Gå til innhold

Pretty little liars - "A" avsløres i morgen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Noen andre enn meg som følger med på tvserien pretty little liars og er spente på kveldens episode? (Morgendagens episode for oss som ser på nettet/laster ned.) Den mystiske "A" skal bli avslørt, noen mistanker om hvem det kan være? :popcorn:

Personlig har jeg en liten misstanke om at det er Ezra, men håper virkelig ikke det er han.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje det er Mona. Eller, jeg har hatt så mange teorier om hvem som er "A" at jeg har forvirret meg selv. Er så sinnssykt spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på Gossip Girl, så kan ikke si noe om det.. Muligens litt av samme temaet, men tipper nok PLL er mye mer spennende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det er Mona. Eller, jeg har hatt så mange teorier om hvem som er "A" at jeg har forvirret meg selv. Er så sinnssykt spent!

Det som lager serien har sagt at "A" ikke kommer til å være den samme som i bøkene, og Mona er A i bøkene.. Men er helt enig, det er så mange muligheter, så blir spennende å se hvem som står bak alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herming etter Gossip Girl?

Du har tydeligvis ikke sett det før!

Åh, jeg er så spent! Aner ikke hvem det kan være jeg oO Noen som vet når sesong tre begynner forresten? Håper ikke det blir så lang ventetid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Det som lager serien har sagt at "A" ikke kommer til å være den samme som i bøkene, og Mona er A i bøkene.. Men er helt enig, det er så mange muligheter, så blir spennende å se hvem som står bak alt!

Det kan være de sier det for at vi ikke skal finne ut hvem det er (før i morgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lest mange teorier på facebook siden til PLL en var jo at Alison har en tvillingsøster som vi får se et hint av i halloween episoden.og a det egentlig er tvillingsøsteren som ble drept og at Alison er A.

jeg vet ikke men gleder meg kjempe mye til å se :) kommer i natt/morran på Sidereel.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi endelig se det altså? Synes liksom at det i sånn ca hver 4. episode at ja NÅ skjer det! but noooo...:-P

Hvordan vet dere at A blir avslørt i neste episode?

ps: PLL og gossip girl er ikke særlig like egentlig, altså "gossip girl" i gossip girl og "A" i PPL kan ikke sammenlignes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg et hvem det er! Eller, i følge boka i alle fall. Men boka og serien er så forskjellig, så jeg vet ikke helt likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være de sier det for at vi ikke skal finne ut hvem det er (før i morgen)

Det kan jo stemme, men tviler egentlig uansett.. Men Mona har helt klart motiv! Har også hørt den teorien om en tvillingsøster, men det virker litt sprøtt synes jeg.

Men vet noen om dette er siste episode i sesong 2? :( Og til dere som følger med på serien; var ikke episode utrolig creepy? Holdt nesten på å besvime når den ekle dukke-stemmen sa "Follow me, end up like me".. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi endelig se det altså? Synes liksom at det i sånn ca hver 4. episode at ja NÅ skjer det! but noooo...:-P

Hvordan vet dere at A blir avslørt i neste episode?

ps: PLL og gossip girl er ikke særlig like egentlig, altså "gossip girl" i gossip girl og "A" i PPL kan ikke sammenlignes

det er det de sier at A skal bli avslørt...og de kaller det A-day så jeg håper da virkelig det stemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi endelig se det altså? Synes liksom at det i sånn ca hver 4. episode at ja NÅ skjer det! but noooo...:-P

Hvordan vet dere at A blir avslørt i neste episode?

ps: PLL og gossip girl er ikke særlig like egentlig, altså "gossip girl" i gossip girl og "A" i PPL kan ikke sammenlignes

Det står på facebook-siden til PLL og det er masse snakk om det rundt om på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på Melissa jeg også! Men jeg tror egentlig det er noen som jentene ikke hadde forventet skulle være A. Men spennende blir det! :)

De som lager serien har sagt flere ganger at A i bøkene og A i serien ikke skal være den samme personen, så serien ikke blir ødelagt for de som har lest bøkene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan jo stemme, men tviler egentlig uansett.. Men Mona har helt klart motiv! Har også hørt den teorien om en tvillingsøster, men det virker litt sprøtt synes jeg.

Men vet noen om dette er siste episode i sesong 2? :( Og til dere som følger med på serien; var ikke episode utrolig creepy? Holdt nesten på å besvime når den ekle dukke-stemmen sa "Follow me, end up like me".. :fnise:

ja det blir en litt vill teori ;p tenker litt på Melissa og men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro;p

haha jaa det var sykt ekkelt,den dukken fysj...jeg samlet på porselens dukker før..tror aldri jeg tar opp den hobbyen etter å ha sett PLL hahahah;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og tenkt litt på Melissa, men blir litt for obvious, så har begynt å tvile litt.

Og nei. PPL er ikke likt Gossip Girl i det hele tatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...