Gå til innhold

Pretty little liars - "A" avsløres i morgen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

gleder meg til å se hva som skjer videre...hørte at neste episode så har det gått seks mnd siden sist og mona har vært innesperret så fortsetter det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får de nok seks A frie måneder, så begynner det igjen første episode.

Lurer på hva som kommer til å skje med Melissa! De har jo en del bevis mot henne nå. Eller om det virkelig var han purken som drepte Ali.

Endret av Susiq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja litt sånn de tror de er trygge igjen..å etter 6 mnd så skjer det plutselig saker og ting igjen;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene har jo sette Ali flere ganger, men de har trodd de har drømt. Og den ene gangen sa en av de (husker ikke hvem), at hun kunne kjenne parfymen hennes da hun våknet.. Så hvis tvilingteorien er riktig, så kan det bety at Ali faktisk var der?

Jeg tror også at hun har vært der. Virker litt søkt om alle jentene har gått i søvne og flyttet på ting, åpnet dører osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at hun har vært der. Virker litt søkt om alle jentene har gått i søvne og flyttet på ting, åpnet dører osv..

Jeg tror også at hun har vært der! Det virket litt for ekte til at det var en drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke godt å si hva som er greia her. Men jeg har alltid trodd at Allison ikke er død. Men så fikk jeg vite at hun hadde en tvillingsøster. Tror kanskje det er litt annerledes enn boka, og at tvillingen har vært på galehus, og dratt derfra uten at noen har visst om det. Tror kanskje det er hun som har fulgt etter Allison og at det er hun som står bak drapet. Hvis hun har vært på galehus er det jo ikke umulig at hun hater Allison og er sjuk nok i huet til å drepe henne. Tror hun har fått med seg andre som også hatet Allison(Melissa, Garret, Jenna, Lucas og Mona) og at de da er A-team.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke godt å si hva som er greia her. Men jeg har alltid trodd at Allison ikke er død. Men så fikk jeg vite at hun hadde en tvillingsøster. Tror kanskje det er litt annerledes enn boka, og at tvillingen har vært på galehus, og dratt derfra uten at noen har visst om det. Tror kanskje det er hun som har fulgt etter Allison og at det er hun som står bak drapet. Hvis hun har vært på galehus er det jo ikke umulig at hun hater Allison og er sjuk nok i huet til å drepe henne. Tror hun har fått med seg andre som også hatet Allison(Melissa, Garret, Jenna, Lucas og Mona) og at de da er A-team.

Enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor holder foreldrene det skjult at de hadde to døtre?

Vil tro det er fordi de ikke vil at alle skal vite at den ene datteren havnet på sinnsykehus. Jeg er ikke sikker, men det virker som mange av karakterene i serien er veldig opptatt av status og slikt.

Endret av lisjaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...