurte, men jeg mener selv jeg er lubben. Jeg veier mellom 5-10 kg for mye for å ha en relativt slank og trent kropp. Haha, hyggelig at du får frysninger av lubne folk :-)

Skrevet

Jeg rapporterte hovedinnlegg fordi noen AB'er er så dumme at de må beskyttes mot seg selv.

:roser:

Skrevet

Jeg rapporterte hovedinnlegg fordi noen AB'er er så dumme at de må beskyttes mot seg selv.

:roser:

Gjest Eurodice
Skrevet

Ikke at det var meg du spurte, men jeg mener selv jeg er lubben. Jeg veier mellom 5-10 kg for mye for å ha en relativt slank og trent kropp. Haha, hyggelig at du får frysninger av lubne folk :-)

Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at jeg får frysninger av ORDET "lubben" brukt av og om voksne mennesker. Babyer og småbarn kan være lubne.

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at jeg får frysninger av ORDET "lubben" brukt av og om voksne mennesker. Babyer og småbarn kan være lubne.

Ok, da beklager jeg at jeg tolket det feil. Hva ville du kalt en voksen person som veier 5-10 kg for mye?

Gjest Survival
Skrevet (endret)

Jeg har svær rumpe. Sambo synger: I like big butts and I cannot lie, my girlfriends butt I can't deny... mens han slår på den :romeo:

Neida, fra tull til alvor, slutt og lag så mange unødvendige tulletråder! Det er irriterende.

Endret av Survival
AnonymBruker
Skrevet

Lubben og overvektig er det samme. Er bare lubbene damer som har behov for å marginalisere de som er enda litt mer overvektige som sier sånt. Overvekige og lubne plasserer jeg i samme bås.

Skrevet

Lubben og overvektig er det samme. Er bare lubbene damer som har behov for å marginalisere de som er enda litt mer overvektige som sier sånt. Overvekige og lubne plasserer jeg i samme bås.

I følge BMI stemmer ikke det. Nå vet ikke jeg hva du mener er lubbent da? Men man kan for eksempel være 178 cm høy og veie 68 kg eller litt mindre og man kan også ha samme høyde og veie 78 kg uten å være overvektig.

AnonymBruker
Skrevet

I følge BMI stemmer ikke det. Nå vet ikke jeg hva du mener er lubbent da? Men man kan for eksempel være 178 cm høy og veie 68 kg eller litt mindre og man kan også ha samme høyde og veie 78 kg uten å være overvektig.

Ei dame som veiger nesten 70 kg er for tung samme hvor lang hun er. Jeg ser veltrente slanke menn med en betydelig muskelmasse på over 180 som veier rundt 70 kg så da skjønner du også hvor mye fettvekt en dame på 70 kg bærer på.

Skrevet

Ei dame som veiger nesten 70 kg er for tung samme hvor lang hun er. Jeg ser veltrente slanke menn med en betydelig muskelmasse på over 180 som veier rundt 70 kg så da skjønner du også hvor mye fettvekt en dame på 70 kg bærer på.

Ja, men da kan vi konkludere med at du liker radmagre kvinner. For en kvinne på 178 er faktisk 70 kg ganske så passe. Alle har forskjellig muskelmasse samt kroppsbyggning. Fått intrykk av at menn tror vi kvinner veier mindre enn vi egentlig gjør. Snakker bare av egen erfaring.

• Liker 3
Gjest O___o
Skrevet

Hahahaha!

En "mann" på 180 og 70 kg? med muskler?

Det er ikke mye mann for min del.

Menn i mine øyne er gjerne 100-120 kg.

Muskler veier tyngre enn fett, vettu ;)

Forøvrig:

Jeg er nesten 180 høy og ca 76 kg.

Midjemålet mitt er vel sånn ca 60-65 cm, 85 cm rundt brystet og ca en meter rundt ræva :P

Jeg må vel si jeg har tilgode å høre at jeg er feit/tjukk/har mye fett/er overvektig. :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Hahahaha!

Forøvrig:

Midjemålet mitt er vel sånn ca 60-65 cm, 85 cm rundt brystet og ca en meter rundt ræva :P

Jeg må vel si jeg har tilgode å høre at jeg er feit/tjukk/har mye fett/er overvektig. :popcorn:

Halleluja! Endelig en fornuftig kommentar basert på fakta.

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha!

Forøvrig:

Du merket deg ordet slank ikke sant? "muskler veiger tyngere enn fett" for en einstein. Selvfølgelig gjør de det men ikke med mye.

Gjest O___o
Skrevet

Du merket deg ordet slank ikke sant? "muskler veiger tyngere enn fett" for en einstein. Selvfølgelig gjør de det men ikke med mye.

Hvis gutten veide 5 eller 10 kg mindre, ville han trolig vært innlagt for spiseforstyrreler/underernæring.

Nei, takke meg faen til menn som spiser egg, tunfisk, kylling, biff og salat 5-6 ganger om dagen og trener seriøst heller da og veier 30-50 kg mer i muskler /noe fett. :hoppendeglad:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det eneste man setter i bås er kyr og andre gårdsdyr. Å sette mennesker i bås er ikke pent.

Du er tydeligvis en som foretrekker veldig tynne jenter, og det er helt greit. Men en trenger ikke rakke ned på andre for det. Og det er vel mulig å forstå at folk har forskjellig smak. Noen liker veldig tynne, noen liker litt større, og alt bør være like greit.

Hvorfor bryr folk seg om hva andre liker, egentlig? Er det ikke fint at vi har forskjellig smak, så finnes det noen for alle :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...