Gå til innhold

Pretty little liars - "A" avsløres i morgen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

pga at vi så den røde jakka på slutten er jeg helt sikker på at Ali er A. gleder meg til neste sesong jeg vil bare se videre..jg synes det har vært lenge å vente 1 uke i mellom hvergang,hvordan skal det gå med flere mnd å vente;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig teit at hun fikk lov til å få besøk helt ubevoktet rett etter å ha blitt arrestert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som la merke til jenta i den rosa kjolen på maskeradeballet ca.20 minutter ut i serien? Går rett mot kameraet og når hun snur seg så snur hun masker så man ikke kan se hvem hun er... det må jo være Ali

åååh, irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig spennende episode! Lurer på hvem som EGENTLIG er A! Tror i grunn det er Ali, jeg også! Har tenk litt på det helt fra begynnelsen egentlig, men har aldri tenkt på at det kan være en tvillingsøster. Ble jo bare understreket av den røde kåpen på slutten. La også merke til jenten med den rosa kjolen!

SÅ utrolig spennende. Lurer på hva som skjer videre, og når vi får vite hvem som egentlig er A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh spennende episode! Det eneste jeg ikke skjønte var det helt på slutten. Hvis Mona bare ble brukt av en annen, har hun da vært A helt fra starten, eller var det en annen i begynnelsen?

Jeg håper ikke Ali har en tvillingsøster, det blir liksom for teit. Hvor har hun vært hele tiden, liksom, hvorfor visste ingen om henne? Jeg synes ikke det er plausibelt nok til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er merkelig at de er så opptatt av ali når hun åpenbart var en slem person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur Mona, Lucas, Mellissa, Jenna og han purken er på "A team". Mona nevnte det i episoden.

Jo mer jeg tenker på det så trur jeg den ekte A er tvillingen til Ali. Alle som er med i "A team" hatet jo ali. Virker litt rart at alle plutselig begynte og like henne.

Er forresten 2 mnd og 17 dager til sesong tre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur Mona, Lucas, Mellissa, Jenna og han purken er på "A team". Mona nevnte det i episoden.

Jo mer jeg tenker på det så trur jeg den ekte A er tvillingen til Ali. Alle som er med i "A team" hatet jo ali. Virker litt rart at alle plutselig begynte og like henne.

Tror kanskje du er inne på noe her, ja!

Er spent på hvordan de skal løse det hvis den ekte A er tvillingen til Ali. PLL er en sånn serie som er for spennende til å ikke se på, men som irriterer meg grenseløst når jeg faktisk ser på den. Så mye teit/rart + at de drar det ut hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig spennende! Og er bare sååå glad for at sesongen endte godt for Aria og Ezra :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere over her, begynner å lure på om A faktisk er Alison eller tvilligsøstra. Men hvem tror dere jenta i black swan kostymet var? Eneste jeg kunne komme på var Melissa.. :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere over her, begynner å lure på om A faktisk er Alison eller tvilligsøstra. Men hvem tror dere jenta i black swan kostymet var? Eneste jeg kunne komme på var Melissa.. :popcorn:

melissa er jo gravid hu er ikke size 2...tenkte mer på exen til ezra...Jackie eller hva hun het...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis Ali har en tvillingsøster, så ville jo mange visst om det. Det er da ikke sannsynlig at den familien bare skulle kastet vekk en unge da de fikk to :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis Ali har en tvillingsøster, så ville jo mange visst om det. Det er da ikke sannsynlig at den familien bare skulle kastet vekk en unge da de fikk to :klo:

vis du har sett halloween episoden så virket det som den ene dattra måtte på en slags galehjem(imangel på det andre ordet jeg ikke kommer på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt merkerlig! Men hun har nok en tvilling i serien også. Hvordan var det i bøkene dere? Hvordan gikk det ann at ingen visste om tvillingen til Ali?

Leste forresten på nettet nettopp at hun som spiller Ali er 96'er! Hun var 13 eller 14 når serien begynte. Hun ser jo så mye eldre ut! Litt babyface, men hun ser absolutt ikke ut som en 96'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt merkerlig! Men hun har nok en tvilling i serien også. Hvordan var det i bøkene dere? Hvordan gikk det ann at ingen visste om tvillingen til Ali?

Leste forresten på nettet nettopp at hun som spiller Ali er 96'er! Hun var 13 eller 14 når serien begynte. Hun ser jo så mye eldre ut! Litt babyface, men hun ser absolutt ikke ut som en 96'er.

oi trodde hun var eldre enn det ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvis Ali har en tvillingsøster, så ville jo mange visst om det. Det er da ikke sannsynlig at den familien bare skulle kastet vekk en unge da de fikk to :klo:

Ifølge noen på Yahoo answers:

the "allsion" the girls know and we know isnt actually allsion. She is actually the "twin". She has a mental disorder and tricked their parents into taking the real allsion into taking her to the mental hospital while the twin staid and took over her life.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120319181041AAPUpUV

Men dette er altså i boka, og ikke nødvendigvis serien. Litt tåpelig situasjon, men hva er vel PLL uten? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i bøkene så

Er det Alisons tvilling, Courtney, jentene egentlig kjenner. Hun og Alison byttet plass og Courtney tok over hele Alisons liv, mens Alison ble sendt på galehuset. Da Courtney døde kom den virkelige Alison tilbake.

Det er flere hint mot at dette skjer i serien også, i alle fall i Halloween-episoden. Der forteller jo Alison den historien om tvillingene, og i tillegg ble vi bedt om å se etter hint på rommet hennes. Der hang det et bilde av Alison, Jason og så Alison igjen, i en ramme. Altså kunne det vært Alison, Jason og Courtney.

Dersom de ikke følger bøkene, synes jeg det hadde vært kult om Aria var A. Det har aldri skjedd noe virkelig "ille" med henne. A har forsøkt å ødelegge livet til alle de andre jentene, til og med forsøkt å drepe dem, men Aria har alltid sluppet lett unna. Og den røde kåpen til Alison var det jo Aria som hadde sist, hun tok den ut av bilen til Spencer da hun møtte han Duncan. Det eneste som mangler er et motiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de ikke følger bøkene, synes jeg det hadde vært kult om Aria var A. Det har aldri skjedd noe virkelig "ille" med henne. A har forsøkt å ødelegge livet til alle de andre jentene, til og med forsøkt å drepe dem, men Aria har alltid sluppet lett unna. Og den røde kåpen til Alison var det jo Aria som hadde sist, hun tok den ut av bilen til Spencer da hun møtte han Duncan. Det eneste som mangler er et motiv.

Det hadde faktisk vært kult, ja. Sendte ikke A et brev til moren til Aria (om at faren var utro)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da gir det jo litt mer mening.

Jeg har et (kanskje dumt :sjenert: ) spørsmål til, men setter det i spoilerklammer bare i tilfelle noen føler at det spoiles her.

Men hvorfor ville tvillingen skade alle de andre? De andre har jo ikke gjort noe galt mot henne i det hele tatt?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...