Edie Skrevet 22. mars 2012 #101 Skrevet 22. mars 2012 Det er vanskelig å gi et generelt svar. Det avhenger av omstendighetene rundt. Folk får gjøre som de vil, og hvis alle barna blir tatt godt vare på, så greit. Allikevel må jeg innrømmet at ja, jeg har fordommer mot folk som har barn med tre og oppover forskjellige menn/ kvinner. To forskjellige fedre/ mødre er jo blitt akseptert fordi det er så vanlig med samlivsbrudd, men betyr det at det er riktig? Hvorfor så mange samlivsbrudd? Man må ikke få barn med alle man er i forhold med. Tenker logistikken er vanskelig nok for disse vanlige dine, mine, våre barn. Hva når det er snakk om tre ekser, tre fedre, tre hjem, tre ferier som skal samkjøres osv. Lykke til..
kaprifolen Skrevet 22. mars 2012 #102 Skrevet 22. mars 2012 Ei bekjent av meg hadde 5 med 4 i en alder av 26. Ingen jobb, ingen utdannelse. Slikt imponerer meg ikke akkurat storveies... En annen er mann, har 5 unger med 3 damer, og alle er laget i ustabile forhold (helsøsknene har f.eks hvert sitt halvsøsken i mellom seg på utroskap). Tenker mitt om han også. Men det er altså slike ekstreme situasjoner som sier noe om et menneskes verdier, evne til å planlegge, ta ansvar og opprettholde moralen i et forhold. Jeg kjenner også ei som har 4 med 3. Første barnets far mishandlet barnet. Andre barnets far døde. Hun var fortsatt under 30, og fant en hun giftet seg med, og de fikk 2 barn sammen. Har absolutt ingen negative tanker om henne, hun er en ufattelig sterk kvinne!
Phaedra Skrevet 23. mars 2012 #103 Skrevet 23. mars 2012 Ryddet for persondebatt og debatt rundt Anonymbruker-funksjonen. Phaedra,mod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå