Gå til innhold

Pretty little liars - "A" avsløres i morgen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PLL er MYE mer bedre enn gossip girl...jeg så litt på det i starten men det ble bare kjedeligere å kjedeligere....

PPL er på et helt annet nivå i mine øyne når det gjelder spenning og underholdning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt at det kan være Maya!

Men siden A blir avslørt betyr jo dette at serien er ferdig, eller? :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt at det kan være Maya!

Men siden A blir avslørt betyr jo dette at serien er ferdig, eller? :frown:

Nei, tror faktisk det kommer en sesong til! Og hvis jeg ikke tar feil kommer den i juni/på sommeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror faktisk det kommer en sesong til! Og hvis jeg ikke tar feil kommer den i juni/på sommeren. :)

Okei, så bra :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I boka fikk vi vite hvem A var, men så plutselig kom det en bok til - såd et er godt mulig det er flere sesonger. Den femte boka i serien kom i mai i fjor, noen som vet når neste kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tredje sesong begynner 5. juni.

Uff, lurer på hvordan det skal gå med et par måneder uten Pretty little liars! Kunne jo vært verre da, heldigvis :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje sesong begynner 5. juni.

Er bra det ikke blir såå lang venting da! Er verre med de seriene der det er ett års pauser..

Forfatteren er bedt om å skrive flere bøker, så blir kanskje sesong 4 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at endelig A skal avsløres. Ezra er jo ett alternativ. Håper ikke det men.

Tror ikke det er samme som i bøkene, og heller ikke at det er noen av de mest opplagte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[spiler]På en spoilerside leste jeg at dagens episode (eller morgendagens, for vår del) skulle være en god episode for Aria og Ezra, hva nå enn "god" betyr i PPL-sammenheng. Toby og Spencer kommer til å kysse. Selv om mysteriet "A" blir løst, kommer visstnok et helt nytt mysterium til å oppstå (et som ikke er der fra før av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my, for en episode!

Hvem tror dere er personen i rød kåpe som kommer inn helt på slutten? Melissa? Ally? Allys tvilling (hvis der er en?) Jenna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er egentlig litt skuffet for jeg ville vite hvem A egentlig var.ikke bare en A bruker for å utføre litt dirty work... tror det er Ali som er A siden på slutten kom den røde jakken inn på sykehuset der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er min mening om siste episode:

Har sett siste episode nå! Utrolig spennende, lurer virkelig på hvem "black swan"-jenta på ballet var.. Eneste jeg kan tenke er Melissa, men det er vell litt vell opplagt. Og dere som trodde det var Mona hadde rett, hvertfall sånn halvveis (i og med at det ikke var den "ekte" A som ble avslørt). Synest det var ekkelt når de var på det hotellet ute i skogen, og han eieren var jo greit spesiell. Og det rommet til A var jo bare helt sinnsykt, lurer på hvem det kan være som legger ned så mye arbeid og vier nærmest hele livet sitt til å forfølge og true jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til:

Utrolig trist på slutten der, stakkars Emily.. Lurer på hva som skjedde med Maya (regner med at det var hennes lik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm Speachless!

Syntes episoden var kjempe bra jeg. Er bombesikker på at den ekte A er Alison eller tvillingen hennes. Men nå vet vi hvertfall hvem som hjelper A! Lurer litt på hvorfor de drepte Maya? Så ikke helt grunnen i det.

Jeg klarer ikke vente flere måneder for neste episode!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...